ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanhet! Hier ook in afwachting van Corrie @jopie.Vandaag thuiswerken en in de middag weer mee naar een artsbezoek. Flauw grapje op de radio en toch moest ik grinniken: Hopen dat Corrie niet te veel Brokken maakt 31 januari 2022 bewerkt door Maja Hoofdletter niks, lady jane, Lika en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goedemorgen! Vroeg op, zo naar het werk toe. Uit eten ging prima gisteren. Mini keek haar ogen uit. Eerst kauwen op een stokbroodje. Toen kwam er een bordje patat met kipnuggets. Tot slot nog een ijsje en bijna alles ging op. Quinn, lady jane en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goeiemorgen @Maja en @niks Die is toch ook grappig @Maja Mini is nu al een kleine bourgondiër @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Hoe gaat het nu met haar hoorapparaat @niks? Is ze er al een beetje aan gewend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Dat smaakt naar meer @niks! En goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Heb het in het weekend best moeilijk gehad. Steeds dat stemmetje van nu mag je wel iets. Je zou wel niets meer mogen etc. Maar heb mijn poot stijf gehouden dus vandaag dag 29. Lika, lady jane en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 (bewerkt) Volhouden @ikkanhet. Doof het stemmetje uit! 31 januari 2022 bewerkt door Maja Naam aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Dat is iets waar je mee kunt @ikkanhet: als je ipv ik mag niets het ombuigt naar ik wil niets. Daar maak je het jezelf een stuk makkelijker mee om gestopt te blijven. Je wilt het toch ook niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Wel knap dat je het volgehouden hebt om niet te drinken met dat zinnetje ik mag niet in je hoofd. Ik ken een hoop -voorspelbare- mensen die van het mag niet juist gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goedemorgen frummers, Stilte voor de storm hier..... We hadden zaterdag al een behoorlijke storm, benieuwd wat het vandaag dan gaat worden En ahhhhh: Corry Brokken... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 4 minuten geleden zei Reacher: Dat is iets waar je mee kunt @ikkanhet: als je ipv ik mag niets het ombuigt naar ik wil niets. Daar maak je het jezelf een stuk makkelijker mee om gestopt te blijven. Je wilt het toch ook niet meer? Nee ik wil het ook niet meer want het lukt 2 keer sociaal en de 3e keer ben ik weer van god los as a matter of speach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 6 minuten geleden zei Maja: Volhouden @niks. Doof het stemmetje uit! Je hebt het tegen mij denk ik zo, ja doe ik ook weg met die duivel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 4 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers, wind blaast rond het huis... Pffff, het is hier echt totaal windstil... niets beweegt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 10 minuten geleden zei ikkanhet: Je hebt het tegen mij denk ik zo, ja doe ik ook weg met die duivel. Yep! En mijn bericht aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goedemorgen, straks een proefles yoga 55+. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 goeiemooie morgen ik werd om 8 uur wakker door een hele harde klap Corrie Brokkenpiloot heeft een mooie plant met pot aan gruzzelementen gegooid. grrrrrr lekker excuus voor een kringloopje straks weer. meestal wel blij om een reden te hebben daarvoor. en scherven brengen geluk immers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Dagpact Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goedemorgen Jane, Quinn en Roberto... Jeetje Jane, waait het daar al zo hard? Hier nog steeds helemaal windstil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Het zijn vlagen, ik woon vrij beschut, maar ineens zwelt de wind dan als in een trechter aan, en dan ben ik er dus niet op bedacht. Vannacht dacht ik nog ik moet eruit en alles plat leggen, maar dat was de stilte voor de storm dus, en mijn dekbedje zo lekker warm, en mijn dromen nog de moeite waard om er naar terug te gaan.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Goedemorgen. Hond bleef bijna niet staan buiten. Ging mooi niet verder. Snel terug en heel hoog ( hij springt dan zo’n beetje recht in de hoogte) tegen de deur aan springen. IK WIL NAAR HUIS! fair enough… lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen idd een flinke woei , oudste zoon heeft mazzel met online lessen thuis. Ik misschien ook , had anders hem ws naar school gebracht. De dijk die hij over moet waait hij ws zo van af Hier net 5 kittens eten gegeven stelletje veelvraten .. manieren hebben ze niet. 31 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 @Lieke7777 wat was je kreet van gisteren; het zijn er twee! 2 jongenskatjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden