rapilos Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Nee, ze zijn er niet heel erg ziek van @Bor Alleen mijn dochter had vannacht knallende hoofdpijn en hoest wat Ze zijn nu naar de GGD om extra te testen Ze hadden gisteren gebeld voor een test afspraak en kwamen er bijna niet doorheen, zo druk was het. Nu moeten ze vele kilometers verderop gaan testen, en mijn andere kleindochter weer in een hele andere plaats. Nou, zo ben je er wel een lekker dagje zoet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Nee, dat is niet uit te roeien denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Mjommjommjom veganistische koekjes zijn best lekker. Dit ben ik Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 In het echt loens ik minder, maar voor de rest is het cookie monster mijn twin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 @Waldorff de kogel is dus door de kerk. Maar zekerheid is misschien wat je nu het meest kan helpen. ‘Komt ze terug, komt ze niet terug’ is ook pure stress. Maar it sucks. Big time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ienieminireacher is al puur knap @niksje Wacht maar tot ze net zo’n mooie blauwe vacht heeft als tante Reacher. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Sterkte verder iedereen. Ik ga wandelen. Ik zie gelukkig de dreigende wolken alweer samenpakken. Stel je voor dat het droog zou blijven tijdens zo’n wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 We gaan langzaam aan toch maar eens nadenken over de baby kamer en de peuter kamer uiteraard. Heb je nog ideetjes @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Oh je wandelt net weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Dan lul ik maar even in mijn uppie. We zijn er nog niet uit. Mini een nieuwe kamer? Of de baby? Mini moet ook nog een ledikantje en nee is nog niet zindelijk, dus commode erbij? Of houden we het bij 1 commode en gaan we qua inrichting toch richting peuterkamer? Wat een luxe problemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik zal de baby kamer in geheel overdoen naar 2 de mini. En een een nieuwe kamer voor mini 1 maken met daarin al wat peuter ledikant waar je later de spijlen uit kan halen of zo . 2de commode misschien evt ergens goedkoper 2 de hands of weggeef hoek zien te krijgen en anders de commode delen of idd op bed . Leuke luxe denkproblemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Vanmiddag de eerste training gehad bij leger des heils . Was leuk , en ik kijk uit naar het vervolg van deze training 20 weken elke woensdag . Morgen weer EMDR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Frietjes varkenshaas met peper saus die we uit Frankrijk meegenomen hebben ( die is zo lekker ) @Pulluptomybumper .. Worteltjes erbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 (bewerkt) Hee @Lieke7777: hoe gaat het met jouw kattenkinderen? Mooie start bij Leger des Heils! en succes met de 2e Emdr-sessie 19 januari 2022 bewerkt door Maja Typ fout Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik krijg net een berichtje dat mijn nichtje (ernstig ziek, bijna 75) overleden is. Ben blij dat ik nuchter ben. Met alcohol op zou ik compleet overdreven sentimenteel worden. Nu heb ik haar zus, mijn oudste nicht, een lief appje gestuurd. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Gecondoleerd @Roberto fijn dat je nu nuchter kan reageren .. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Gecondoleerd @Roberto Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Hoe is het gesprek gegaan @Cleo66 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Sterkte Roberto. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 5 uur geleden zei niks: Dan lul ik maar even in mijn uppie. We zijn er nog niet uit. Mini een nieuwe kamer? Of de baby? Mini moet ook nog een ledikantje en nee is nog niet zindelijk, dus commode erbij? Of houden we het bij 1 commode en gaan we qua inrichting toch richting peuterkamer? Wat een luxe problemen... Ik zeg drie commodes! Gewoon om tegendraads te zijn Kun je af en toe eens wisselen. En inrichting van de peuterkamer… mmmmm. Tv, minibar met melk en koekjes en natuurlijk een luie stoel. Veel kussens. #Reacherwonenweerverliefdopjehuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Sterkte en petje af @Roberto! Je kan trots zijn op alle stappen die je hebt gezet en gaat zetten. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Sterkte @Roberto Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 (bewerkt) Getekend @Bor 19 januari 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Twee keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ook getekend droge afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden