ikkanhet Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 16 minuten geleden zei spirit: Hoezo? Waarom dat? Dat ik af en toe geloof dat ik onzichtbaar ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 4 minuten geleden zei Lieke7777: Is het niet gelukt uit je binge te komen ? Ik miste je al even . Jawel zit niet meer in een binge hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Zojuist zei ikkanhet: Jawel zit niet meer in een binge hoor. Gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Hoezo onzichtbaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Gourmetten vandaag , met de restjes van gisterenavond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Pompoen met linzen en feta (volgens mij heb ik dat idee van een van jullie) en wildpluksalade. Hoe is't met @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 (bewerkt) 7 uur geleden zei Oskar: @Artemis: ik wil je graag feliciteren met 250 dagen droog, maar jij bent toch al meer dan een jaar sober?! Klopt, is 450 dagen 27 maart 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ik heb morgen eindelijk een veelste dure nieuwe telefoon!! deze kan echt niet meer,hij leeft soms een eigen leven en de batterij is ook aan vervanging toe. .De nieuwe (blauwe) iphone 13 pro Max. blij mee ! Senna34 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 uitslover Francoise, karin123 en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Gaaf @Zbb Ik heb de gewone versie. Vind ik makkelijker in mijn broekzak passen. Alhoewel het het scherm van de Pro Max geweldig is. Alvast veel plezier ermee Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ik heb steeds me nieuwe telefoons aan me dochter gegeven en dan mam ik de telefoon van me dochter weer (die overigens meestal de voorganger waren van die nieuwe) maar nu heb ik een veel oudere omdat ik me vorige telefoon stuk gegooid had. deze keer houd papa zijn telefoon zelf mijn vaderhart brak wel toen ik de teleurstelling in me dochter haar ogen zag Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Een dochter??? Waar heb je die zo gauw vandaan getoverd? Goh, wat leuk voor je dat je een dochter hebt. Hoe oud is ze? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Die zat 22 jaar geleden plotseling in de buik van haar moeder. toen moeders en ik nog verliefd waren karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ah, al volwassen. Zij zal ook wel blij zijn dat jij je de drank weer de baas bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ja zeker ik heb haar vroeger een hoop te kort gedaan,omdat ik vaak of dronken was of ziek van de drank. pijnlijk Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 @spiritzou het kunnen dat jouw kat bij de buren tegen de muur plast, of op de galerij. Hij is tenslotte niet gecastreerd en die sproeien vaak buiten de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ik heb je gelezen @Roberto, je hebt voor jezelf gekozen , heel knap. Maar zal best moeilijk zijn geweest , hug Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Hoi @ikkanhet, waarom voel je je ongezien ? Is er iets gebeurd waar we niet op hebben gereageerd . Heb ik er overheen gelezen misschien. Gebeurd me best vaak helaas . Excuses wanneer dat gebeurd is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 450 dus. Ik was er zo blij mee, type ik 250 , dat is dus het verkeerde getal, en nu komt het goede getal: Ik vier vandaag mijn 450 dagen droog ik vier vandaag mijn vierhonderdvijftig dagen droog I celebrate my four-hundred-and- fifty days dry ach laahhh maar zitten, voor je het weet is het 650 maar nu is het: TADAH ! Sowhat, Tatum, Zbb en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 fijne avond, sterkte en ik laat het hierbij, tot volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Goedenavond.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 (bewerkt) Volgens mij gaat het dan niet om aandacht maar om gehoord en gezien te worden, ongeacht wat je meedeelt op dat moment zelf. Als je al langer hier bent en schrijft mag je een beetje verwachten men je verhaal wat kent/ gelezen heeft. En daar schort hier nogal eens aan tegenwoordig. De (h)erkenning is ver te zoeken. 27 maart 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 19 minuten geleden zei Francoise: Ik heb je gelezen @Roberto, je hebt voor jezelf gekozen , heel knap. Maar zal best moeilijk zijn geweest , hug Ja, maar ik voel mij toch wat ongerust nu. Hij is nog steeds niet online geweest. Mobieltje kwijtgeraakt in de bosjes? Ligt hij gekneusd in het ziekenhuis? Hij woont vier hoog zonder lift. Van de trap gevallen? Geen idee. Ok, het is niet mijn verantwoordelijkheid, ik duw al die middelen niet door zijn strot. Als ik eerlijk ben dan was en ben ik bang voor al mijn plantjes. M. is voor mij compleet onvoorspelbaar in zijn gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Dat is dan mooi voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Heb ik gezegd dat ik hier iets mis dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden