Pinkman Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 In mijn vakantie heb ik wat foto's terug gekeken uit de tijd dat ik nog dronk dat was ook helpend voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Jezelf confronteren zou weleens een hele goeie tip kunnen zijn idd. @Pinkman Waar je gisteravond naar vroeg, kijk; Vrijdag de 13e: schip ramt recreatievaartuigen in Leeuwarden - Binnenvaartkrant Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Gisteren zag ik een filmpje voorbij komen waarin het schip behoorlijk op snelheid de verkeerde richting ging. Wat denk je dan wanneer je zo'n binnenschip je achtertuin voorbij ziet varen. Ik hoop maar dat het met de schipper weer goed gaat de rest is materiaal en schrik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 @Pinkman Hij hoort daar helemaal niet te komen. Hij kwam vanaf Burgum heb ik begrepen dus dan heeft hij een afslag genomen die hij helemaal niet had moeten nemen, dus daar ging het al fout. Ik heb daar vaak gevaren met mijn speedboot. Maar ook met de boot die ik nu heb ben ik alleen maar blij dat ik op dat moment daar niet was want je hebt niks in te brengen, dat ding drukt wel door. Valt mij nog mee dat er geen slachtoffers zijn gevallen. Ik had zelf een paar weken geleden zo"n schip deun achterop mij, gloeiende ik had hem nooit opgemerkt, schrok mij dood. Wist niet hoe snel ik uit de vaargeul moest komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Op ‘t water immer goed om je heen kijken, waarde Schipster naast God! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 @Francoise hoe is het gegaan? Ik zit klaar om @Quinn te spotten. Hoe zit hij eruit? Ik denk dat hij op Daan lijkt. Uit GTST. Alleen dan wat ouder. ikkanhet, nancy en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Droge afmelding. drukke dag gehad en vroeg naar bed. welterusten alvast. lady jane, rapilos en Hadocque reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Hey daar ben ik Nu pas het heldere moment dat @Quinnbij het Songfestival zit. Wat gaaf zeg @nikshet was best zwaar , vooral als ik me bedenk , dat ik als nakomer ze zo mooi allemaal ga wegdragen , we zijn van de 10 nu nog met 6 . In memoriam ging goed . Ik was de enige die sprak , rest deed de dela . Niet iedereen wil en kan natuurlijk zelf , maar het maakt het wel persoonlijker niks, nancy, Rosee en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Dapper vindt ik jou @Francoise Reacher en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Waarin kleine zusjes groots kunnen @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Fijn dat t goed ging @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik hoor @Quinn hard mee zingen! Rosee, nancy, Francoise en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik ook! Reacher en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goed gedaan @Francoise! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 S10, Oekraine en Duitsland gezien en Quinns juichen gehoord dus ik kan met een gerust hart gaan slapen slaapwel frummers Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Slaap lekker, heb je het leuk? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik vind Zwitserland erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik zag @Quinnniet , paar keer teruggespoeld naar het shot van de Hollandse fans maar kon m nergens spotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 2 uur geleden zei niks: @Francoise hoe is het gegaan? Ik zit klaar om @Quinn te spotten. Hoe zit hij eruit? Ik denk dat hij op Daan lijkt. Uit GTST. Alleen dan wat ouder. Is Daan die ook een alcohol probleem heeft ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Verrek ja, maar ik bedoelde uiterlijk niet het alcohol probleem. Reacher, Francoise en Remi1 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei niks: Verrek ja, maar ik bedoelde uiterlijk niet het alcohol probleem. Whoehaha da snap ik Ik denk dat je er niet zo heel ver langs zit niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Bor de wolf doet ook mee hé. Ik vind ze supergrappig. Husband heeft het opgegeven en naar bed, die vind dit altijd een vreselijke poppenkast, ik ook maar ik vind het een leuke poppenkast om naar te kijken/ luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Duurt wel lang zeg, ik ga naar bed hoor, ik hoor het morgen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Oekraine, wie had dat gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden