Claudius Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudius 5 november 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Zag net dat ik deze gisteren had. Zijn heel veelll uren. Lieke7777, rapilos, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen , bruut door de wekker uit mijn slaap gehaald Vandaag weer aan het werk. Goed gedaan @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dank je @Lieke7777 ik heb geen wekker nodig elke morgen steevast om half vijf wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Claudius Is dat in je buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Er is een hele periode geweest dat ik steeds om 6 uur wakker werd, bijna klokvast. Nu is het spijtig genoeg 3 uur vroeger. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Is dat in je buurt? Ja klopt is in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik ga maar eens expeditie Robinson kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 40 minuten geleden zei ikkanhet: Ja klopt is in de buurt. Maassluis dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Maassluis dus De stuw inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dank je @Maja2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen frummers, Het was hier ook weer een vroegertje. Inmiddels zijn de douche en de badkamer weer spick en span Nu eerst even een bakje. 2 uur geleden zei ikkanhet: Dat is weer een heel mooie mijlpaal @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Moghu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dank je wel @Yvonne. Ik heb de toiletten ook al schoon en hele huis gestofzuigd. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen. Hier ook al van alles gedaan in huis, heerlijk. Nu eerst even koffie en dan weer verder. Vanmiddag kleindochter van school halen en spelletjes doen. Leuk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Hier komende week 3 verjaardagen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen Nancy. Veel plezier straks met jouw kleindochter. Jeetje Ikkanhet, wat een verjaardagen heb jij altijd. Ik heb een enorme hekel aan dat soort 'feestjes', doe er dan ook niks aan niks, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen! Hier gaan we naar de ballenbak met buurvrouw en uiteraard de kinderen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen. Dat heb je allemaal al vroeg gedaan @Yvonne wauw. Gefeliciteerd met 1000 liter niet gedronken @ikkanhet. @Cleo66 hoe is het met je man nu? @niks sterkte in de ballenbak Aan het werk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Wat leuk! Veel plezier, Niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 25 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Nancy. Veel plezier straks met jouw kleindochter. Jeetje Ikkanhet, wat een verjaardagen heb jij altijd. Ik heb een enorme hekel aan dat soort 'feestjes', doe er dan ook niks aan Ben er ook niet echt dol op maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Sorry 1000 uur bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ja de peuterochtend en goedkoper en geen grote kinderen die de kleintjes omver lopen. Mini vindt het altijd geweldig daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden