niks Geplaatst 17 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2022 1 uur geleden zei Oskar: Een ezel wordt gemiddeld tussen de 30 en 40 jaar lees ik net. Dus ik ben al ruim 10 jaar over de houdbaarheidsdatum. Olé. Een wonderezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2022 1 uur geleden zei Maja: Ja, scan om de botdichtheid vast te stellen. Omdat ik al 7 cm gekrompen ben en ik lumbaal en thoracaal krom groei. Daar ben ik toch echt iets te jong voor. (53). Scan werd gedaan door oud-klasgenoot van middelbare school. Niet dat ik haar herkende of zij mij. Zij zag mijn naam en vroeg daarop door. Toch grappig. Wat een zorg Maja. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2022 (bewerkt) Je leeftijd vooral zien als voorbije jaren die niet meer terugkomen is maar één manier om ernaar te kijken. Ik voel het ook als: dat heb ik dan toch maar mooi allemaal meegemaakt en ik ben nog steeds niet ter ziele. Ik word volgende maand 71. Stoppen met drinken en de daarmee samengaande verdieping van levensinzichten, inmiddels al weer ruim 5 jaar geleden, leverde een grote life changer op waar ik me nog steeds prima bij voel. Maar de tijd daarvoor was ook interessant genoeg en met wat nog komt kan ik voorlopig nog best overweg. Altijd veel interesses gehad, dus ook al zijn sommige dingen vanwege mijn leeftijd afgevallen, ik heb nog steeds genoeg keuze. Trouwens: Ik wist van te voren dat ik ouder zou worden. Dus ga ik er nu ook niet over klagen. Kom op, zeg. 17 februari 2022 bewerkt door Bob Ter verduidelijking toegevoegd: "die niet meer terugkomen". nancy en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 7 uur geleden zei Bob: Trouwens: Ik wist van te voren dat ik ouder zou worden. Dus ga ik er nu ook niet over klagen. Kom op, zeg. Hahaha en zo is het ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 3 minuten geleden zei Oskar: Ja maar ik weet ook al geruime tijd dat ik straks dood ga. Dat wil niet zeggen dat ik er om die reden vrede mee heb. Hihi tis niet alsof je er wat over te zeggen hebt je kan ook geen vrede hebben met het weer. Dan kan je beter verhuizen. Geen vrede met de dood, dan is stoppen met drinken iig een stap in de juiste richting, maar oo een gegeven moment ga je toch voor gaas En soms ben je t ook wel zat, net als een feestje dat lang genoeg geduurd heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 1 uur geleden zei Oskar: Ja maar ik weet ook al geruime tijd dat ik straks dood ga. Dat wil niet zeggen dat ik er om die reden vrede mee heb. Ik ben ook niet van plan om eraan mee te doen. Dat hele doodgaan gedoe is zo 2021 lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Proest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 (bewerkt) Afgeleide vraag: Op welke leeftijd stopt men ongeveer zich nog te verheugen op zijn of haar aankomende verjaardag? Het antwoord mag zowel op je zelf betrekking hebbend zijn als meer in het algemeen. 18 februari 2022 bewerkt door Bob Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 29 Maar ik had niet graag 29 willen blijven, achteraf. Het leven verandert ook naarmate je ouder wordt. Jong blijven zou saai zijn, altijd hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Ik vond 36 een mooie leeftijd. Je weet een beetje hoe het allemaal zit en kunt nog alles doen wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 1 uur geleden zei Bob: Afgeleide vraag: Op welke leeftijd stopt men ongeveer zich nog te verheugen op zijn of haar aankomende verjaardag? Het antwoord mag zowel op je zelf betrekking hebbend zijn als meer in het algemeen. Voor mij toch wel 30. Maar goed, in feite ben ik nog jong genoeg. Ik ben 40, heb volwassen kinderen die op zichzelf wonen. Ik zal die vraag eens aan mijn partner stellen vanmiddag. Hij gaat dit jaar Abraham zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Altijd een hekel aan gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 @Remi1 wou je slingers ophangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Het leven vieren... je hebt gelijk hoor, maar aan verjaardagen, nee, teveel vervelende herinneringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 (bewerkt) Jep. Toen ik achttien werd, ben ik om twaalf uur 's nachts weggaan, omdat ik dan niet meer teruggehaald kon worden. Klaar. 18 februari 2022 bewerkt door Quinn lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Tja bor, sommige delen van het leven do suck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Idem. Mijn laatste verjaardag waarop ik mij echt verheugde was ook 18 jaar. Niemand had meer iets over me te zeggen. De verjaardagsfeestjes erna waren een beetje bleekjes vergeleken met dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 11 minuten geleden zei Quinn: @Reacher Ditto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2022 Op 17-2-2022 om 06:04 zei Maja: voor @Jannigje een hele grote warme stormachtige knuffel Dank je wel, kan ik heel goed gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden