Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 januari 2022

ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Bor:

Maar dan wel pure chocolade van minimaal 70% cacao

Heb ik geprobeerd maar vind het niet zo lekker. Heb wel altijd pure chocolade. Maar teveel blokjes nog. Moet daar toch wat aan doen, helemaal zonder hoeft dus niet wat jij zegt en gaat ook niet lukken:)

Ga ik proberen met een kleiner stukje. Ik eet het alleen na het eten. Dank je voor de link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel onderzoeken zijn in het Engels. Topsporter en veganist Janneke van der Meulen heeft er bijvoorbeeld ook geschreven (adhv wetenschappelijk onderzoek), in De eiwitleugen.

Plantaardige eiwitten doen niet onder aan dierlijke, en zijn daar zelfs superieur aan, is het verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou in groente zit dus genoeg eiwit. Geen noodzaak om vlees te eten. Goed om te weten. Heb in een vorig leven 5 jaar macrobiotisch gegeten. Geen melk producten, vlees, vis en suiker. Maar als de man van huis was kocht ik een zakje patat met kroket, had ik dan zoveel zin aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaas is volgens mij uit de schijf van vijf gehaald, al een hele tijd geleden bij mijn weten
Groenten bevat juist geen eiwitten, behalve kikkererwten ofzo
Als ik het goed heb tenminste allemaal hoor 
(Ben altijd met voeding bezig, wel vaak verwarrend hoor )
Want als je zo,n beetje wilt eten als de oer mens, dan mag je geen melkprodukten, gluten enzo, dus weer helemaal tegendraads met het voedingscentrum

Probeer alles maar zo gevarieerd mogelijk te doen, in de hoop zo het juiste en voldoende binnen te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Bor,
Bedoelde eigenlijk geen chocoladepasta, dat eet ik echt nooit.
ik doelde inderdaad op de chocolade repen
Elke dag 1 blokje pure chocolade deed ik dan, maar heb het nu al een paar weken niet eens in huis, omdat ik in de middag altijd een fruitje en een bakje ongezouten noten eet
dan wordt het misschien weer te veel (gezien de calorieen dan he )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...