ikkanhet Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 31 december 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemorgen! Alvast wat oliebollen voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemorgen! Ik heb  de appelbeignets al klaar. Tast toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Hi. Wordt een lastige dag vandaag. Jeweetwel, all alone and no one beside me. Eigen schuld, had ik maar niet iedereen weg moeten sturen om een leuke tijd te hebben. Q heeft geen oppas nodig tenslotte. Dus... Dagpact: Q Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Vandaag een wandeling door de duinen en langs de zee. Het hoofd leegmaken en eens mijmeren over goede besluiten voor komend jaar . Natuurlijk niet drinken. Dat staat, al blijf ik tot mijn ergernis wankelen. Verder worstel ik met mijn sombere gedachten en vermoeidheid waardoor ik minder presteer en kribbig reageer. En ook mijn gezonde eetpatroon verwaarloos. Samenvattend is mijn tweede besluit: beter zorgen voor mijzelf. O ja, mijn derde besluit is trouwer op het forum aanwezig zijn om steun te geven en te krijgen.  @Quinn Dagpact: Q Maja Reacher, karin123 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 En goedemorgen @ikkanhet, @niksen @Quinn! Nu hopen dat @Yvonnezich gauw meldt. Ik snak naar koffie en een glas cola light om de oliebol weg te spoelen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemorgen @Quinn en @Majaik ga met jullie mee doen vandaag. Dagpact: Q Maja Niks Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ben je dan helemaal alleen @Quinn vandaag? @Majalekker naar de zee en uitwaaien! Wij hebben een heerlijk burgerlijk dagje. Mijn moeder komt aan eind van de middag. Proberen Mini vanavond wat langer op te houden en dan hopen dat ze morgen wat langer slaapt. Langer dan nu  Dan ben ik ook blij dat de feestdagen voorbij zijn. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik lig dubbel met onze Valco. Ik sta om 5 uur op loopt die kwispelend mee naar beneden tot hij in de gaten heeft dat het baasje nog slaapt. Dus dan wil meneertje ook terug naar boven verder slapen. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Gaat het goed met hem @ikkanhet? Bang voor vuurwerk? @Lieke7777 hoe gaat het met je kleinpoesjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Zojuist zei niks: Gaat het goed met hem @ikkanhet? Bang voor vuurwerk? @Lieke7777 hoe gaat het met je kleinpoesjes? Ja gaat redelijk goed gezien we hem nog pas 20 dagen hebben. Af en toe wel een plasje binnen van de spanning of blijdschap. Voor vuurwerk is hij super bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Zielig hoor. Onze kat is niet bang gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 7 minuten geleden zei niks: Zielig hoor. Onze kat is niet bang gelukkig. Ja ik zorg dat deze dagen of de TV hard staat of de radio. Dat is fijn dat je kat er niet bang voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dagpact: Q Maja Niks Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goeiemorgen Zolang als er geen luide knallen vlakbij zijn hinderd geluid mijn hondje niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Een beetje later dan je had gehoopt @Maja, maar hier is de koffie... En voor iedereen... 31 december 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Hoera! Goedemorgen @Yvonne. Eerst een slok cola en dan rustig genieten van de koffie. Allebei een! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Mooie voornemens heb je Maja. Maar vandaag dus eerst genieten van het wandelen.... Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemorgen, Â Â Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dagpact: Q Maja Niks Claudius Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemorgen Lastige dag Q ik lees je en iedereen hier, traditioneel een lastige dag zit weer eens met laptop en poes op schoot, achtbaan in mijn hoofd, niks aan de hand, het is gewoon vrijdag. Hier geen vuurwerk, verboden door onze burgermeester Toch al wat knalletjes gehoord, maar het lijkt dat onze buren het al op hebben vandaag dus naar zee ik wil wel wat mensen hier meenemen als dat helpt, bofbips die ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik zwaai zodadelijk naar je @Artemis met mijn laarzen in de vloedlijn, de wind in mijn haren en mijn knaloranje muts in de hand. Zo moet je mij herkennen. Geniet van de helende werking van wind, zee, duinen en strand. Artemis, karin123 en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Verdorie @Quinn, dat is triestig. Toch maar proberen er een 'goede' dag van te maken? Flink eind gaan wandelen misschien? Er zijn zoveel mooie plekken in en om Stad waar je even lekker kunt uitwaaien. Met een goed boek en een lekkere bak thee of koffie op de bank... Beetje creatief bezig... Maak er zelf een mooi dag van... vergeet dat 'laatste dag van het jaar', in feite is het een dag als alle andere.  Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Maja: Ik zwaai zodadelijk naar je @Artemis met mijn laarzen in de vloedlijn, de wind in mijn haren en mijn knaloranje muts in de hand. Zo moet je mij herkennen. Geniet van de helende werking van wind, zee, duinen en strand. Dan ga ik ook heel hard naar jou zwaaien, ik heb een winterjas, wind in mijn haren en zwaai met ook een knaloranje muts, als ik nu niet herkend word Morgen Nieuwjaars duik niet georganiseerd uiteraard 31 december 2021 bewerkt door Artemis lettertje, en oops taalfout Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Mij zegt deze dag ook echt helemaal niets. Gewoon een dag als alle andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden