Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 februari 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei rapilos:

Maar 2 kopjes koffie in de ochtend is toch niet zo slecht @Roosje41
Of wel ?

Ik weet het dus niet. Ik ben gestopt op advies van Jellinek, wat ik begrijp aangezien ik verslaafd was aan slaapmedicatie en de koffie ook bedoeld was om de kater van de alcohol te onderdrukken, maar je zou zeggen dat twee bakjes in de ochtend geen invloed meer zouden moeten hebben op je lichaam in de avond.
 

Heb dinsdag een afrondend gesprek met mijn arts en zal het dan vragen. Ik heb ook nog steeds geen officiële goedkeuring gekregen om auto te rijden terwijl mijn laatste inname van Diazepam (2mg) ook inmiddels alweer 3 weken geleden is. 

De afsluiting van het traject is een beetje rommelig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We landen gisteravond om 23:00 op Schiphol na een weekje Spanje. Dat ging eigenlijk prima. Ja het vliegtuig ging flink heen en weer maar na alle nieuwsberichten van die dag had ik het idee dat half Nederland was vergaan. Het vliegtuig was bijna leeg omdat veel mensen hun vlucht hadden omgeboekt. Al met al vind ik het allemaal nogal meevallen voor Apocalyps die voorspelt was. Nu ga ik de was even buiten drogen; kijken of ik er vanavond nog zo over denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Roosje41:

Ik weet het dus niet. Ik ben gestopt op advies van Jellinek, wat ik begrijp aangezien ik verslaafd was aan slaapmedicatie en de koffie ook bedoeld was om de kater van de alcohol te onderdrukken, maar je zou zeggen dat twee bakjes in de ochtend geen invloed meer zouden moeten hebben op je lichaam in de avond.
 

Heb dinsdag een afrondend gesprek met mijn arts en zal het dan vragen. Ik heb ook nog steeds geen officiële goedkeuring gekregen om auto te rijden terwijl mijn laatste inname van Diazepam (2mg) ook inmiddels alweer 3 weken geleden is. 

De afsluiting van het traject is een beetje rommelig. 

Genoeg te vragen dus @Roosje41
Wel fijn, dat je het allemaal zo serieus aanpakt nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook dat Remi 1

maar sommige liggen aan echt hele dunne of totaal versleten touwen. 
 

het is hier ook wel aan te raden om er dikke veren of rekkers met zware kettingen tussen te doen en zoiezo dubbele lijnen zodat als er een breek je nog een andere heb. 
 

het kan er hier behoorlijk heftig aan toe gaan als het waait. 
 

en vooral zeilboten hebben het zwaar te voortduren,je zou denken wat heeft zo n mast zonder zeilen nou voor invloed op de wind,maar dat is nog heel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig is ook wel dat ik ongeveer 5 kilometer van de kust vandaan lig met me boot en in principe op zoet water. 
 

maar heel de boot en de auto zijn zout!!

dat heb ik in al die jaren hier nog niet meegemaakt :huh:

bewerkt door Zbb
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei nancy:

Ojee, enig idee hoe dat kan? 

Ik denk spanning, stress ivm zich ineens openbarende geheugenproblemen en toegenomen apraxie bij mijn moeder. Gevolg tia en cva van de afgelopen weken? Of dementie? Zij merkt het en ik nog meer. Het maakt mij onzeker en zenuwachtig. Dit is iets waarmee ik nog niet heb leren omgaan. In alle paniek reageer ik veel te kortaf. Met als gevolg dat mijn moeder blokkeert en zo verder. We hebben het erover gehad of het niet goed is dat hier verder naar gekeken wordt door poli ouderengeneeskunde. Dat is een van de taken voor na het weekend. En ik pieker me suf hoe het moet gaan als ik weer op kantoor werk. Wat is er precies nodig? Wat lukt wel en wat niet? En wat laat ze toe. De overgang is ook voor haar enorm. En ik denk ‘waarom dit er ook nog bij? Is haar en mijn bordje niet vol genoeg? Maar met dat soort o wat zijn we toch zielig gedachten schiet je niks op. Daar moet ik snel mee af gaan rekenen, het een plek geven. 
nu ja, in ieder geval zal de maaltijd goed voor de lijn zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...