lady jane Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Mooie Paasdagen, ik verstop alvasr een eitje. karin123, Lieke7777, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) Wat een ongelofelijk mooi eiland ik ben er tientallen keren omheen gezeild. maar nog nooit op het eiland zelf wezen kijken. Met de eerste stap aan wal verliefd,zoveel natuur,bloemen,planten,de meest mooie vogels en duizenden kikkers die driftig opzoek zijn naar een partner. ook volop ganzen met kleintjes 15 april 2022 bewerkt door Zbb IJsvogel, rapilos, Yana en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Wat geweldig klinkt dat, ZBB! Hier spelletjes aan het spelen met kleindochter. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Ook leuk @nancy! ik verwacht over een paar jaar ook wel kleinkinderen,me dochter heeft zachtjes aan de leeftijd en al een tijdje vaste verkering. het lijkt me geweldig om met je kleinkinderen leuke dingen te doen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Zoals zeilen bijvoorbeeld nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Zbb: Ook leuk @nancy! het lijkt me geweldig om met je kleinkinderen leuke dingen te doen Jaaaaa, vooral activiteiten buiten! Fietsen, rolschaatsen, stoepkrijten, bellenblazen enz. Maar ook zwembad, musea, speeltuinen enz zijn favoriet. Ook zijn we vaak op het strand en in het bos te vinden. We hebben nu (alweer) de huiskamer omgetoverd tot bioscoop. Helemaal donker, pyjama's aan, dekens en kussens naar beneden, kaarsjes aan en POPCORN! 15 april 2022 bewerkt door nancy Zbb, Yana en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemiddag allen, Lekker dagje op de tuin geweest gras gemaaid, kantjes afgestoken Alles weer keurig ik hou van die strakke jaren 70 gazonnetjes @Zbb Wat klink jij anders de laatste tijd zeg Alsof je ineens weer van het leven kan genieten Dat maakt mij ook blij Je ziet mensen veranderen als ze stoppen met drinken Merk je het zelf ook ? karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Ja, ik word ook zo blij van @Zbb! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 4 minuten geleden zei rapilos: @Zbb Wat klink jij anders de laatste tijd zeg Alsof je ineens weer van het leven kan genieten Dat maakt mij ook blij Je ziet mensen veranderen als ze stoppen met drinken Merk je het zelf ook ? Ja de depressie die ik heb/had heb ik een eind de kop in weten te drukken. soms komt die wel weer even naar de oppervlakte hoor maar door veel om te denken lukt het me aardig om em in toom te houden. wat niet drinken betreft heb ik de laatste tijd wel weer wat meer last van trek/willen verdoven,ik weet dat dat om de zoveel tijd terug komt. ik ben nu een goeie 5 maanden abstinent en ik weet dat 7 maanden voor mij ook zo’n periode van trek heeft. het is gewoon de trek uitzitten,veel omdenken,mijn valkuilen ver van te voren proberen te overzien en vooral op tijd handelen. het leven is misschien nog steeds niet altijd makkelijk zo nuchter maar zeker veel beter hanteerbaar. ik heb denk ik meer rust gevonden wat betreft het niet drinken/geaccepteerd dat drinken voor mij niets dan ellende geeft. ja ik merk wel dat ik positief aan het veranderen ben,al blijft het een zoektocht. ik ben nog nooit langer als 8 maanden abstinent geweest,dus naarmate de tijd verstrijkt word ik ook wel wat zenuwachtig en bang,bang of het me dit keer zou lukken die grens voorbij te gaan. maar zolang ik aan mezelf blijf werken en alert blijf moet het vast en zeker gaan lukken dit keer. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 21 minuten geleden zei nancy: Ja, ik word ook zo blij van @Zbb! Achhh, thanks! wat een lief berichtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Bedenk wat een zelfvertrouwen en wat een boost het je zal geven als de 8 maanden grens gelukt is ! Je kent je valkuilen elke keer weer een beetje beter @Zbb Goed bezig, Gaat je lukken man ! nancy en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Fijn hé als het goed gaat met onze kapitein, ik kan daar ook echt van genieten. Zbb en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Wat een leuke en aardige berichtjes allemaal. DANKJEWEL nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Fijn @Zbb dat je de kleuren van de dag weer goed kan zien en ervan kan genieten . Je kent je valkuilen en je stemmingen en het lukt steeds meer dit onder controle te krijgen . Dit is ook wat het opleverd om niet te drinken het lost niets op en het is niet helpende. Rustig en gestaag naar je 8 maanden grens, we blijven je aanmoedigen. Is het nog gelukt met je riblap ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Dankjewel Lieke Een boeren braadrib is het,nee ik was eigenlijk te laat om nog uitgebreid te koken vandaag. ik denk wel dat ik em straks alvast in de marinade zet voor morgen. vandaag heb ik maar gewoon brood gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) Lange spannende dag gehad in het UMCG. Had geen zin meer om te koken dus we zijn op de terugweg maar bij de pizzeria gaan eten. Ben moe. Oh ja, goedenavond.. 15 april 2022 bewerkt door Remi1 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Remi Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedenavond, het was hier een goede vrijdag. Opgelucht gaan we het Paasweekend in. Er zijn hier wat activiteiten, het wordt mooi weer zoals het nu lijkt. Opa en oma's die op bezoek komen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 @nancy wat ben jij een leuke oma! @Zbb inderdaad fijn om je zo te lezen. @Remi1 wat wijzer geworden? Zbb en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) Njah, wat kan ik zeggen wat we nog niet wisten. Het betert nooit weer, integendeel. Daarom nu weer op de urgentielijst voor een risicovolle spoedoperatie, net als 2 jaar geleden, alleen dan nu weer in stukje verder gevorderd stadium. Ze doen deze operatie"s liever niet maar niets doen is volgens hun ook geen optie. 15 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 12 uur geleden zei Yvonne: Mooi dat de boot weer kan varen @Remi1, lekker er op uit straks met de pasen??? Uhm, weet ik niet zeker. Als de telefoon gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Droge afmelding welterusten … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Ik ga ook. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Ik kan het niet vinden deze dagen. Voel me blergh. Nou ja…. Zo is het dan masr. Rot voor mijn omgeving. Ik word zo bozig. Denk de hormonen. slaap lekker! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 april 2022 Rapport Share Geplaatst 16 april 2022 21 uur geleden zei spirit: Vanavond weer koor en ze hebben feest. Ze gaan hun gang maar. Ik ben op tijd weg en drink tegenwoordig liters tonic. @spiritis het gelukt om op tijd weg te gaan? je hebt je niet afgemeld van het Dagpact? karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden