Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 juli 2022

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen uit Ruinerwold. Dit geluksvogeltje heeft heerlijk geslapen. Straks eens boodschappen doen in zo'n paradijselijke Nederlandse supermarkt met voorgesneden groentemixen en een ruim aanbod voor vegetariërs. Gisteren een harinkje gegeten, ik was haast vergeten hoe vurrukkulluk dat is.

Dagpact:

FONNY

ikkanhet

Maja

Yana

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bed al afgehaald, was in de machine, gym plus meditatie gedaan en het jaaroverzicht van Vattenvall uitgeprint.
Ik krijg geld terug en het maand bedrag is weer flink naar beneden geschroefd.
ik bof, want vlak voor de afgekondigde prijsverhogingen heb ik vorig jaar een nieuw vast 3 jarig contract afgesloten

Nu ; Bed verschonen en tanden poetsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen :sun:

Op tijd weer op.Heerlijk om zo'n ruime ochtend te hebbet.Moet ook thuisblijven want rond deze tijd word mijn nieuwe koel vries combinatie geleverd.Oude koelkast is al ontdooit en staat klaar om meegenomen te worden.Wat een rampending was dat zeg :face-icon-small-shocked:.Hoop met deze meer geluk te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

wat je later besluit, komt later. En zelfs het klimaat is heerlijk nu

Ja, zo is het natuurlijk ook :heart: Al hebben we wel even rondgekeken wat er te koop is qua huizen in Drenthe en Overijssel... beetje duur toch wel :rolleyes:

Het weer is inderdaad fantastisch, zeker met de camper, wel zonnig maar niet te warm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe koelkast betekend ook, de keuken doorpakken en vetvrij maken ;).

M'n hoofd gestoten tegen de punt van de vensterbank, mijn teen geschaafd.Ik geloof dat blote voeten geen optie is om te werken en een helm lijkt me ook geen overbodig luxe :rolleyes:.Maar goed,hij staat en om 4 uur mag de stekker erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag met behoorlijk wat triggers vandaag.  Ook nog uit eten geweest, maar het gelukkig bij muntthee gehouden. En zaten op een terras en was best koud, dus sowieso lekkerder. Afgesloten met koffie. Nu wel wat hyper. Zo nog maar even wat lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over triggers gesproken!

Ik was gisteren ruim op tijd bij het MCL voor een afspraak bij de afdeling Dermatologie.

Maar ik moest eerst naar een ruimte met informatie zuilen, daar werd ik geholpen door een vrijwilligster die al mijn gegevens in de zuil invoerde.

Daarna moest ik naar een balie met een administatief medewerkster die al die gegevens ging controleren en ook mijn legitimatie nakeek.

Ik had al een print gekregen met een qrcode die ik vervolgens bij een informatiezuil bij de afdeling Dermatologie weer moest scannen om vervolgens te lezen dat ik mij moest melden bij de balie.

Uiteindelijk zat ik 3 minuten te laat in de wachtkamer.

Overigens ben ik verder wel netjes behandeld door het medisch personeel, maar ik had een afspraak om 10.35 en zat pas weer in de bus naar huis om 13.38 zonder vervolg afspraak.

Op zich niet erg want ze hebben mij toegezegd dat ik een afspraak met de post krijg.

Maar nu belt vanmiddag een vrouw op van de huisartspost hoe het met me gaat.

Dacht eerst dat het mijn huisarts was (heb haar pas een keer ontmoet, en zij zou me morgen bellen), maar zij blijkt een collega te zijn die ik absoluut niet ken.

Waarom belt zij mij een dag eerder dan afgesproken?

Klopt de administratie niet?

Is mijn ha niet te vertrouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rosee:

Dag met behoorlijk wat triggers vandaag.  Ook nog uit eten geweest, maar het gelukkig bij muntthee gehouden. En zaten op een terras en was best koud, dus sowieso lekkerder. Afgesloten met koffie. Nu wel wat hyper. Zo nog maar even wat lezen.

Top @Rosee! Trots, tevreden en fris wakker worden is het resultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...