Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 juni 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Keelontsteking hier, blegh. Vandaag naar een belangrijk iets van jongste zoon kijken,  daar moet ik echt heen. Paracetamol erin en gaan. Maar denk ineens, het kan natuurlijk ook corona zijn dus toch maar een zelftest doen zo :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stuur je wat zon hierheen @nancy?
Boodschappen binnen; 6 teiltjes ad 1,=
waaronder witter asperges, kg kersen, en 1,5 mandarijnen
ik kan weer zeker een week vooruit ermee en het was heerlijk rustig
op de markt nog. Brood naar vriendin gebracht, dat was mn goeie daad
voor vandaag. De rest van de dag mag ik gezond egoistisch zijn☺☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, zie je nu echt je eigen patroon niet. Het bing drinken en er dan in paniek uitkomen, vervolgens allemaal hulp zoeken, daarna weer vrolijk doen om vervolgens op je omgeving af te geven en daarna waarschijnlijk weer aan de drank omdat je teveel gedaan hebt voor je gevoel. Laat al die onzin nu eens buiten de deur en focus je alleen op jezelf. Praat niet in de we vorm als het over drinken gaat maar alleen in de ik vorm en stop met het afgeven op andere mensen. Als je namelijk eens echt naar jezelf gaat kijken kom je erachter dat je totaal geen leuk mens bent geweest voor je omgeving. Je zoon stond nog niet zolang geleden voor de deur met je kleinkind en jij lag laveloos binnen. Dit is dan niet het moment om naar andere mensen te kijken; alleen naar jezelf. Ik vind het goed hoor dat je naar Ready to Chance gaat maar daarmee is nog niks opgelost. Het begint namelijk echt bij jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal aan mij liggen maar ik heb nog nooit speciaal iets gekookt voor een hond. Water, brokken en gerookte botten van de slager voor z'n gebit krijgt hij en restjes die overblijven van warm eten die ik niet de moeite waard vind om te bewaren,  dat is minimaal maar dan heeft hij af en toe eens geluk en dan nog; hij krijgt dat koud.. Ik laat dat eerst koud worden. Ziek ist beest nooit.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben terug van de Efteling. We hebben genoten. Maar ik verrek van de pijn in mijn voet. Ik ben nu maar apart gaan liggen, mijn  gewoel en gekreun zal niet bijdragen aan de slaaprust van mijn man. Poeh.....valt niet mee. Ik lig nu op de bank beneden, maar eens opnieuw proberen te slapen. Doeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Remi1:

Het zal aan mij liggen maar ik heb nog nooit speciaal iets gekookt voor een hond. Water, brokken en gerookte botten van de slager voor z'n gebit krijgt hij en restjes die overblijven van warm eten die ik niet de moeite waard vind om te bewaren,  dat is minimaal maar dan heeft hij af en toe eens geluk en dan nog; hij krijgt dat koud.. Ik laat dat eerst koud worden. Ziek ist beest nooit.

Nee ik bij de eerste 2 ook niet , altijd gewone droge botten en een bot van de slager . 

Deze word daar vreselijk ziek van , heeft allerlei allergieën.  Daar hou je geen rekening mee bij aanschaf.  We kunnen het nog betalen maar het kost best veel , het speciale voer , haar nooit een traktatie mogen geven en de dierenartskosten . Elke maan een spuit van bijna 100 euro 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin hebben wij ook speciaal voer moeten kopen omdat hij altijd aan de diarree was. Alles laten onderzoeken en bleek een soort worm te zijn. Hartstikke duur dat spul maar graag gedaan. Later op eigen houtje ander voer gekocht dat onze vorige hond ook kreeg en het er goed op deed.

Gaat nu al paar jaar goed gelukkig. Afgelopen maanden is het voer 12 kg per zak 5 Euro duurder geworden in korte tijd. Tis niet anders. Hij gaat het gewoon krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei spirit:

Nou,dat word dus een ontwenningskuur voor de hond vandaag.Doe de rodiplak er nog maar wel doorheen voor vandaag.

Gewoon rustig omwennen. Beetje brokken door wat ie normaal kreeg. Morgen wat meer brokken, wat minder oud voer. En zo door. Dat hele maag darm kanaal is ingesteld op z’n oude prak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...