Spring naar bijdragen

Zondag 10 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal.

Gedroomd over het hele kleine iniminimensje. Ze was net geboren en ik was de eerste die haar mocht zien. Haar hoofdje was niet groter dan mijn pink. Niemand mocht haar aanraken maar toen niemand keek heb ik even aan haar gezichtje gevoeld. God wat was ze mooi.

Toen vonden mijn honden dat ik genoeg gedroomd had $$^^.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik droomde over @Remi1 we deden op tv mee met een quiz over alcohol. We hadden al vele rondes gewonnen en stonden in de finale. Die wonnen we ook, dankzij Remi, want die wist alles. We wonnen ieder 1000 euro. Na afloop was er een discussie, want je kon je aanmelden dat je een coach wilde en Remi wilde dat eerst niet. Maar na afloop wel, maar er waren geen coaches meer. Dus barstte de discussie op het forum los. Had Remi dat meteen maar moeten zeggen dat ze een coach wilde. Iedereen had blijkbaar een coach en niemand wilde die van hem of haar afstaan. Toen werd ik wakker.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat, het is zondag dus uitslapen is geoorloofd.

Wat een grappige droom, Niks. Vooral het stuk over ons, dat wij er allemaal een mening over hadden. Ik vind trouwens ook dat ze het maar meteen had moeten zeggen dat ze een coach wilde. En anders moet ze het prijzengeld maar gebruiken om er een in te huren.-_- 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei niks:

Goedemorgen. Ik droomde over @Remi1 we deden op tv mee met een quiz over alcohol. We hadden al vele rondes gewonnen en stonden in de finale. Die wonnen we ook, dankzij Remi, want die wist alles. We wonnen ieder 1000 euro. Na afloop was er een discussie, want je kon je aanmelden dat je een coach wilde en Remi wilde dat eerst niet. Maar na afloop wel, maar er waren geen coaches meer. Dus barstte de discussie op het forum los. Had Remi dat meteen maar moeten zeggen dat ze een coach wilde. Iedereen had blijkbaar een coach en niemand wilde die van hem of haar afstaan. Toen werd ik wakker.  

Dit vind ik lief, echt lief!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, 1000 is ook best wel een leuk prijsje. Kunnen we heel veel leuks voor kopen samen voor je meiden.
Vertel je morgen wat we gekocht hebben?:)

Hoe gaat het met jullie?
Trekken papa en mama het nog? En Mini? en die allerkleinste, nog ademhalingstops?

Ik vind dat zo geweldig he die RM huizen. Dat was in onze tijd net in opkomst maar waren plannen dus was er nog niet bij desbetreffende ziekenhuis. Elke dag reden we heen en weer, ik om thuis gekolfde brengen vooral. Moedermelk was belangrijkste toen.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mini is met opa en oma mee. Morgen gaat ze dagje naar kdv. We willen dit graag door laten gaan. Dinsdag komt ze terug. Kunnen wij samen naar Iniemini. Ze gaat goed, deden  ze bij jou tweeling ook een hydrofiele luier om in bad, dus erin wikkelen en met doek in bad? Ze groeit nu ook wat, drinken vindt ze vermoeiend, paar slokjes steeds. Ademen gaat beter, maar nog steeds wel met ondersteuning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei niks:

....deden  ze bij jou tweeling ook een hydrofiele luier om in bad, dus erin wikkelen en met doek in bad?...

Nee, in hun blootje, maar ze waren dan ook al een week of 7 voor ze gebadderd mochten worden. Eerder konden ze de couveuse niet uit, pas als ze in wiegje konden, en zelf zuigreflex hadden om te drinken mochten ze pas badderen.

Met 3 maanden kregen ze ontslag ziekenhuis, Ze waren dan elk 5 pond. Ik was wandelen en iedereen die in de kinderwagen keek, zagen pas geboren baby"s. Terwijl ze "al"3 maanden oud waren. Dat was heel gek voor mij want ik vond ze juist al groot.

Die groeiachterstand heeft hen lang achtervolgt. Ontwikkelingsachterstand ook. Ze hebben het keurig ingehaald maar toch..het was er wel.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...