Etty Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Toen we hier zo'n 17 jaar geleden kwamen wonen waren er dingen nog niet af, en die zijn nog steeds niet af... En de dingen die inmidddels eigenlijk aan vervanging toe zijn hebben we met de ducktape methode opgelost. Als ik met Funda ogen door mijn huis loop, zeker overdag als de zon schijnt, dan gaat het jeuken. Maar als het donker wordt en de schemerlampen zijn aan, dan voelt het cosy. Toch hebben we ons voorgenomen om dit jaar.... 2 januari 2022 bewerkt door Etty Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Dan hebben jullie mazzel gehad, doorzettingsvermogen, liefde en nog wat van dat soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 54 minuten geleden zei Etty: dochter is jarig Mijn dochter ook en volgens mij zijn er hier meer met een jarige dochter, zoon of zelf jarig, De club van 2 januari verjaardagen , allemaal gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Taart voor @Musashi 1 jaar nuchter, de vlag mag uit Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wandelaar Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 1 uur geleden zei Jessje: Jessje Wandelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wandelaar Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goedemorgen allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 1 uur geleden zei Artemis: Yvonne Claudius Artemis Jessje Wandelaar Musashi Ik wankel vandaag dus ik drink niet. (All credits to bumperjim) En ik trakteer met taart (in thee-thema!) Hipperdepip voor alle jarigen en niet-drinkers! Rosee, karin123 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Yvonne Claudius Artemis Jessje Wandelaar Roberto 2 januari 2022 bewerkt door Roberto Kopiëren en Plakken is wat handiger dan Citeren Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Waarom gooi je mij eraf @Roberto? Ik denk je dat het mss per ongeluk is maar ik word er eigenlijk wel heel kregelig van omdat het me momenteel veel moeite kost om er op te staan. Ik vertik het dan ook om het zelf te verbeteren! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Yvonne Claudius Artemis Jessje Wandelaar Roberto Reacher Musashi 2 januari 2022 bewerkt door Reacher Roberto en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 @MusashiWankel je misschien omdat je drinken nog ziet als een beloning na een (enorme) prestatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 En ik had je naam nog verkeerd op het dagpact teruggezet ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Musashi: Waarom gooi je mij eraf @Roberto? Ik denk je dat het mss per ongeluk is maar ik word er eigenlijk wel heel kregelig van omdat het me momenteel veel moeite kost om er op te staan. Ik vertik het dan ook om het zelf te verbeteren! als je naar postingtijden kijkt zie je dat hij aan het kopieren en plakken was, niemand kan het helpen dat jij even worstelt nu meis. dus i.p.v. champagne een mooie plak taart, van harte gefeliciteerd en proost met een kopje thee op je 2e jaar droog! 2 januari 2022 bewerkt door lady jane Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Je bent wel de eerste in mijn jaren op het forum die haar 1e drankvrije jaar kribbig ervaart. I kinda like it lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 3 minuten geleden zei lady jane: een mooie plak taart, van harte gefeliciteerd en proost met een kopje thee op je 2e jaar droog! Ik zie friet? En nu heb ik trek lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Dank je @Reacher dat kan er zeker ook nog wel mee te maken hebben. **had veel meer geschreven maar wil de goeie sfeer hier niet verpesten** hip hoi dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Zojuist zei Musashi: Dank je @Reacher dat kan er zeker ook nog wel mee te maken hebben. **had veel meer geschreven maar wil de goeie sfeer hier niet verpesten** hip hoi dus! Wees maar lekker jezelf Tenzij je achter mij aangaat hè, wees dan maar iemand anders. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Over klussen gesproken: ik kan kiezen tussen bij mijn schoonmoeder op bezoek of een tafel zagen. Ik kies voor de laatste klus. Is voor iedereen beter. lady jane, Rosee, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 39 minuten geleden zei Musashi: Waarom gooi je mij eraf @Roberto? Ik denk je dat het mss per ongeluk is maar ik word er eigenlijk wel heel kregelig van omdat het me momenteel veel moeite kost om er op te staan. Ik vertik het dan ook om het zelf te verbeteren! Sorry Musashi, ik heb je over het hoofd gezien vanwege Ciiteren / Expand, dan vallen namen weg. En ik werd direct afgeleid door de taart. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 1 uur geleden zei Artemis: Mijn dochter ook en volgens mij zijn er hier meer met een jarige dochter, zoon of zelf jarig, De club van 2 januari verjaardagen , allemaal gefeliciteerd Mijn dochter is ook jarig : ) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Dank je @lady jane ik moest even twee keer nadenken maar het toont me Idd in real life hoe ik (soms) vast zit in mijn eigen (negatieve) perspectief van de realiteit/ waarheid. Lange weg te gaan. Breath in breath out Musashi, nieuw jaar nieuwe kansen. Dankbaar voor al wat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 In ons oude huis wonen nog steeds geen nieuwe mensen. Die hebben alles eruit gehaald en nu is het onbewoonbaar. Heel raar idee. Want het was prima bewoonbaar (maar niet meer van deze tijd zoals men zegt) en wij wonen inmiddels al een jaar ergens anders. De dingen die nu nog niet zijn gedaan aan ons nieuwe huis, zullen ook wel niet meer gebeuren. wel expres een huis gekocht waar weinig hoefde te gebeuren. Wij zijn daar niet goed in. In klussen…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goedemorgen. Van harte met je jaar @Musashikribbig of niet dat heb je toch maar mooi gedaan Ook hier moeten een aantal klussen worden gedaan. Ik probeer zelf weleens wat maar gaat meestal niet goed. Mijn vriend kan helaas ook niks, zo jammer! Lijkt me heerlijk een man die dat allemaal voor je fikst, hoe on geëmancipeerd ook. Soms zoek ik via via een klusjesman, marktplaats ofzo, maar dan moet je ook maar weer afwachten wie je in huis haalt . Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ik heb wel een klussenman, een vriend van de buurman. Maar die doet dingen half, pas als je het er mee gehad hebt en boos wordt komt hij het nog es een keer afmaken. En nu liggen er nog een paar zaken die hij zou komen doen. Nou ja het heeft geen haast. En ik krijg er verschrikkelijke stress van, verbouwingen. Afgelopen dagen was ik ook enorm kribbig. Maar ik heb wel een aantal klussen gedaan die ik van plan was, en dat voelt dan wel weer goed. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden