ikkanhet Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen @ikkanheten @jopie en de frummers die zich nog melden. Zonnig opgestaan terwijl ik straks naar de kapper moet en daar een bloedhekel aan heb. dagpact * Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen @Maja, waarom heb je een hekel aan de kapper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik heb ook een hekel aan de kapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Arme kappers Zo’n gehaat beroep! Goedemorgen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Nee hoor @Reacher, ik vind het niet erg om naar de kapper te gaan. Ga alleen niet zo vaak, lang haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen @Cleo66 hoe gaat het nu bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 8 minuten geleden zei niks: Nee hoor @Reacher, ik vind het niet erg om naar de kapper te gaan. Ga alleen niet zo vaak, lang haar. Ik hetzelfde en ook lang haar, maar ben er ook niet gek op, dat gefrutsel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen frummers, Laatste werkdag van de week voor veel mensen. Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ha @Yvonne, klopt het dat je wat stilletjes bent de laatste tijd? Mag hoor Maar gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Moeten jullie toch eens van kapper veranderen of zo. Ik heb een leuke kapster, ga er graag naartoe. Sta dan altijd 8 minuten later weer buiten, mens is vreselijk efficient niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Even tondeuse er over zeker @bumperjim Reacher en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Nou je beeld van jou valt in duigen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 1 minuut geleden zei bumperjim: Moeten jullie toch eens van kapper veranderen of zo. Ik heb een leuke kapster, ga er graag naartoe. Sta dan altijd 8 minuten later weer buiten, mens is vreselijk efficient Werkt ze met een tondeuse dan? Want daar heb ik wél een wilde hekel aan: tondeuses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 1 minuut geleden zei niks: Even tondeuse er over zeker @bumperjim Haha schreef ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Zojuist zei niks: Nou je beeld van jou valt in duigen @Reacher Why? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen, Ik zag jou ook niet voor me met lang haar @Reacher. Maar dan heb je het niet vaak los, of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 2 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Ik zag jou ook niet voor me met lang haar @Reacher. Maar dan heb je het niet vaak los, of wel? Nouja zeg! Klopt helemaal Staat er een camera op me gericht? Etty en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Weet ik niet, ik zag je niet voor me met lang haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 (bewerkt) Ik doe nu onmiddelijk twee vlechten in. Vandaag ben ik Wednesday van de Addams Family 4 februari 2022 bewerkt door Reacher IJsvogel, niks en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goeie morgen mensen. Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Ik doe nu onmiddelijk twee vlechten in. Vandaag ben ik Wednesday van de Addams Family Artemis en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Maf eigenlijk dat je een beeld maakt van hoe iemand eruit ziet als je hem nog nooit gezien hebt. Onze hersenen willen het plaatje compleet maken, zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden