Lonster Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 2 minuten geleden zei Bor: Maar dan wel pure chocolade van minimaal 70% cacao Heb ik geprobeerd maar vind het niet zo lekker. Heb wel altijd pure chocolade. Maar teveel blokjes nog. Moet daar toch wat aan doen, helemaal zonder hoeft dus niet wat jij zegt en gaat ook niet lukken Ga ik proberen met een kleiner stukje. Ik eet het alleen na het eten. Dank je voor de link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Veel onderzoeken zijn in het Engels. Topsporter en veganist Janneke van der Meulen heeft er bijvoorbeeld ook geschreven (adhv wetenschappelijk onderzoek), in De eiwitleugen. Plantaardige eiwitten doen niet onder aan dierlijke, en zijn daar zelfs superieur aan, is het verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Van pure chocolade eet je minder. Ik heb het ook leren eten, liever heb ik volvette Net zo met pasta, volkoren pasta smaakt heel anders. Nu vind ik het heerlijk, maar dat duurde wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Nou in groente zit dus genoeg eiwit. Geen noodzaak om vlees te eten. Goed om te weten. Heb in een vorig leven 5 jaar macrobiotisch gegeten. Geen melk producten, vlees, vis en suiker. Maar als de man van huis was kocht ik een zakje patat met kroket, had ik dan zoveel zin aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Kaas is volgens mij uit de schijf van vijf gehaald, al een hele tijd geleden bij mijn weten Groenten bevat juist geen eiwitten, behalve kikkererwten ofzo Als ik het goed heb tenminste allemaal hoor (Ben altijd met voeding bezig, wel vaak verwarrend hoor ) Want als je zo,n beetje wilt eten als de oer mens, dan mag je geen melkprodukten, gluten enzo, dus weer helemaal tegendraads met het voedingscentrum Probeer alles maar zo gevarieerd mogelijk te doen, in de hoop zo het juiste en voldoende binnen te krijgen Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Pure chocolade heb ik ook moeten leren eten was vroeger altijd dol op de melkchocolade met hazelnoten Maar dat doe ik allang niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Nou nog een keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Mooi Bol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 17 minuten geleden zei bolletje: niks op te zien, hij floept zo terug naar de posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Nou @Bor, Bedoelde eigenlijk geen chocoladepasta, dat eet ik echt nooit. ik doelde inderdaad op de chocolade repen Elke dag 1 blokje pure chocolade deed ik dan, maar heb het nu al een paar weken niet eens in huis, omdat ik in de middag altijd een fruitje en een bakje ongezouten noten eet dan wordt het misschien weer te veel (gezien de calorieen dan he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Maar je gaat het echt vanzelf wel lekker vinden hoor @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ha, ha @Bor, wat zal jij gezond worden Maar je zal echt zien, als je het volhoud ga je dit veel lekkerder vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik zie de afbeelding wel Mega groot, op mijn vaste computer Op mijn foon, misschien ook niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik zag de afbeelding eerst wel op mijn mobiel (Noorse boskat in wording), maar nu ook alleen een wit vlak. Vreemd en jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ja dan weet ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) @bolletje Die link verwijst naar jouw mailbox. Heb je dat plaatje verwijderd of zoiets? An error occurred when you tried to access your mailbox because a server with information about you and your mailbox couldn't be found. 11 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) Zie ook niets Bolletje. 11 januari 2022 bewerkt door karin123 letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik geloof dat ik, heel voorzichtig en met de nodige schoppen onder mijn kont, mezelf weer in beweging krijg. Fijn En booster binnen. Ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Fijn te lezen @Lika. Ik had vandaag gereserveerd voor buitenzwemmen, maar zo verdiept in werk dat ik het finaal ben vergeten. Jammer had er echt zin in gehad. Volgende keer maar beter opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 Is er nog iemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Hee @Jannigje ik ben er weer. Ben jij er nog? Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Ik ga weer mijn bed in. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden