Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik ga aan de noeste (raar woord eigenlijk) arbeid, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik had afgelopen week vrij van vrijwilligerswerk. Normaal gesproken komen de kinderen en kleinkinderen met de kerstdagen logeren, en dan vind ik het heerlijk de hele week daarvoor de tijd te hebben alles van te voren in orde te maken. Maar het bezoek en logeersessie gingen dit keer niet door vanwege de maatregelen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Lekker werken @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Waar is @Quinn? Gaat het een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @Lieke7777 ben je al oma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Doei @Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ja, ik mis @Quinn ook al even. Hoop dat het goed gaat met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen allemaal, fijn dat deze dag gezellig begint. Geen kater, geen spijt, mijn eerste nuchtere Kerst sinds tijden en ik voel me elke dag beter dan ooit, ik heb ook vakantie, fijne dag voor iedereen rapilos, Tatum en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Klinkt goed @Artemis, jij ook goedemorgen... En ik zie dat @jopie toch weer een account heeft aangemaakt. Rustig aan Joop, neem jouw tijd... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ja ik zag het ook, Ik las @jopie en als je dit leest Joop, ik heb vlak voor je wegging alles gelezen en het deed mij goed en daar laat ik het bij, wou het wel zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 3e Kerstdag. Gisteren heb ik een tijdje offline mee zitten lezen, met de ogen van gasten. Daar heb ik weer veel van geleerd. Gasten, een mooi woord. We zijn allemaal te gast. Hier op dit forum, op deze planeet. Wat mij verbaast is hoe gasten zich gedragen. Sommigen weten dat ze te gast zijn, respect etc. Sommigen vinden dat ze alles mogen zeggen, kwetsend. Lomp. Niet ergeren, wel verwonderen. Ik wil dit vanuit mijn Artemis archetype zeggen. Artemis, Godin van de natuur, beschermster van kinderen en dieren. Lieve gasten laten we zuinig zijn op elkaar, er is al zoveel oorlog. laten we elkaar helpen,. Iedereen heeft het moeilijk. Vrede op aarde, begint bij jezelf, verbeter de wereld, verbeter jezelf. Gast. Goeie gast. Fijne dag, allemaal ik heb gezegd. Punt. karin123 en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goeiemorgen DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Artemis Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik ben weer maar eens zwaar verkouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Onze stoere bink karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Photoshop ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Photoshop ? Van facebook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Artemis Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen. Inpakken en wegwezen. Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 20 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Artemis Claudius ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ha lieve @jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Weer een dag cadeau gekregen. Moet 'm alleen nog uitpakken. Hoop dat er op z'n minst een kop koffie in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden