Waldorff Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen! Ik heb goed geslapen alleen weer zo raar gedroomd. Was weer niet fijn maar weet ook niet waar het over ging. Weird Maar goed, zin in vandaag. Eerst koffie, licht ontbijten. Vandaag staat een langzame duurloopje van 16km op het schema, 8 uur vertrekken. Daarna met mijn vriendin afgesproken om te gaan plonsen in open water. Vanmiddag voetbal kijken. Fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goeiemorgen @Waldorff Kwam deze tegen en vindt die best goed en klopt ook nog. bolletje en Waldorff reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen frummers, Donker en hartstikke nat hier. Buiten dan natuurlijk. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Vandaag weer dag 7 maar ga voor nog heel wat meer. Artemis en Waldorff reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goeie smorgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen, Had ook een nare droom, werd er wakker van. Maar blijft niet hangen, gelukkig. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 (bewerkt) DAGPACT Artemis 9 januari 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Kan iemand mij erbij zetten, zit op mobiel. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen. Van dinsdagavond tot gisteren in het ziekenhuis gelegen. Wat een gedoe, blij dat ik weer thuis ben. karin123 en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 DAGPACT Artemis Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Kan iemand mij erbij zetten, zit op mobiel. Yes ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 1 minuut geleden zei niks: Goedemorgen. Van dinsdagavond tot gisteren in het ziekenhuis gelegen. Wat een gedoe, blij dat ik weer thuis ben. wat nou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Met een longontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Waldorff Kwam deze tegen en vindt die best goed en klopt ook nog. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Jeetje Niks, wat een ellende. Knap je nu weer goed op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Ja nog wel moe. Vanwege de corona mocht mini niet op bezoek. Dat vond ik het allerergste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Oh jee, ja, dat kan ik me heel goed indenken... En wat zul je blij zijn weer lekker thuis te zijn nu. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Zo echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Hé bah @niks heel veel beterschap niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en jij thuis @niks. Heel rustig aan dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT Artemis Ikkanhet Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Goedemorgen. Beterschap @niks Dat is schrikken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 Jeetje @niks, wat een schrik. Was het geen corona ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2022 goeiemorgen frummers @niks jeetje dat is wel heftig zeg was je pas ook niet ziek geweest al? ziek maar goed uit zodat je longen weer aansterken♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden