nancy Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen. @Roberto , ik wil je even zeggen dat ik erg geniet van je foto's van je planten en de manier waarop je er over schrijft. Dankjewel. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen frummers, Het wordt al licht. Vandaag eindelijk een dag zonder regen toch? Wordt wel tijd, want het is bar hier. Ik sluit me bij @nancy aan: compliment voor @Roberto DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen Yvonne! Dankjewel voor de koffie. En ja, vandaag een droog dagje met wat zonneschijn, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Oeps, moet ik hem wel even neerzetten natuurlijk, hihi. Jij een fijne dag hoor @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Jij ook Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen allemaal Ook weer eens van me laten horen! Alles gaat goed hier, drukke tijd. Ik ben begonnen met een nieuwe baan. Iets wat nooit had gelukt toen ik nog in mijn active verslaving zat! Langzaam aan kruip ik richting een jaar zonder alcohol en ben ik dankbaar dat het me is gelukt om eruit te stappen voor ik alles kwijt was. Geen behoefte meer, goddank nooit zucht. Soms de gedachten; vroeger had ik nu wel wat verdiend. Maar dan denk ik aan alle shit die gebeurt is en zoek ik contact met AA. En dan gaat het ook weer over… Volgende maand staat de afspraak voor mijn tattoo die ik mezelf heb beloofd als beloning Ga goed allen Roberto, Rosee, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Ik hou dat ook bij @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen allemaal! Wakker door de wekker en weer in slaap gevallen. Gelukkig vandaag vrije dag. Wel wat werk inhalen ivm verstoorde dag gisteren door gesprekken met zorgverleners en knallende ruzie met mijn zus daar weer over. Gelukkig ook weer bijgelegd. Met giga duf hoofd de dag beginnen. Maar geen druppel drank. Daar ligt het niet aan . dagdraad Maja lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen. Nieuwe dag. Die vreselijke moeheid verlaat mijn lichaam. Gisteren met kayakken niet meegedaan aan een bepaald deel waar we gingen snorkelen. Het was even genoeg voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Vaar je eigen kompas @Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Heb ook een smart watch maar heb geprobeerd er mee te slapen , vreselijk dat ding aan je pols Ik slaap op mijn buik met mijn hoofd op mijn handen , voel de hele tijd dat ding zitten of mijn hand knelt doof af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Zo moeilijk @Maja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Maja Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 32 minuten geleden zei Cleo66: Jou kwaliteit is dus stukken beter dan de mijne . Ja maar ook lang niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 goeiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Een hele goede morgen allemaal, op deze (eindelijk) zonnige dag Vanmiddag naar de tuin, eindelijk goed weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ik heb ook zo'n smart watch Doe hem s'nachts niet meer om Zodra ik mijn arm maar iets beweeg, gaat er een lichtje branden, waardoor ik weer wakker werd Werd daar gek van. Had wel altijd uren lichte slaap en meestal maar ong. 1.5 uur diepe slaap, waar ik me dan ook weer zorgen om maakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Maja Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedemorgen. Fijn, zon. Hoop dat je vandaag een rustige ontspannen dag hebt @Maja Wat fijn te lezen @VIII gaat goed! Hier is het niet drinken ook een gewoonte geworden, laatste keer was met oud en nieuw, daarvoor ook weer maanden niet. Hoewel ik met mezelf heb afgesproken dat ik met mate drink, taal ik daar eigenlijk niet meer naar. Ook als ik bij m'n vriend ben en hij drinkt, zit ik aan de koffie, cola Light of gemberthee. Ik heb er niet eens zin in. Hm, dit hoort eigenlijk meer op m'n eigen draadje dan in de dagdraad. Nou ja. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ik wil eigenlijk ook wel op het dagpact, maar met citeren val ik weg Hoe doen jullie dat toch zo mooi ? (iets met kopieeren en plakken ??) Geen idee hoe dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Zo'n smartwatch zou ook niks voor mij zijn, zou me continu druk maken dat mijn slaap niet goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Dat geldt ook voor mij @RobertoIk ben ook een tuin en plantjesliefhebber. Bij mij verdienen ze ook altijd een tweede kans. Als ik hoor dat iemand iets weg wil gooien ben ik er als de kippen bij en wordt de plant liefdevol verzorgd. En dan de lol als ze het goed gaan doen! Hier komt helaas geen plantenkarretje of zo langs. Als dat wel zo zou zijn, dan stond ik er ook elke week. Heerlijk die koopjes. Ik heb een fitbit die alles bij houdt. Mijn hele diepe slaap is meestal ook maar 7%. Is volgens mij normaal. De REM iets meer. Maar de meting klopt niet altijd, hij geeft soms slaap aan als ik gewoon wakker ben en rustig in bed tv kijk. Hoe hij dan weet dat ik in bed lig en bijv. niet beneden op de bank tv kijk is mij een raadsel. Dus ik neem het maar met een korreltje zout. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 1 uur geleden zei Lika: Zo moeilijk @Maja. Ik weet het @Lika. Ik heb het ook niet onder de knie. Maar ik ervaar steeds vaker dat een te grote focus op de ander, en jezelf daarbij vergeten, uiteindelijk alle energie uit je trekt. Proberen bij jezelf te blijven, met oog voor een ander, dat is denk ik een beter evenwicht. Dus daar komt het kompas weer aan de orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 14 minuten geleden zei rapilos: Ik wil eigenlijk ook wel op het dagpact, maar met citeren val ik weg Hoe doen jullie dat toch zo mooi ? (iets met kopieeren en plakken ??) Geen idee hoe dat moet Ja, kopieeren en plakken gaat het beste, dan valt er niks weg. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden