Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 @bumperjim dat is een klein stukje eruit pikken hė. De luchtigheid en het gemakkelijke, daar gaat het mij om. En dan kun je zeggen dat het vast niet zo bedoeld is, of dat iemand er heus vast echt wel mee zit, maar dit is wel hoe het hier steeds weer gaat. Geloof me, als ik één dag kon drinken en dan weken niet, dan deed ik het. Maar daarvoor is het te zwaar, ben ik ongeschikt. Roberto en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 6 minuten geleden zei Quinn: Hi. Goed, de dageraad voor alles wat je bezighoudt. Wat mij momenteel bezighoudt, is enorme ergernis en onbegrip als ik lees over mensen die wel drinken, daar onwijs luchtig over doen en aan alle kanten aanmoedigende opmerkingen krijgen. "Morgen beter." Of "toch 27 dagen van het maandpact niet gedronken." Dat komt op mij over alsof het een spelletje is; wat nu niet lukt, doen we morgen en vooral niet te moeilijk doen. Daar baal ik van. Ik vind het ingewikkeld. Negatief reageren helpt vaak niet omdat iemand waarschijnlijk het eigen rotgevoel weglacht. En rotgevoel zorgt er vaak voor dat je weer gaat drinken. Maar iets positiefs kan ik er ook niet over zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 12 minuten geleden zei niks: Blokjes uit bed gooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Denk je niet dat juist dat het oppervlakkige vergroot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 O jongens, wat zijn jullie lief voor mij. Tranen stromen nu. ik weet niet of een andere baan gaat helpen. Wel hoe ik het aanpak. Alles. en ja @Yvonnehyperheid is niet niets. Ook al is er geen diagnose en is het misschien niet officieel, voor mij voelt het als koorddansen…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Haken @niks, hartstikke leuk en rustgevend.... En over het carnavalsbacchanaal zeg ik ook maar niks. Ik mis Maja trouwens vanmorgen? DAGPACT: Yvonne En @Yana.... nu wel weer een terugkomen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Denk je niet dat juist dat het oppervlakkige vergroot? Ik wil goed bij mezelf nagaan of ik er energie in wil steken. Als ik dat eigenlijk niet wil of geen draagkracht heb dan kan ik niet helpend zijn. Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Oeps, zie dat Roberto me voor was: Dagpact Roberto Yvonne @Lika, dikke knuffel... En nu echt opzouten Von.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Maar andersom dan? Ik bedoel, hier komen roepen dat je zo feestelijk hebt gedronken en morgen weer klaar, is dat helpend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Dagpact Roberto Yvonne Quinn knuffelt @Lika nog even plat. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Nou ja, ik word niet voor niks door sommigen Don Quinnschot genoemd, dus tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Ik snap het wel maar ook weer niet. 27 dagen droog. 1 dag niet. Schiet er maar op maar dan mag je mij ook lek schieten. Ieder zn eigen proces en niet iedereen functioneert op negatieve energie. Ik in ieder geval niet. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 8 minuten geleden zei Quinn: Maar andersom dan? Ik bedoel, hier komen roepen dat je zo feestelijk hebt gedronken en morgen weer klaar, is dat helpend? Zal het in de toekomst ook niet meer plaatsen hier. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 @Lika… Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Hoe gaat het dan met jouw gestopt zijn @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 5 minuten geleden zei ikkanhet: Zal het in de toekomst ook niet meer plaatsen hier. Ik vraag me gewoon echt af waarom. Niet beschuldigend of veroordelen bedoeld, maar puur dat. Waarom plaats je zoiets op zo'n moment? Zoek je dan toch hulp? Wil je eigenlijk stoppen op dat moment? Of wil je dat iemand zegt dat het okay is? Snap je? Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Het is niet echt fatsoenlijk om een vraag te stellen en het antwoord niet af te wachten maar ik heb echt interesse @bumperjim Dus ik hoop het straks te lezen. Ik moet even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Oei, wat wordt het donker Zou gaan wandelen met wandel vriendin hebben we net de slechtste dag van de week gekozen Verder een heel oud logeer hondje gekregen Vanochtend vroeg uit bed om hem uit te laten Voor de rest slaapt hij erg veel, en snurkt als een oude vent, ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen, Dagpact Roberto Yvonne Quinn Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 25 minuten geleden zei Quinn: Ik vraag me gewoon echt af waarom. Niet beschuldigend of veroordelen bedoeld, maar puur dat. Waarom plaats je zoiets op zo'n moment? Zoek je dan toch hulp? Wil je eigenlijk stoppen op dat moment? Of wil je dat iemand zegt dat het okay is? Snap je? Ik begrijp je wel en zocht geen hulp. Das hou dat in de toekomst wel bij mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 53 minuten geleden zei Quinn: Denk je niet dat juist dat het oppervlakkige vergroot? Oppervlakkigheid wordt hier zeker vergroot als iemand hier "voor zichzelf" schrijft en dat wordt opgevat als "tegen een ander" zonder dat daarbij één naam genoemd werd. En 1 dag een uitglijder is niet feestelijk, wel eerlijk. Schrijf eens waar je zelf mee zit, @Quinn in plaats van op anderen af te geven dat ze niet schrijven wat jij wilt lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Bedankt voor je reactie @ikkanhet Ik schreef waar ik zelf mee zit @Tatum, beter lezen. Dat ik geen namen noem maar het juist bij een paar uitspraken laat, is om er open over te kunnen spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 1 uur geleden zei Reacher: Hoe gaat het dan met jouw gestopt zijn @bumperjim? Met mij gaat het verder goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) En wat betekent dat, dat het goed gaat? Dat je helemaal niet drinkt? Of af en toe? Je hoeft je hier niet te verantwoorden, maar ik ben ook nieuwsgierig. Je opende een januari-draad, omdat je blijkbaar meer was gaan drinken. Ik ben wel benieuwd hoe het dan daarna gaat met je relatie met alcohol. 1 maart 2022 bewerkt door Lonster vt ipv tt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden