Maja Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 8 uur geleden zei niks: @Maja hoe gaat het met jou? En @nancy? Ik worstel, kom en blijf boven @niks! Veel nagedacht en dingen op een rij gezet. Precies benoemen blijft lastig, maar ik heb een start gemaakt (en erover gepost op de februari-draad). niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) Er ligt een kitten op mijn arm , de ander vind mijn neus interessant. 2 hangen er aan mijn tenen en de ander zit bijna op mijn hoofd en vind mijn oorbel erg leuk . Gezellig hoor 12 februari 2022 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Waarom ga je op de zaterdagdraad melden wat je waarom op de vrijdagdraad schreef of hebt nagelaten? Apart. Koffie en Brinta. Heb m'n ritme vandaag goed naar de klote geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Hebben ze allemaal al een huisje @Lieke7777? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Of vriend, wat dat aangaat. Tot later mensen, ik gooi een film aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 1 uur geleden zei niks: Hebben ze allemaal al een huisje @Lieke7777? Nog niet , allemaal . Eerst moeten er 3 kiezen die echt interesse hebben . Morgen komt er iemand 1 uitzoeken. @Remi1 ze blijven tot 14 weken hier. Ze zijn dinsdag 7 weken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 Hoe vaak ik al niet op mijn handen heb gezeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 47 minuten geleden zei karin123: Hoe vaak ik al niet op mijn handen heb gezeten! Vergeet de kromme tenen niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 9 minuten geleden zei Yvonne: Vergeet de kromme tenen niet! Alles is onderhand krom getrokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 Bor. Dit alles begon met mijn positieve aandacht. Hij heeft er negatieve aandacht van gemaakt door zich tegen Quinn te keren. En jij voedt deze negatieve aandacht. Terwijl hij al een ban heeft gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 Iedereen herkent het gedrag hier, duh, denk je nou echt dat je de enige bent die er verstand van heeft? Wat voor steun heeft zo iemand nodig? Geloof dat alles al geprobeerd is maar zolang hij bezopen is gebeurt er niks zinvols. Het forum helpt hem helemaal niet in die toestand want alcohol maakt hem contactgestoord. Gozer moet hulp zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 2 uur geleden zei bumperjim: Wat voor steun heeft zo iemand nodig? Wat is nu de meerwaarde van al dit gediscussieer over iemand, die in de zijlijn met alles en iedereen mee zit te huilen? Dat is wat ik mij dan weer ga afvragen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 Inderdaad. Terug naar het echte leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 Divide and rule, hey! Pfffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 1 minuut geleden zei Beoordeler: Nee! Zeur gewoon niet om een smiley. Doe zoals @Remi1, @karin123 en @Senna33, @Senna34 of @Senna35. Relativeer. Doe maar 34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 (bewerkt) x 20 februari 2022 bewerkt door Amalia Roberto en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 (bewerkt) Hoe later op de avond, hoe schoner het volk. 13 februari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 21 minuten geleden zei Beoordeler: Wel dan even vermelden dat ik @Roberto aan het praten gekregen heb. Hoezo praten? Ik moet alleen maar lachen om dat gesad van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2022 (bewerkt) 19 uur geleden zei Beoordeler: @bumperjim, @Lieke7777, @Maja@Toos @Tatum @spirit @Zbb @Quinn 14 februari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2022 @Lieke7777 zou je het citaat willen legen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2022 @Quinn zal het doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden