Lika Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Gecondoleerd @Francoise. @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 @Francoise, wat een vreselijk bericht om te krijgen. Veel sterkte met het verlies van je broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 @Remi1, hoop dat je man snel geholpen kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Lieve @Francoise, wat intens verdrietig dat jouw broer zo onverwacht uit het leven is gerukt. Ik heb een kaars voor je aangestoken en wens je heel veel kracht toe. Weet niet goed wat verder te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 Wat verschrikkelijk @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 @Francoisewat verdrietig. Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 @Francoise wat een vreselijk bericht voor jullie. Zo abrupt, zo ongelofelijk pijnlijk. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal! @Remi1, wat moeilijk en zwaar, ik probeer me er een voorstelling van te maken en het lukt me amper . Hou vol en ook veel kracht toegewenst, je man en jij samen! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 Bedankt voor jullie troostende woorden . Het is niet te bevatten, als het zo plotseling gaat . Je komt niet vooruit . Gelukkig drink ik niet . Ook geen behoefte . Gisteren schoot het door mijn hoofd, op zo'n feest drank overal maar ook een peuk . Raar toch dat je uit allebei troost denkt te halen of zoiets . Ik wist uit vorige terugval met roken na overlijden van goede vriend dst ik dat niet moest gaan doen en dus ook dat glas niet ging helpen. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 het gaat nooit helpen, voor ons hier en de herinnering, hunkering en verheerlijking ervan mogen we laten voor wat dat was ooit, ook toen hielp het niet echt. sterkte Francoise, je bent al zo gegroeid, groei maar lekker verder ondanks (en later achteraf zie je soms, ook dankzij) alle ellende er blijft gelukkig nog héél veel over wat ons voedt, gelukkig en tevreden maakt♥ Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden