Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Bor:

Maar eerlijk; Ik heb vandaag de dag te doen met mannen. Voor ze het weten keken ze net te lang of zeiden nét iets verkeerd en dan hang je als man tegenwoordig zo lijkt het. Liefst nog publiekelijk, carriere naar de faantjes, zonder ook maar een weerwoord te kunnen hebben geven is de man al schuldig bevonden. Dat vind ik foute boel, dat is niet eerlijk.

Ik vraag me oprecht af wat vrouwen nu eigenlijk willen bereiken hiermee.

Me too :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vooruit dan, two for the road

A ik vind ook dat de media dit vreselijk opblaast. Ze verdienen geld over de ruggen van alle betrokkenen. Zoals altijd, met alles. 

B. ik vind dat iedereen die zelf geen bekentenis heeft gedaan onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. NB. Let daarbij vooral op het feit dat er iemand een bekentenis hééft gedaan.

C. Ik vind het akelig om te zien dat iedereen luidkeels roept dat ze de muziek niet meer draaien en daarmee de aandacht willen vestigen op hun eigen rechtschapenheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de vrouwen die naar voren zijn gekomen zijn óók onschuldig tot het tegendeel is bewezen. 
Voor hen invullen dat ze nu eenmaal in die industrie werken en daarmee hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen is in mijn ogen… een voorbeeld van verziekt denken.

Mééstal zijn het vrouwen die zelf brute ervaringen achter de rug hebben die klaar staan met hun oordeel. Dat maakt het in mijn hoofd zo ingewikkeld. Want van hen zou ik begrip en zachtheid verwachten. En juist hen wil ik zacht en begripvol tegemoet treden. Dat lukt me niet. 

Deze vrouwen zijn niet in de slachtofferrol gekropen. Je ziet ze huilen op tv. Huilen mag. Toch? 

Onze eigen club van gewonde en beschadigde vrouwen die stoer zijn en hun mannetje staan en die alvast die vrouwen wijst op hun eigen verantwoordelijkheid: dát zijn degene die hen tot slachtoffer maakt. 

Gekmakend dit. 
 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...