niks Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen! Heerlijk geslapen in ons eigen bed. Straks met elkaar naar Iniemini toe. Kan Mini eindelijk haar zusje zien nancy, Francoise, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen en heb een mooie en fijne dag lieve @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Dank je wel @Majahoe gaat het nu met je moeder? En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen, heerlijk geen gips . Gisteren dus op eigen houtje naar action en kruidvat geweest , ook naar de bloemist voor een bloemetje voor mezelf, de notenboer een woonwinkel en de Hema . Nou jullie raden het al , dat was weer veel te veel . Maar ik was zo blij dat ik er weer op uit kon , in onze auto kon rijden want automaat . Fijn @niks Hopelijk snel het gezinnetje compleet @Majahoe gaat het nu ? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goeiemorgen @niksen @Maja Wat super fijn en ook spannend, heel veel plezier met de zusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen frummers, Hier lekker en lang geslapen, nu eerst een bakje Wat fijn dat jullie weer thuis zijn @niks, en dan straks samen naar Iniemini toe.... @Francoise uit het gips, moet een bevrijd gevoel zijn, heerlijk! En @Maja, ja, hoe gaat het tot nu toe met jouw moeder? Én met jou natuurlijk... Smaragd en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Hier op straat is het weer een enorm kabaal we worden de groenste straat dus wordt veel verbouwd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Fijn weer thuis @niks, hoe gaat het nu met je? @Francoise, is de operatie goed geslaagd denk je? Ik heb m'n computerwerk laten versloffen omdat ik andere dingen steeds belangrijker vond (zelfs de keukenkastjes moesten opeens dringend uitgemest worden). Ik pak mezelf bij de lurven vandaag... aan de slag!!! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goeie morgen meiden, Wat leuk Niks. Wanneer mag de kleine mee naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen! Fijn dat jullie vandaag vanuit de thuisbasis naar ieniemini kunnen! Ben benieuwd wat mini van haar zusje vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen allemaal, Lig nog in bed. Nog steeds ziek, koorts, piepend en zagend adem halen, hoesten. @niks, fijn genieten vandaag ge Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ik heb me voorgenomen om iets van vitamine of iets dergelijks te eten. Gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Arme jij @rapilos! Beterschap! Jij mag mijn vitamines wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Goedemorgen. Net wakker. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 7 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Net wakker. Slaaphoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ach, wat lief @Reacher Misschien wil mijn vriend vanmiddag wel hoog gedoseerde vit C halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Ach, wat lief @Reacher Misschien wil mijn vriend vanmiddag wel hoog gedoseerde vit C halen Vast wel! En sinaasappeltjes voor je persen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Als mijn voet uit het gips zou gaan zou ik eh.. toch ook gaan winkelen denk ik Maar ik zou zéker ook naar plaatjes van de natuur kijken @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ik heb mond- en klauwzeer ofwel een koortslip. Mijn ijspegel had er één op dezelfde plek. Als dat geen loyaliteit is. Ik haal voortaan mijn eigen koffie wel Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Hi. Beterschap @rapilos. Voor @niks welkom thuis. @Maja een extra knuffel. En @Reacher koop sinasappels, staat zo leuk. Dank voor de koffie @Yvonne. @nancy hoe gaat het nu? DAGPACT: Yvonne Maja Quinn rapilos en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 @Quinn ik hou niet van de kleur oranje. Dat is een gemis hier in Holeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ik houd niet van sinaasappels. Misschien kun je ze verven? Smaragd en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden