ikkanhet Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goeiemorgen allemaal Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen. F1 ! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Dagpact: Roberto ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag tweede dag van de cursus Reiki Wat minder gespannen nu, want weet nu precies waar het is Weer 1.5 uur met de trein Niet erg Is vast een stuk rustiger dan gisteren. ook de meeste buien lijken verdwenen nu Smaragd, nancy en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goeie morgen allemaal. Gedroomd over het hele kleine iniminimensje. Ze was net geboren en ik was de eerste die haar mocht zien. Haar hoofdje was niet groter dan mijn pink. Niemand mocht haar aanraken maar toen niemand keek heb ik even aan haar gezichtje gevoeld. God wat was ze mooi. Toen vonden mijn honden dat ik genoeg gedroomd had $$^^. Smaragd, Lika, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Ik weer een nachtmerrie over een gebeurtenis die al bijna 12 jaar geleden is Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen. Ik droomde over @Remi1 we deden op tv mee met een quiz over alcohol. We hadden al vele rondes gewonnen en stonden in de finale. Die wonnen we ook, dankzij Remi, want die wist alles. We wonnen ieder 1000 euro. Na afloop was er een discussie, want je kon je aanmelden dat je een coach wilde en Remi wilde dat eerst niet. Maar na afloop wel, maar er waren geen coaches meer. Dus barstte de discussie op het forum los. Had Remi dat meteen maar moeten zeggen dat ze een coach wilde. Iedereen had blijkbaar een coach en niemand wilde die van hem of haar afstaan. Toen werd ik wakker. Smaragd, Rosee en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 goeiemorgen frummers met dit mooie weer moet ik toch eens een ander ritme zoeken zonde om zo lang te slapen en ik weet niet eens wat ik gedroomd heb. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Ach wat, het is zondag dus uitslapen is geoorloofd. Wat een grappige droom, Niks. Vooral het stuk over ons, dat wij er allemaal een mening over hadden. Ik vind trouwens ook dat ze het maar meteen had moeten zeggen dat ze een coach wilde. En anders moet ze het prijzengeld maar gebruiken om er een in te huren. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemorgen. Hier ook lang uitgeslapen terwijl ik meestal vroeg wakker word. Ik droom ook weleens over het forum, grappig hoe dat doorwerkt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Ik heb nog nooit van het forum gedroomd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goedemiddag, wat mindere dag. Gaat ook wel weer over hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 @Francoisewil je er wat over kwijt? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Mijn weekend was vooral heel erg druk, ben blij dat het straks weer gewoon door-de-week is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 13 uur geleden zei niks: Goedemorgen. Ik droomde over @Remi1 we deden op tv mee met een quiz over alcohol. We hadden al vele rondes gewonnen en stonden in de finale. Die wonnen we ook, dankzij Remi, want die wist alles. We wonnen ieder 1000 euro. Na afloop was er een discussie, want je kon je aanmelden dat je een coach wilde en Remi wilde dat eerst niet. Maar na afloop wel, maar er waren geen coaches meer. Dus barstte de discussie op het forum los. Had Remi dat meteen maar moeten zeggen dat ze een coach wilde. Iedereen had blijkbaar een coach en niemand wilde die van hem of haar afstaan. Toen werd ik wakker. Dit vind ik lief, echt lief! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Het was niet mijn week, niet mijn weekend, niet mijn zondag. Maar moedig voorwaarts. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 @Lika @Francoise Francoise en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 @Remi1 het was ook gezellig, alleen jij wist de antwoorden, ik niet. We waren wel heel blij met onze 1000 euro. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) Nou, 1000 is ook best wel een leuk prijsje. Kunnen we heel veel leuks voor kopen samen voor je meiden. Vertel je morgen wat we gekocht hebben? Hoe gaat het met jullie? Trekken papa en mama het nog? En Mini? en die allerkleinste, nog ademhalingstops? Ik vind dat zo geweldig he die RM huizen. Dat was in onze tijd net in opkomst maar waren plannen dus was er nog niet bij desbetreffende ziekenhuis. Elke dag reden we heen en weer, ik om thuis gekolfde brengen vooral. Moedermelk was belangrijkste toen. 10 april 2022 bewerkt door Remi1 Hadocque en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Mini is met opa en oma mee. Morgen gaat ze dagje naar kdv. We willen dit graag door laten gaan. Dinsdag komt ze terug. Kunnen wij samen naar Iniemini. Ze gaat goed, deden ze bij jou tweeling ook een hydrofiele luier om in bad, dus erin wikkelen en met doek in bad? Ze groeit nu ook wat, drinken vindt ze vermoeiend, paar slokjes steeds. Ademen gaat beter, maar nog steeds wel met ondersteuning. Maja, Remi1, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Geweldig, niks, mini en ienie. Hier kinderen de deur uit. Maar de kat - bijna 17 en 4 huizen gezien -, en de hond - 11 en 2 huizen gezien - genieten van de rust. Eigenlijk net als wij. Maja, Remi1, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Heerlijk de rust @haddock Wat een gezellig huis! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei niks: ....deden ze bij jou tweeling ook een hydrofiele luier om in bad, dus erin wikkelen en met doek in bad?... Nee, in hun blootje, maar ze waren dan ook al een week of 7 voor ze gebadderd mochten worden. Eerder konden ze de couveuse niet uit, pas als ze in wiegje konden, en zelf zuigreflex hadden om te drinken mochten ze pas badderen. Met 3 maanden kregen ze ontslag ziekenhuis, Ze waren dan elk 5 pond. Ik was wandelen en iedereen die in de kinderwagen keek, zagen pas geboren baby"s. Terwijl ze "al"3 maanden oud waren. Dat was heel gek voor mij want ik vond ze juist al groot. Die groeiachterstand heeft hen lang achtervolgt. Ontwikkelingsachterstand ook. Ze hebben het keurig ingehaald maar toch..het was er wel. 10 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden