nancy Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen. Het belooft een mooie week te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen @nancy en goedemorgen frummers. Ja ik hoop van harte dat het een mooie week wordt na alle wind en regen. Een bakje eerst maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen Yvonne en bedankt voor de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Graag gedaan Nancy . Jij een fijne dag, ik neem aan dat je al op school bent... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Moghu dames. Ik hoef geen koffie Von. maar heb je ook thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen allemaal, Nog een beetje suf van het intensieve weekeinde straks werken Zal wel uitgeteld zijn vanmiddag Maar, ..een hoop kennis rijker Plus twee mooie boeken om alles nog eens na te lezen, en een mooi certificaat Alles nog even laten bezinken Misschien ga ik er nog wel verder in (reiki ) Gelukkig, gaat het weer beter worden Nodig naar de volkstuin van de week Beginnen met aardappelen poten in elk geval lady jane, Rosee en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Bolletje geen koffie????? Maar tuurlijk heb ik thee... heb de pot al bijna leeg, maar zet wel even bij voor je hoor. Het was een mooi weekend dus Rapi, fijn. Vanmiddag dan maar lekker even op de bank.... @Yana gebruik je die Ashwaganda inmiddels al? En heeft het al wat effect denk je???? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 goeiemorgen frummers en ja @Yana ik ben ook nieuwsgierig, had het op mn lijstje, maar kwam tot de ontdekking dat de H&B hier ongemerkt dicht is. Weer een leegwinkelpand, op de markt zelfs. Er blijft alleen maar horeca en AH over als het zo door gaat, maar het middel sprak me wel aan dus; goed voor mn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goeiemorgen allemaal en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen. Leuk die reikicursus @rapilos. Sowieso altijd leuk om iets nieuws te leren. Gisteren flink in de tuin bezig geweest, overal spierpijn haha. Eigenhandig een dode boom uitgegraven (nou ja de stam) en magnolia voor in de plaats. Nu nog maar 1 meter hoog, dus dat wordt nog even wachten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Jongste zoon weer flink opstandig. Vind het zo jammer dat dat over alles een schaduw werpt. Ik weet ook echt niet meer wat ik eraan moet doen. Loslaten is het enige, maar dat lukt me nooit echt. Ik voel me er schuldig over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedemorgen. Het belooft inderdaad een mooie week te worden. En alweer bijna Pasen. Het is toch haast niet bij te benen? Dagpact: Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Moeilijk weekend achter de rug met heel veel trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 2 uur geleden zei Yvonne: @Yana gebruik je die Ashwaganda inmiddels al? En heeft het al wat effect denk je???? Lief dat je ernaar vraagt Ik merk nog geen duidelijk verschil maar als ik het goed begrijp werkt het pas na enkele weken tot zelfs enkele maanden en ik gebruik het nu zes dagen, nog even aankijken dus maar. Het meest lastig zijn nu de nachten, ik heb m'n hele leven goed geslapen en opeens is dat over. Op zich kan ik dat wel aan, dan lig ik gewoon niet te slapen, ook oké, alleen je wordt er zo moe van hè. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Zo rot voor je @Rosee ik wens je goede moed en een blijmoedig hart en ik hoop heeeeeel hard op een wonderbaarlijke verandering bij die lieve zoon van je Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Moeilijk weekend achter de rug met heel veel trek. Voor de meeste mensen (iedereen?) is het zo dat de trek steeds minder wordt als je standvastig bent en niet drinkt. Door af en toe toch toe te geven maken we het onszelf moeilijker. Kwestie van kiezen wat we nou eigenlijk willen. Sterkte voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Dagpact: Roberto Toos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 27 minuten geleden zei ikkanhet: Moeilijk weekend achter de rug met heel veel trek. Hoe is het vandaag ? Trekmomenten nemen af hoe langer je nuchter blijft . Schrale troost, maar blijf dit voor ogen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Sterkte @Rosee probeer je niet schuldig te voelen volgens mij probeer jij er alles aan om het goed te doen . Hier had mijn oudste zoon geen zin aan mijn gezeur vanmorgen, is eerder naar school gegaan , hier heb ik geen zin in mama doei , dag jongen. #puber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Zijn ze dan niet heel dronken en vervelend @jopie? kan ik me zo voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Weer een wat betere dag vandaag @Francoise? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 1 uur geleden zei Lieke7777: Hoe is het vandaag ? Trekmomenten nemen af hoe langer je nuchter blijft . Schrale troost, maar blijf dit voor ogen houden. Niet goed. Niet gedronken maar erge hoofd- en buikpijn dus maar ff rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Niet goed. Niet gedronken maar erge hoofd- en buikpijn dus maar ff rustig aan doen. Idd en bedenk je ook dat dit gevoel je ook erg kan triggeren . " ik voel mij slecht dus het mag " Sterkte .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden