rapilos Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Zojuist zei Reacher: Goed dat je naar de huisarts gaat @rapilos! Ja, beter wel even he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Brinta en koffie @Quinn ik heb zelfs al wat koffie door de brinta geroerd voor je. karin123 en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Ja, beter wel even he Eventjes naar je longetjes laten kijken. Griep gaat over maar kan op die longen een flinke aanslag plegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 thuistesten neem ik aan? Volleymaatje idem, maar had toch corona ze heeft nog steeds haar smaak niet terug. misschien toch een GGD test doen als je die nog niet hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Goed van je @rapilos. Ik ga zo naar een tuincentrum. Benieuwd welke 300.000 anderen ik tref…. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ben nu actief bezig met de oefening ‘geduld met pubers’…. Denk dat ik bijna klaar ben voor nivo 2… Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Goedemorgen allemaal. Newbee vraag (heb het antwoord nog niet kunnen vinden); mag je hier ook meeschrijven als je nog niet gestopt bent maar daar wel heel hard naartoe werkt en niet kunt wachten tot je jezelf op de dagpact mag zetten? Gisteren bij huisarts geweest en die adviseert professionele ondersteuning. Ben nu aan het onderzoeken welke kliniek en type behandeling het best bij mij past. Ik zou het zo fijn vinden om een plekje te hebben waar ik af en toe m'n ei kwijt kan Hoop dat ik welkom ben! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 1 uur geleden zei Reacher: Welkom @Suusstopt. @BizzyBee en @Judith Nieuwelingen trakteren altijd op taart. En ze maken een mooi gedicht met als onderwerp ‘Reacher, waarom zij ok is’. Echt! Hahahaha @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ja hoor, dat kan. Welkom hier, @BizzyBee! BizzyBee en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Mooi. Dan ga ik taart bakken en in mijn dichtpen kruipen voor @Reacher Maar nu eerst koffie! ikkanhet en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 @Quinn Hou je haaks (al het goede komt in drieën) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Laatste vakantiedagje, morgen weer naar huis. Heerlijke weken gehad, heeft me echt goed gedaan. Wel nog steeds verkouden met vreselijke hoest, alweer bijna drie weken, maar in ieder geval geen ziek gevoel weer. @rapilos ik leef met je mee! Zo maar eens naar buiten, weer lekker een heel stuk wandelen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 @Judith en @Suusstopt ook een welkom van mij hier! @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 1 uur geleden zei Reacher: Dat lijkt me een goed idee! DAGPACT: zbb Yvonne Maja ikkanhet Reacher Ik voel een afstand tussen ons @ikkanhet Ja ik ook dat is niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 2 uur geleden zei lady jane: thuistesten neem ik aan? Volleymaatje idem, maar had toch corona ze heeft nog steeds haar smaak niet terug. misschien toch een GGD test doen als je die nog niet hebt gehad. Ja, thuis testen Misschien gaat de huisarts morgen nog een test doen. (Geen idee eigenlijk ) @nancy, 3 weken geduurd bij jou toch. Dat is best heel lang en dan heb ik nog 1.5 week te gaan Maar gelukkig voel je je nu niet ziek meer lees ik. (ga meer weer eens op de bank liggen met een dekentje, voel me moe, suf en slaperig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Beterschap @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Weer terug naar bed gaan als het allemaal even niet lukt is geen slecht idee. Ik doe het ook wel, soms met een ontspannende podcast. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Denk dat onze droger het loodje heeft gelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Wow heel mooi hoor @Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Welkom lieve nieuwelingen! En @Judithdank voor de taart en het gedicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Of was het alleen voor Reacher….? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Dat was de opdracht @Lika, een gedicht met als onderwerp ‘Reacher is ok’. Geslaagd met vlag en wimpel @Judith. in december als je 7 maanden nuchter bent zul je een aanwinst zijn voor het Sinterklaas draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Vandaag zo'n erge trek dus heb me maar zo vol gevreten dat er een tukkie achteraan kan maar altijd beter als het andere. Quinn, lady jane en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Vergeetachtigheid kan ook een gevolg van drankmisbruik zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden