Zbb Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 42 minuten geleden zei spirit: Kon nietvop hdg forum. Komren. Enevogg oog zit helemaal dichtnvanaegebde deur waar ik tehenop livjt. Nota bend in nuchterebtoedtand. Nu geen gezkicht voorvde rest gaat alkes kort komt weinig zinnihs uit ne edn oog. Maar binnenkort een patrelateien,zo bik en dar is iemand die van mij houdt en ik van me. wat doe je jezelf toch aan niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ben er ook bang voor. En lieve @spirit dan val je uit bed, dan loop je tegen een deur. Wat als je de volgende keer zo valt dat je geen hulp kunt vragen? Ik hoop zo dat je het licht eens gaat zien, dat je hulp gaat accepteren. Word er voor je hond en kat gezorgd? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hond Lisa is vaak ziek/ diarree enz. Ik maak me vaak zorgen om die hond . Ganiegoenie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Bedenk mij wel dat ik nu veroordelend ben, hoop maar dat wij hartstikke ongelijk hebben. @Zbb jij hebt ook privé contact toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ja sorry. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 1 minuut geleden zei niks: Bedenk mij wel dat ik nu veroordelend ben, hoop maar dat wij hartstikke ongelijk hebben. @Zbb jij hebt ook privé contact toch? Nope ze reageert nergens op. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedenavond nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Tja... lastig dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Oeps. Dat zegt ook wel wat, ben ik bang voor. Zucht. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hallo @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hoi @Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ha @niks, en ha @nancy niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hoe gaat het @Jannigje, wanneer heeft @Reacher voor jou een High Tea neer gezet? Tijd geleden toch? Ze verzaakt een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Het gaat @niks, ik ga zo weer zingen, daar ben ik per dag wel 1-1,5 uur zoet mee. Van tevoren heb ik nooit zin, het eerste kwartier klinkt het voor geen meter en is mijn stem niet om aan te horen. Maar, na de nodige opwarmingsoefeningen gaat het beter en dan verandert het zingen. Dus na een half uur wordt het leuk(er). Dus, hup, naar boven zeg ik nu maar tegen mijzelf. Ja, de high Tea’s zijn alweer een poosje geleden, wat denk je, zou @Reacherme niet meer aardig vinden? niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Wat fijn dat zingen! Vast wel, toch @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 @Zbb en @spirit hebben jullie zondag nog samen de antabus genomen via Facetime? karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ik realiseer mij dat deze vraag eigenlijk te prive was maar als ik spirit zo zie schrijven maak ik mij wel een beetje zorgen. nancy, niks en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 37 minuten geleden zei niks: Hoe gaat het @Jannigje, wanneer heeft @Reacher voor jou een High Tea neer gezet? Tijd geleden toch? Ze verzaakt een beetje. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ik heb nog nooit een high tea neergezet, ik ben een nog veel verzakeriger type niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 25 minuten geleden zei Jannigje: Ja, de high Tea’s zijn alweer een poosje geleden, wat denk je, zou @Reacherme niet meer aardig vinden? Noooooooooo I love you!!!!! Kijk: niks en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Oké, bedtijd! Slaap lekker allen, tot morgen! Remi1 en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Mooie tijd Nancy, slaap lekkerrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 15 minuten geleden zei Yana: Ik heb nog nooit een high tea neergezet, ik ben een nog veel verzakeriger type Ja precies, maar daar hoor je niemand over niks en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 49 minuten geleden zei Fruitvlieg: Ik realiseer mij dat deze vraag eigenlijk te prive was maar als ik spirit zo zie schrijven maak ik mij wel een beetje zorgen. Nee hoor, als het te prive was hadden ze dat niet moeten delen hier. dus logisch jij (en ik) me dat afvragen. Terwijl ik me zorgen maak wordt er vrolijk overheen gedanst met een zgn thee party. Dat stuit me tegen de borst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ach @spirit, als je ergens eerlijk over je drinken kunt zijn is het hier wel. Hoe was het gisteren met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden