Spring naar bijdragen

Woensdag 19 januari 2022


Waldorff

Aanbevolen berichten

Nee, ze zijn er niet heel erg ziek van @Bor
Alleen mijn dochter had vannacht knallende hoofdpijn en hoest wat
Ze zijn nu naar de GGD om extra te testen
Ze hadden gisteren gebeld voor een test afspraak en kwamen er bijna niet doorheen, zo druk was het.
Nu moeten ze vele kilometers verderop gaan testen, en mijn andere kleindochter weer in een hele andere plaats.
Nou, zo ben je er wel een lekker dagje zoet mee :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan lul ik maar even in mijn uppie. We zijn er nog niet uit. Mini een nieuwe kamer? Of de baby? Mini moet ook nog een ledikantje en nee is nog niet zindelijk, dus commode erbij? Of houden we het bij 1 commode en gaan we qua inrichting toch richting peuterkamer? Wat een luxe problemen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de baby kamer in geheel overdoen naar 2 de mini.

En een een nieuwe  kamer voor  mini 1 maken met daarin al wat peuter ledikant waar je later de spijlen uit kan halen of zo .

2de commode  misschien evt ergens goedkoper  2 de hands of weggeef hoek zien te krijgen en anders de commode  delen of idd op bed .

Leuke luxe denkproblemen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei niks:

Dan lul ik maar even in mijn uppie. We zijn er nog niet uit. Mini een nieuwe kamer? Of de baby? Mini moet ook nog een ledikantje en nee is nog niet zindelijk, dus commode erbij? Of houden we het bij 1 commode en gaan we qua inrichting toch richting peuterkamer? Wat een luxe problemen... 

Ik zeg drie commodes! Gewoon om tegendraads te zijn :devil: Kun je af en toe eens wisselen. 

En inrichting van de peuterkamer… mmmmm. Tv, minibar met melk en koekjes en natuurlijk een luie stoel. Veel kussens.
#Reacherwonenweerverliefdopjehuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...