rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ja, wat vervelend he @lady jane, al dat geboor Hier ook regelmatig last van De flat waar ik in woon is ruim 50 jaar oud Toen ik hier 11 jaar geleden kwam wonen, woonde er nog heel veel mensen van de "oude garde " Inmiddels zijn deze mensen allemaal overleden en komen er nieuwe jonge mensen wonen En ja, die willen de dichte keuken eruit natuurlijk en een nieuwe badkamer ! Maar 4 keer in 10 jaar is wel veel he Gelukkig mooi weer om te wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Hier op straat ook bij een paar woningen. Één keer per jaar of vaker nieuwe erin en steeds maar afwachten wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Nou hier blijkt het toch anders, ze zijn al weken bezig een nieuw dak te plaatsen over het hele komplex. En dat dreunt dus door, via luchtkanalen, verwarmingsbuizen enz. Waarschijnlijk door het mooie weer nu kans gaten boren en de boel klaar voor er weer regen komt? Maar goed, het huis maar wat langduriger ontvluchten nu dan en het beste ervan hopen. Als ze nu nog zonnepanelen zouden plaatsen had ik er meer begrip voor denk ik☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Ik heb de hele nacht liggen malen over mensen van hier die allemaal dood zijn. [...] Het was dan ook Haloween nacht. Of, volgens de Keltische traditie "Samhain". Samhain is een feest ter verering van de doden. De sluier tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden is dan het dunst. Niks engs aan, hoor. 1 november 2021 bewerkt door Kohtje karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Als mijn man dat zou doen gaf ik hem een kans het alsnog te vertellen anders trok ik mijn mond open. Je hebt maar een lichaam daar moet je het mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 @spirit ik begrijp dat je dat je in een ziekenhuis ligt ? Of ben je opgenomen andere setting? Onderzoeken/ bang kan je wat meer vertellen? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Brr net in een app naar iemand een gevoel uit gesproken en gezegt dat het mij spijt als ik haar belast heb in mijn drank periode. Krijg er spontaan hartkloppingen van toen in hem verzonden had . Dit nav vrijdag dat ik haar voor het eerst weer zag . Maar had het idee dat er een bepaalde negeerhouding was. Ook geuit dat dit gevoel ontstond bij mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Och shit @spirit. Je bent daar in goede handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Sterkte @spirit Hoop dat het snel beter met je zal gaan. @Lieke , dappere dodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 oei @spirit sterkte daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 7 uur geleden zei Yvonne: Juist dan lijkt het me van belang zoiets wel aan de verpleging te melden. Maar het is uiteraard aan jou alleen om te beslissen of je dat doet. Ik ben voor mijn slaapprobleem reeds 3 maal bij de psychiater geweest. Sterkte @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Soms zijn er dingen die je niet kan veranderen naar je partner, @Cleo66 je kan dingen zeggen en aandragen nav zijn klachten gedrag en zien hoe hij er aan toe is , maar jij geeft het aan wat je ziet en hoort en misschien wel wat het met je doet. Het blijkt ten alle tijde aan de ander wat er mee gedaan wordt je hebt daar niet de regie of eindverantwoordelijkheid over hoe graag je dat ook zal willen misschien. Het enigste wat je kan zeggen misschien is als hij klaagt dat je het aanhoort en verteld als hij niet veranderd jij er niets mee kan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Sterkte Sprittige @spirit. Kan me goed voorstellen dat je het eng vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Met dank aan @Lieke7777 voor de vertaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 6 uur geleden zei Lieke7777: Yesssss yessssss Ok ik ben nu weer helemaal blij . Bericht gehad dat we per vandaag NIET meer onder toezicht " OTS " staan van jeugdzorg .... Het is afgesloten ... Feestje! Gefeliciteerd! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 vervelend die verbouwgeluiden @lady jane. Is een noise cancelling headphone misschien iets voor je? En inderdaad: als hij niets wil veranderen aan de situatie dan hoef jij niet meer naar zijn geklaag te luisteren @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ook bij het buitensluiten van geklaag kan een noise cancelling headphone uitkomst bieden Bedenk ik mij nu. Ik heb er niets eens aandelen in. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Berichtje terug gehad op de app , dat het niet de bedoeling was en dat het mijn eigen gevoel was . Weet niet of ik nu nog hetzelfde voel , zo lastig, soms wilde ik dat ik mijn hoofd eens weer uit kon zetten. Niet dat gedenk , gehele tijd en mij zorgen maken of ik iets fout doe, of dat ik niet genoeg veiligheid voor mijzelf gecreëerd heb. Lastig hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goed om eens helemaal te worden nagekeken @spirit, Sterkte! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ik had juist thuis witte pens https://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_pens , beetje vroeg zeker? Lieke7777, ikkanhet, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Nee hoor, kan prima nu. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Claudius: Ik had juist thuis witte pens https://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_pens , beetje vroeg zeker? Ieuwe sorry , Maar voor jou hoop ik dat het gesmaakt heeft . 1 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 15 minuten geleden zei Claudius: Ik had juist thuis witte pens https://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_pens , beetje vroeg zeker? Niet zo onzeker zijn, @Claudius. Als jij om vier uur 's middags witte pens wilt eten, dan eet je toch om vier uur witte pens? Je bent, wat betreft dit forum, niet aan vaste etenstijden gebonden, hoor. Was het lekker? En maak je dat zelf of koop je dat ergens? Ik had nog nooit van witte pens gehoord, en eerlijk gezegd klonk het me in eerste instantie onsmakelijk in de oren, maar even opgezocht... lijkt me, bij nader inzien, reuze mee te vallen. Toen ik als kind hier in het oosten van Nederland kwam te wonen, maakte ik kennis met balkenbrij. In die tijd was ik een veel te dik jongetje dat alles at wat ie maar te pakken kon krijgen en balkenbrij vond ik heerlijk. Tot ik later ontdekte wat balkenbrij eigenlijk was.. kon het niet meer zien of ruiken. Maar nu ben ik daar wel weer overheen gegroeid en vind ik zo af en toe een plak gebakken balkenbrij best wel te doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Mijn grootouders hadden een kleine boerderij, indertijd werd het zelf gemaakt. Balkenbrij moest ik dan weer opzoeken. Als het smaakt? @Kohtje @Lieke7777 Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 @spirit eigenlijk wel goed dat je in het ziekenhuis moet blijven. Nu wordt er voor je gezorgd en word je nagekeken. Veel sterkte, lieve Spirit, ik snap dat je bang bent. Zou ik ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden