Musashi Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) Goeie morgen! Ik wil graag de dageraad openen omdat mijn dag al een uurtje of zo begonnen is en ik mezelf er aan wil herinneren dat dit nooit oftewel nooit had mogelijk geweest moest ik nog drinken. De enige toestand waarop ik dan dit uur haalde (if any) was helemaal straalbezopen, en dus niet ‘al’ wakker maar ‘nog’ ‘wakker’. Hip hip mezelf en leve de lente want daar zijn we deze maand ook aan toe! aanvulling: uitzondering is natuurlijk vroeg op staan voor je baby/ kind maar dat telt niet mee want dan heeft een vrouw immers superpowers. 1 maart 2022 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Haha goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) Gisteren op facebook zag ik dat je je kan inschrijven bij het gemeentehuis in de stad om Oekrainers op te vangen. Ik heb er 4 besteld weet niet of ze helemaal naar Zuid Frankrijk gaan komen. Als ze slim zijn wel, het is hier leuk wonen Ik zat altijd te zeuren dat we in NL nooit een week bij familie kunnen overnachten, dan mogen we nu natuurlijk niet hetzelfde doen 1 maart 2022 bewerkt door bumperjim Rosee en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Het is een unieke kans om ineens een enoooorme hoop goed karma te maken En uiteraard gaat op een gegeven moment de lol eraf en als ze na 3 maanden weggaan dan is het hèèèèhèèè. Maar dat is minder belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Oskar: Zeg, u bent wel wat cynisch in uw mensenliefde hoor Maar ik vind het evengoed mooi dat je meedoet, ook als het voor de karmazegeltjes erbij is. Ik zou ze denk ik niet in huis willen, moet ik schoorvoetend toegeven. Krijg net een mailtje vanochtend dat Vlinder geaccepteerd is aan de universiteit van Laval in Quebec. Echt instant karma!! Je houdt het niet voor mogelijk. Ja ik hang een beetje de cynische grapjas uit maar we gaan het wel gewoon doen. Mn grootouders hebben ook Joden verborgen en de vader van de Stier was bootvluchteling. Tis een beetje traditie hier nou hebben we ook wel plek zat, dat helpt natuurlijk. 1 maart 2022 bewerkt door bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Wat goed @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen lieve mensen. Nieuwe dag. Man nog steeds hyper, maar super vrolijk. Dat dan weer wel. veel lawaai ook… bumperjim en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 8 minuten geleden zei Oskar: Mooi nieuws Jim! Voor papa misschien gelijktijdig even slikken. Mooi dat wat je opvoedt en verzorgt groot wordt en uiteindelijk het nest uit fladdert. Wel meteen de oceaan over. Maar bij een vlinder weet je dat ze altijd wel op de juiste bloem zal landen. Ja ik vind het ECHT niet leuk maar het gaat om haar. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen. Heerlijk @Musashidat katervrije opstaan. weet niet wat ik erger vond, de fysieke of mentale katers. Het ergste vind ik om daarna nog zo uit balans te zijn. Gelukkig verleden tijd. @bumperjim gefeliciteerd met de toelating van Vlinder. Mooi dat jullie mensen willen opvangen. Zou dat ook wel willen doen maar dan zou ik wel meer ruimte moeten hebben. Slaap op een slaapbank in de woonkamer en werk veel thuis. Voor mn jongens zou het trouwens best leerzaam zijn Ik vind het trouwens mooi dat er zoveel hulp op gang is gekomen en dat er zoveel wordt gedemonstreerd. Bijna niemand die deze oorlog wil. Geeft toch vertrouwen in de mensheid Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 @Oskarben trouwens ook erg gehecht aan m'n privacy. Ben al geïrriteerd als de koelkast steeds open en dichtgaat (en dan ook altijd met veel lawaai) karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Lastig zo'n hypere man @Lika. Kun je hem niet opsluiten in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goedemorgen frummers, Mooi dat je je opgeeft @bumperjim, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook niet aan moet denken. Wij zijn niet kleinbehuisd voor Nederlandse begrippen, maar als er hier mensen zijn zit je toch wel op elkaars lip. Ik ben al blij als familie na 1 of 2 nachten logeren weer naar huis gaat, het was gezellig, maar het was genoeg.... Ik ben heel graag alleen, hang zelfs de vlag uit als Kees eens een dagje weg is Wat me overigens gelijk aan @Lika doet denken: ik schrok gistermorgen al toen ik jouw berichtje las over weer naar het werk moeten... Wat naar dat je er geen zin in had, dat is toch niet goed lijkt me. En dan gisteravond... een rotdag gehad. Wordt het niet tijd om heel serieus uit te kijken naar een andere baan Lika? Nu lees ik dat jouw partner nog steeds hyper is, eerder schreef je dat hij nooit echt MD gediagnostiseerd is maar dat jij wel in die richting denkt. Kees wel, ik weet dus hoe zwaar het kan zijn voor een partner. Het is niet niks Lika. Afijn mensen, een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) Ja we moeten Lika even verzorgen geloof ik. Kan je niet deze week nog stiekem een dagje vrij nemen Liek? En dan niet thuis vertellen? Dat je een hele dag helemaal voor jezelf hebt? Een hele middag massage of zo 1 maart 2022 bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goeiemorgen frummers beetje stil van het nieuws hier 60 km konvooi, dat wordt een bloedbad Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Vandaag weer de 0 @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Ja @nikshelemaal weer lekker op 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Hi. Goed, de dageraad voor alles wat je bezighoudt. Wat mij momenteel bezighoudt, is enorme ergernis en onbegrip als ik lees over mensen die wel drinken, daar onwijs luchtig over doen en aan alle kanten aanmoedigende opmerkingen krijgen. "Morgen beter." Of "toch 27 dagen van het maandpact niet gedronken." Dat komt op mij over alsof het een spelletje is; wat nu niet lukt, doen we morgen en vooral niet te moeilijk doen. Daar baal ik van. lady jane, Rosee, Toos en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Goed bezig @bumperjim Wat @Yvonnezegt @Lika. Ik ben lui vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Hi. Goed, de dageraad voor alles wat je bezighoudt. Wat mij momenteel bezighoudt, is enorme ergernis en onbegrip als ik lees over mensen die wel drinken, daar onwijs luchtig over doen en aan alle kanten aanmoedigende opmerkingen krijgen. "Morgen beter." Of "toch 27 dagen van het maandpact niet gedronken." Dat komt op mij over alsof het een spelletje is; wat nu niet lukt, doen we morgen en vooral niet te moeilijk doen. Daar baal ik van. Denk niet dat het een spelletje is als je het 27 dagen droog houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Ik ben lui vandaag. Ik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Zojuist zei niks: Ik doe met je mee Maar ik moet juist mijn ramen zemen Blijf jij maar liggen Wat doe je nou de hele dag? Netflixen? Lezen? Breien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Ik ben ook lui, maar moet er vandoor. Krijg straks logés en ben bij voorbaat al moe, hahaha. Zo gek, want ik vind het hartstikke gezellig, maar pffffffff.... Luitjes, maak er een mooie dag van hoor. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Beetje hier mee lezen. Videoland kijken, puzzelen. Maar ook was opvouwen. Blokjes uit bed gooien... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden