lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 nancy, Reacher en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Oh wat leuk @lady jane, jij en ik in de sauna! En hoe heetten die mannen ook alweer?? Totaaaaaaal vergeten! niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 dat zijn the sauna boys, inwisselbaar qua naam maar we hadden ze een avondje ingehuurd, weet je dat niet meer? niks en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Hahaha, ojaaaa, dat is waar ook, hahaha! niks, Artemis en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 *glunder* lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Mini haar onesie Artemis, Reacher en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik wil hem echt hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 9 uur geleden zei Angelheart: Ahh, wat fijn dat ik nog met jullie mee mag sleeën tot aan het nieuwe jaar! Ja, het heeft mij een heel diep inzicht opgeleverd. Jazeker slee je mee, wat ik hier geleerd heb is dat je, als je eraf valt, je DIRECT sofort, immediately, meteen weer aan boord stapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @niks doen! Goedemorgen allemaal, heerlijk zo'n katervrije Kerst, mijn eerste karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 wie doet er mee, we gaan even naar Zweden of ergens waar sneeuw ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Wat een vrolijk begin van de dag hier. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 en ik krijg er nog een warm gevoel van ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 uur geleden zei Angelheart: I'm jumping on. Heel knap dat jij er niet 1x afgegleden bent Artemis! Dank je, ik vond de eerste 3 maanden het moeilijkst. Daarna nog een periode in de zomer en tussen 10 en 11 maanden. Ik ben hier op de forum vanaf half maart en het jaarpact helpt mij enorm. Ook lees ik hier veel en begrijp dat het eerste jaar het moeilijkst is, jaar 2 ook wel pittig en daarna wordt het gemakkelijker. Dus ik ga maar gewoon door, niet nadenken en voldoende afleiding zoeken en vooral naar de voordelen kijken Zoals dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Bedoel je deze @Lika? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Of liever deze? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 uur geleden zei Artemis: Dank je, ik vond de eerste 3 maanden het moeilijkst. Daarna nog een periode in de zomer en tussen 10 en 11 maanden. Ik ben hier op de forum vanaf half maart en het jaarpact helpt mij enorm. Ook lees ik hier veel en begrijp dat het eerste jaar het moeilijkst is, jaar 2 ook wel pittig en daarna wordt het gemakkelijker. Dus ik ga maar gewoon door, niet nadenken en voldoende afleiding zoeken en vooral naar de voordelen kijken Zoals dit draadje Zo is dat @Artemis, “gewoon” rustig doorgaan, dag voor dag. Voor je het weet zit je op bijvoorbeeld 6 jaar. Ik moest echt even nadenken of het nu 5 of 6 jaar was, op een bepaald moment is dat niet meer echt interessant, althans voor mij. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 11 uur geleden zei spirit: Dan is hier alvast een koude schotel. Heerlijk. Het smelt op je tong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 alsof er een ijsbeer op je tong piest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Vandaag gaan we naar Lapland om alvast te oefenen voor de Nieuwjaarsduik van zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 (bewerkt) In Engeland vieren ze The Twelve Days of Christmas Ik deelde de Muppetversie al en dit is een koor uitvoering, het raakt me wel 28 december 2021 bewerkt door Artemis lettertje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 19 minuten geleden zei Artemis: Vandaag gaan we naar Lapland om alvast te oefenen voor de Nieuwjaarsduik van zaterdag Ik heb alvast mijn zwempak aan Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik zit er al in Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Leg je die vis wel weer terug in het water? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Tenminste ik denk te zien dat je die visser een vis aanbiedt maar misschien is het heel iets anders. Ik zie wel vaker dingen die er niet zijn. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden