ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 1 juli 2022 bewerkt door ikkanhet Fonny, karin123, Hadocque en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet!!!! Mooi plaatje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Zojuist zei Fonny: Goedemorgen ikkanhet!!!! Mooi plaatje!!!! Heb je al uitslag gekregen van arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen @ikkanhet en @Fonny! Wat zal de dag ons brengen? In ieder geval twee kleinkinderen . lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 8 minuten geleden zei Fonny: Heb je al uitslag gekregen van arts? Goeiemorgen @Fonny Dank je wel is de waterjuffer. Moet maandag bellen voor de uitslagen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goeiemorgen @nancy Heel veel plezier vandaag met de kleintjes. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen. Gelukkig wordt ik nog steeds heel vroeg wakker ook al hoeft dat niet. Fonny, nancy en Etty reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goeiemorgen @Reacher Haha ik hoef ook niet op en mag blij zijn als ik 6 uur een keer haal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Dat is wel ellendig @ikkanhet. Misschien komt daar ook verbetering in naarmate je langer droog staat. Ik weet dat het niet de enige reden is dat je slecht slaapt maar geen alcohol is al beter vetgemest het restless legs syndrom Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Zojuist zei Reacher: Dat is wel ellendig @ikkanhet. Misschien komt daar ook verbetering in naarmate je langer droog staat. Ik weet dat het niet de enige reden is dat je slecht slaapt maar geen alcohol is al beter vetgemest het restless legs syndrom Ik duim voor je. Serieus? Van alle correctie woorden die spellingscontrole heeft maakt ie van ‘voor’ vetgemest Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Dat is wel ellendig @ikkanhet. Misschien komt daar ook verbetering in naarmate je langer droog staat. Ik weet dat het niet de enige reden is dat je slecht slaapt maar geen alcohol is al beter vetgemest het restless legs syndrom Ik duim voor je. Thnxx ik ga er ook vanuit dat het nog beter gaat worden. We gaan gewoon dapper door. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedzo. Ik heb overigens gedroomd dat @Quinn @Kohtjecontstant rollo’s voerde terwijl ze in een jeep reden tijdens zo’n woestijn race. Spirit, ikkanhet en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 En nu heb ik trek in rollo’s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen, Man is ziekig, zo maar even wat zelftesten kopen, we krijgen logees dit weekend. Hoe zagen ze eruit in je droom @Reacher? Iig onder de gesmolten chocolade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 6 minuten geleden zei Reacher: Goedzo. Ik heb overigens gedroomd dat @Quinn @Kohtjecontstant rollo’s voerde terwijl ze in een jeep reden tijdens zo’n woestijn race. die mogen ze mij ook voeren jummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Dagpact Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Dagpact Yana ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Oja, bijna vergeten: DAGPACT: Yana nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Dagpact: Yana Ikkanhet Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen uit Zoetermeer, ik lig nog op bed met uitzicht op een Hollands landschapje met drie molens, natuurlijk wel met constant verkeersgeluid maar toch leuk zo midden in de Randstad. Vandaag ga ik een grote strijkplank via Marktplaats kopen zodat het strijken van dekbedhoezen voor de huisjes iets makkelijker wordt. Weten jullie dat ook weer Francoise, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Een hele goede morgen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 en een prachtige morgen voor U2 nancy en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen Vorige week naar kampioenschap opgietingen geweest , was geweldig. Bij prijsuitreiking kregen we allemaal een glas champagne. Vond ik wel een dingetje. Stond ik met mijn flesje water.... Gisteren diner van het werk , het toetje was met een likeur . Ik vroeg "zit er alcohol in ". Ja een heel klein beetje maar is heel lekker . Grmbl%^€#@&%%. Enfin we gaan lekker genieten van de dag. Nog steeds alcohol vrij , bevalt prima . rapilos, lady jane en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Goedemorgen! Gisteren de brandmelders eindelijk geplaatst. Lichten ‘s nachts een beetje op als je er langs loopt. Handig. Dagpact: Yana Ikkanhet Nancy Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Reacher Haha ik hoef ook niet op en mag blij zijn als ik 6 uur een keer haal. Ik ook ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden