Spring naar bijdragen

Woensdag 23 februari 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal 

Ook weer eens van me laten horen! 
Alles gaat goed hier, drukke tijd. Ik ben begonnen met een nieuwe baan. Iets wat nooit had gelukt toen ik nog in mijn active verslaving zat! Langzaam aan kruip ik richting een jaar zonder alcohol en ben ik dankbaar dat het me is gelukt om eruit te stappen voor ik alles kwijt was. 
Geen behoefte meer, goddank nooit zucht. Soms de gedachten; vroeger had ik nu wel wat verdiend. Maar dan denk ik aan alle shit die gebeurt is en zoek ik contact met AA. En dan gaat het ook weer over… 

Volgende maand staat de afspraak voor mijn tattoo die ik mezelf heb beloofd als beloning :)

Ga goed allen :heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 
Wakker door de wekker en weer in slaap gevallen. Gelukkig vandaag vrije dag. Wel wat werk inhalen ivm verstoorde dag gisteren door gesprekken met zorgverleners en knallende ruzie met mijn zus daar weer over. Gelukkig ook weer bijgelegd. Met giga duf hoofd de dag beginnen. Maar geen druppel drank. Daar ligt het niet aan :) .

dagdraad

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook zo'n smart watch
Doe hem s'nachts niet meer om
Zodra ik mijn arm maar iets beweeg, gaat er een lichtje branden, waardoor ik weer wakker werd
Werd daar gek van.
Had wel altijd uren lichte slaap en meestal maar ong. 1.5 uur diepe slaap, waar ik me dan ook weer zorgen om maakte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Fijn, zon.  Hoop dat je vandaag een rustige ontspannen dag hebt @Maja Wat fijn te lezen @VIII gaat goed!:rose:  Hier is het niet drinken ook een gewoonte geworden, laatste keer was met oud en nieuw, daarvoor ook weer maanden niet. Hoewel ik met mezelf heb afgesproken dat ik met mate drink, taal ik daar eigenlijk niet meer naar. Ook als ik bij m'n vriend ben en hij drinkt, zit ik aan de koffie, cola Light of gemberthee. Ik heb er niet eens zin in.  Hm, dit hoort eigenlijk meer op m'n eigen draadje dan in de dagdraad. Nou ja.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geldt ook voor mij @RobertoIk ben ook een tuin en plantjesliefhebber. Bij mij verdienen ze ook altijd een tweede kans. Als ik hoor dat iemand iets weg wil gooien ben ik er als de kippen bij en wordt de plant liefdevol verzorgd. En dan de lol als ze het goed gaan doen! Hier komt helaas geen plantenkarretje of zo langs. Als dat wel zo zou zijn, dan stond ik er ook elke week. Heerlijk die koopjes. 

Ik heb een fitbit die alles bij houdt. Mijn hele diepe slaap is meestal ook maar 7%. Is volgens mij normaal. De REM iets meer. Maar de meting klopt niet altijd, hij geeft soms slaap aan als ik gewoon wakker ben en rustig in bed tv kijk. Hoe hij dan weet dat ik in bed lig en bijv. niet beneden op de bank tv kijk is mij een raadsel. Dus ik neem het maar met een korreltje zout. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Zo moeilijk @Maja

Ik weet het @Lika. Ik heb het ook niet onder de knie. Maar ik ervaar steeds vaker dat een te grote focus op de ander, en jezelf daarbij vergeten, uiteindelijk alle energie uit je trekt. Proberen bij jezelf te blijven, met oog voor een ander, dat is denk ik een beter evenwicht. Dus daar komt het kompas weer aan de orde. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...