Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 mei 2022

Aanbevolen berichten

Ik las gister dat hier in de buurt een kutzooi bingo wordt georganiseerd. De bedoeling is dan dat je entree betaald met het aller lelelijkste kutzooi-ding wat je maar thuis hebt liggen aan troep. Dan gaan ze bingo doen en als je bingo hebt ben je de (on)gelukkige die met de kutzooi van een ander naar huis gaat.

Ik vind hem hilarisch :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Quinn:

@nancy dat is een lastige vraag. Het was een rotweek, maar dat is mijn eigen schuld. En ik voel me beroerd, maar ik weet ook dat dat van de drank komt. Schuld en schaamte. Teleurgesteld in mezelf. Moeilijk om weer overeind te komen. 

Ojee Quinn heb ik iets gemist volgens mij . Je haf het Songfestival toch goed doorstaan had ik begrepen.  Wat gebeurde er ?  En je weet als je jezelf herpakt is niks mislukt hè:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Quinn:

@nancy dat is een lastige vraag. Het was een rotweek, maar dat is mijn eigen schuld. En ik voel me beroerd, maar ik weet ook dat dat van de drank komt. Schuld en schaamte. Teleurgesteld in mezelf. Moeilijk om weer overeind te komen. 

Schuld en schaamte. Ja, moeilijk om mee om te gaan. Die eeuwige @#€%%strijd ook...:(. Ik  ind het lastig om wat zinnigs te zeggen, ik worstel namelijk met hetzelfde, ookal gaat het nu alweer enkele maanden goed/ droog. En maar weer doorgaan, denk ik dan maar. Het leven voorwaarts leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen aanval op wie dan ook hoor. Maar ik lees zo vaak dat men hier komt en verteld dat het mis is gegaan. Is het forum dan juist niet helpend om te steunen om niet te gaan drinken? Begrijp wel dat we hier geen wonderen kunnen verrichten, maar soms kan even er over praten, (h)erkenning misschien wel helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...