Roosje41 Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 15 minuten geleden zei rapilos: Maar 2 kopjes koffie in de ochtend is toch niet zo slecht @Roosje41 Of wel ? Ik weet het dus niet. Ik ben gestopt op advies van Jellinek, wat ik begrijp aangezien ik verslaafd was aan slaapmedicatie en de koffie ook bedoeld was om de kater van de alcohol te onderdrukken, maar je zou zeggen dat twee bakjes in de ochtend geen invloed meer zouden moeten hebben op je lichaam in de avond. Heb dinsdag een afrondend gesprek met mijn arts en zal het dan vragen. Ik heb ook nog steeds geen officiële goedkeuring gekregen om auto te rijden terwijl mijn laatste inname van Diazepam (2mg) ook inmiddels alweer 3 weken geleden is. De afsluiting van het traject is een beetje rommelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 We landen gisteravond om 23:00 op Schiphol na een weekje Spanje. Dat ging eigenlijk prima. Ja het vliegtuig ging flink heen en weer maar na alle nieuwsberichten van die dag had ik het idee dat half Nederland was vergaan. Het vliegtuig was bijna leeg omdat veel mensen hun vlucht hadden omgeboekt. Al met al vind ik het allemaal nogal meevallen voor Apocalyps die voorspelt was. Nu ga ik de was even buiten drogen; kijken of ik er vanavond nog zo over denk. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 46 minuten geleden zei Roosje41: Ik weet het dus niet. Ik ben gestopt op advies van Jellinek, wat ik begrijp aangezien ik verslaafd was aan slaapmedicatie en de koffie ook bedoeld was om de kater van de alcohol te onderdrukken, maar je zou zeggen dat twee bakjes in de ochtend geen invloed meer zouden moeten hebben op je lichaam in de avond. Heb dinsdag een afrondend gesprek met mijn arts en zal het dan vragen. Ik heb ook nog steeds geen officiële goedkeuring gekregen om auto te rijden terwijl mijn laatste inname van Diazepam (2mg) ook inmiddels alweer 3 weken geleden is. De afsluiting van het traject is een beetje rommelig. Genoeg te vragen dus @Roosje41 Wel fijn, dat je het allemaal zo serieus aanpakt nu. Roosje41 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 @Roosje41: kun je geen goede decafé-koffie uitzoeken? Ik mag vanwege tachycardie geen cafeïne, maar geniet zo toch van koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) Goedemiddag allemaal. Ik ben flink in de weer geweest. Nu tijd voor thee. Ook tijd voor de dagpact. DAGPACT Maja Yvonne Roberto zbb Toos Spirit Tatum 19 februari 2022 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Ja ook dat Remi 1 maar sommige liggen aan echt hele dunne of totaal versleten touwen. het is hier ook wel aan te raden om er dikke veren of rekkers met zware kettingen tussen te doen en zoiezo dubbele lijnen zodat als er een breek je nog een andere heb. het kan er hier behoorlijk heftig aan toe gaan als het waait. en vooral zeilboten hebben het zwaar te voortduren,je zou denken wat heeft zo n mast zonder zeilen nou voor invloed op de wind,maar dat is nog heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) Grappig is ook wel dat ik ongeveer 5 kilometer van de kust vandaan lig met me boot en in principe op zoet water. maar heel de boot en de auto zijn zout!! dat heb ik in al die jaren hier nog niet meegemaakt 19 februari 2022 bewerkt door Zbb . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Zbb: 19 februari 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Ja lijkt mij ook een boot is voor de meeste mensen toch een aardige dure hobby En als jij dan goed en stevig vastlig en je buurman niet is dat ook niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 ik heb al 2 keer mijn ramen buiten gezeemd, na de 1e keer waren ze viezer dan daarvoor en ook nu is er een nog vies. Maar er komt regen, dus eerst maar eens afwachten wat dat doet. Verder is alles stormtroep opgeruimd en mijn buitenboeltje weer op orde. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 26 minuten geleden zei Remi1: Huishouden houdt nooit op in en om een huis, dan liever een boot. Dan heb je weer een boothouden. Houdt ook nooit op. Tenzij je de boot verkoopt. Maar dat geldt evenzo voor een huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Zo. Net mijn tas ingepakt. Morgen vliegen we weg. Zon. Koken nu. Ik ga zelf pesto maken. Wat eten jullie? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) De zegswijs luidt: koop n boot, werk je doot. 19 februari 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 (bewerkt) Roergebakken spruitjes met knoflook, peper, rode ui en paprika in ringen gesneden en zilveruitjes in sojasaus . Met zilvervliesrijst. 19 februari 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Fijne vakantie, @Lika! Ik hoop dat je je een beetje kunt opladen. @jopie ik hoop dat je het fijn hebt op Tenerife met je zoon. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Oh, en gebakken champignons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Hier staat de snert op. Hak ineens zin aan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Heerlijk, Hadocque! Goed idee. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Ik heb vanochtend atjar van komkommer gemaakt. Meer zal het ook niet worden. Zo misselijk als wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 28 minuten geleden zei Maja: Ik heb vanochtend atjar van komkommer gemaakt. Meer zal het ook niet worden. Zo misselijk als wat. Ojee, enig idee hoe dat kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 1 uur geleden zei Hadocque: De zegswijs luidt: koop n boot, werk je doot. Zo luidt de zegswijze, ja. En de schrijfwijze is: koop een boot, werk je dood. Lijkt best op elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 1 uur geleden zei nancy: @jopie ik hoop dat je het fijn hebt op Tenerife met je zoon. Ze zit toch in Lapland? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Nee, volgens mij op Tenerife. Of ben ik nou zó in de war?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 Ja, dat denk ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2022 10 minuten geleden zei nancy: Ojee, enig idee hoe dat kan? Ik denk spanning, stress ivm zich ineens openbarende geheugenproblemen en toegenomen apraxie bij mijn moeder. Gevolg tia en cva van de afgelopen weken? Of dementie? Zij merkt het en ik nog meer. Het maakt mij onzeker en zenuwachtig. Dit is iets waarmee ik nog niet heb leren omgaan. In alle paniek reageer ik veel te kortaf. Met als gevolg dat mijn moeder blokkeert en zo verder. We hebben het erover gehad of het niet goed is dat hier verder naar gekeken wordt door poli ouderengeneeskunde. Dat is een van de taken voor na het weekend. En ik pieker me suf hoe het moet gaan als ik weer op kantoor werk. Wat is er precies nodig? Wat lukt wel en wat niet? En wat laat ze toe. De overgang is ook voor haar enorm. En ik denk ‘waarom dit er ook nog bij? Is haar en mijn bordje niet vol genoeg? Maar met dat soort o wat zijn we toch zielig gedachten schiet je niks op. Daar moet ik snel mee af gaan rekenen, het een plek geven. nu ja, in ieder geval zal de maaltijd goed voor de lijn zijn. Tatum en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden