Claudius Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 goeie morgen Claudius en Lika. Het wordt vandaag weer een mooie dag maar wel kkkkkoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Dagpact Roberto ikkanhet 6 maart 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact Roberto ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Ja ik krijg die punt niet ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ik krijg die punt niet ervoor. Zet je cursor achter mijn naam > klik op Enter. 6 maart 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Dagpact Roberto ikanhet zbb Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Dank je @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Dat is gelijk een boel beweging ook @jopie. Ik hoop dat het weer gaat. Beetje hetzelfde hier. Zit klaar om hond uit te laten. Een wat actiever begin van de dag hoop ik weer in gang te gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 35 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact Roberto ikanhet zbb Senna34 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Volgens mij had het ook een één berichtje gekund. Weet geloof ik niet meer goed hoe het werkt. Vanavond uit eten met de hele familie. Voor de zekerheid toch maar op het dagpact. Nog nooit iemand van buitenaf verteld over mijn strijd. Een half jaar droog, dat wel. 6 maart 2022 bewerkt door Senna34 Letter Roosje41 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Een half jaar, petje af Senna. Bedenk vast een alternatief drankje voor vanavond, als je dat nog niet gedaan hebt. Ik ga het bos in. Fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen. Het is hier nu nog kkkkkoud. Net terug van een paar dagen Eurodisney. Ook daar verdwijnen de mondkapjes langzaam. Het was genieten. 3 keer uit eten met toch wel behoorlijk wat flessen wijn en bier op tafel. Aan een cola light gehouden. Voelt goed. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen. Alweer zo'n mooi weer. Wel koud, maar daar kun je je tegen kleden. Hup, naar buiten. Dagpact Roberto ikanhet zbb Senna34 Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Zo. Heerlijke wandeling gemaakt. Fijn. Veel vogeltjes al gezien. Specht, zwartkop, zwaan, canadese gans, roodborst, koolmees, ekster, houtduif, reiger, gewone witte gans, eend en wat ik nu vergeet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Klinkt alsof je in een vogelreservaat hebt gewandeld @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Ik had afgelopen week vakantie. Ik heb zo hard aan vakantie gedaan dat ik nu vakantie overspannen ben. Moe. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Dagpact Roberto ikanhet zbb Senna34 Toos Claudius 6 maart 2022 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Mogge. Moe van vakantie, die ken ik. Niet dat ik nou zoveel meer of minder dóe in een vakantie, maar de totaal andere ritmes/structuren van zowel mezelf als van anderen als van soms ook omgeving. De eerste dag ná een vakantie, zelfs de gewone maandag na het weekend, ben ik meestal niet te porren voor wat dan ook omdat ik m'n 'lekker-in-m'n-vel-ritme' weer moet vinden. Ik ben vaak nog erger dan m'n hond die ook van de regelmaat is. 6 maart 2022 bewerkt door Kohtje 'erger als' werd 'erger dan' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 @Yvonne even een lokkertje☺ Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden