lady jane Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 goeiemooiemorgen frummers wekker weer eens niet afgelopen nu ja wat is een uur op een mensenleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Klaar voor een rondje boodschappen hier. Belangrijkste gebak voor bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemorgen, zo naar de sportschool en vanmiddag een begrafenis van iemand die veel te vroeg is overleden. Vanavond eens kijken of er nog wat moois op Netflix of Videoland staat aan films. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 extra saunadagje ingelast hier de krantenzegels actie is weer gestart en ik ga weer met een schaartje naar de leestafel bij de bieb. mooie dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 3 minuten geleden zei Pinkman: Goedemorgen, zo naar de sportschool en vanmiddag een begrafenis van iemand die veel te vroeg is overleden. Vanavond eens kijken of er nog wat moois op Netflix of Videoland staat aan films. Fijne dag iedereen. Veel sterkte Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 4 uur geleden zei Pinkman: Goedemorgen, zo naar de sportschool en vanmiddag een begrafenis van iemand die veel te vroeg is overleden. Vanavond eens kijken of er nog wat moois op Netflix of Videoland staat aan films. Fijne dag iedereen. Sterkte pinkman Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemiddag.. Ik ben spullen aan het opruimen. Spullen aan het weggeven en spullen voor stort sorteren. Werd een beetje chaotisch van al die troepjes maar te bewaren en intussen ligt het alleen maar in de weg. Rommelig. Klinkt verdrietig @Pinkman Sterkte. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Ik las gister dat hier in de buurt een kutzooi bingo wordt georganiseerd. De bedoeling is dan dat je entree betaald met het aller lelelijkste kutzooi-ding wat je maar thuis hebt liggen aan troep. Dan gaan ze bingo doen en als je bingo hebt ben je de (on)gelukkige die met de kutzooi van een ander naar huis gaat. Ik vind hem hilarisch Lika, Hadocque, Bob en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Hi. Ik heb niet veel te zeggen op het moment, maar ik ben er en ik las jullie. Dank. DAGPACT ikkanhet Reacher Yvonne Maja Claudius Quinn Francoise, Hadocque, nancy en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Fijn je te lezen @Quinn, ik wachtte al op je. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Hier vanavond ook bingo. Maar te ziek om te gaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Beterschap @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Zojuist zei nancy: Beterschap @ikkanhet! Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 53 minuten geleden zei nancy: Fijn je te lezen @Quinn, ik wachtte al op je. Echt? Bedankt. Snap ik niet, maar lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Op een bericht van je. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 9 uur geleden zei rapilos: Ha @Claudius, Hoe gaat het met jou ? Het gaat , maar het kan veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Ojee @Claudius, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 @nancy dat is een lastige vraag. Het was een rotweek, maar dat is mijn eigen schuld. En ik voel me beroerd, maar ik weet ook dat dat van de drank komt. Schuld en schaamte. Teleurgesteld in mezelf. Moeilijk om weer overeind te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 @nancy Niets ernstig hoor, sleur van het leven zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 15 minuten geleden zei Quinn: @nancy dat is een lastige vraag. Het was een rotweek, maar dat is mijn eigen schuld. En ik voel me beroerd, maar ik weet ook dat dat van de drank komt. Schuld en schaamte. Teleurgesteld in mezelf. Moeilijk om weer overeind te komen. Ojee Quinn heb ik iets gemist volgens mij . Je haf het Songfestival toch goed doorstaan had ik begrepen. Wat gebeurde er ? En je weet als je jezelf herpakt is niks mislukt hè Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 19 minuten geleden zei Quinn: @nancy dat is een lastige vraag. Het was een rotweek, maar dat is mijn eigen schuld. En ik voel me beroerd, maar ik weet ook dat dat van de drank komt. Schuld en schaamte. Teleurgesteld in mezelf. Moeilijk om weer overeind te komen. Schuld en schaamte. Ja, moeilijk om mee om te gaan. Die eeuwige @#€%%strijd ook.... Ik ind het lastig om wat zinnigs te zeggen, ik worstel namelijk met hetzelfde, ookal gaat het nu alweer enkele maanden goed/ droog. En maar weer doorgaan, denk ik dan maar. Het leven voorwaarts leven. Quinn en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 18 minuten geleden zei Claudius: @nancy Niets ernstig hoor, sleur van het leven zeker? Aj, sleur voelt ook niet altijd fijn (soms wel, lekker even geen drama). Nog steeds droog? Hoe gaat het met je hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Phoe! Best een opluchting iets van je te lezen Q. Moeilijk om je motivatie terug te vinden misschien? Niet opgeven hoor! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Ik heb het idee dat je het stoppen en gestopt blijven veelal op wilskracht doet? En ik denk dat je dan een lange adem nodig hebt, wil de trek echt naar de achtergrond verdwijnen. Weet je nog wat je motivatie was om te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Geen aanval op wie dan ook hoor. Maar ik lees zo vaak dat men hier komt en verteld dat het mis is gegaan. Is het forum dan juist niet helpend om te steunen om niet te gaan drinken? Begrijp wel dat we hier geen wonderen kunnen verrichten, maar soms kan even er over praten, (h)erkenning misschien wel helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden