Lika Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen. DAGPACT: Claudius ikkanhet Maja Yvonne Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Goedemorgen. DAGPACT: Claudius ikkanhet Maja Yvonne Tatum zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Hoe is het @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 19 minuten geleden zei Lika: Hoe is het @Zbb? Ja het gaat wel,vandaag een wat betere dag lijkt het. begin me zachtjes aan ook wat meer uitgerust te voelen. Lika, lady jane en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goede morgen. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen , weekend werk weer gehad. Nu 3 dagen vrij . Zit mijn beetje te ergeren in mijn trigger. Planner had een bericht gestuurd of ik in december een dag kan wisselen van werk . Normaal zal ik antwoorden en toelichten waarom ik dit niet kan . Ik ga op de dinsdag de groepstherapie schema volgen deze staat nu vast. Eerst was het vrijdags en heb ok een aantal weken mijn rooster om gegooid en afspraken hier over gemaakt ( oude planner dat ik voorlopig de vrijdag vrij ging zijn .. dat gebeurde uiteindelijk niet ben er meerdere malen achter aan gegaan en het laten liggen uiteindelijk omdat het mij triggerde . Dus nu bericht gestuurd zonder uitleg en dat ik niet kan , vind dat lastig maar heb geleerd dit niet altijd te doen * ik wil veiligheid in bouwen * Krijg ik bericht terug of ik de afspraak niet kon gaan verzetten . Heb dus nee geantwoord , benieuwd wat ik terug hierop krijg . 1 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Dagpact ; Claudius ikkanhet Maja Yvonne Tatum Zbb Rapilos 1 november 2021 bewerkt door rapilos Zbb vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen iedereen. DAGPACT: Claudius ikkanhet Maja Yvonne Tatum zbb Toos Ook hier een zonnetje. Vond het ook wel lekker dat uurtje extra vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Een hele goede morgen allemaal, Voel me nog steeds niet lekker Ook veel last van spieren en gewrichen Maar goed, niet klagen maar dragen he Ga lekker rustig aan doen vandaag en goed voor mezelf zorgen. @Lieke7777 Dat herken ik hoor, dat puschen Wat goed dat je nee hebt gezegd en gewoon ; ik kan dan niet zonder verdere uitleg te geven Toen ik nog in de zorg werkte heb ik dat ook moeten leren want vond steeds dat ik een uitgebreid excuus erbij moest vermelden, waarom ik dan niet kon Vind het trouwens behoorlijk ver gaan, als ze dan ook nog gaan vragen om je afspraak te verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Lieve @Toos Je hebt me van het dagpact afgegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Bericht doet er bijna een kwartier over om geplaatst te worden @moderator Ik heb intussen Rapilos gemist wil Iemand dat corrigeren? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 3 uur geleden zei ikkanhet: Ik kon wel een fantoom kater hebben nog elke dag hoofdpijn en sta altijd op met een vieze smaak in mijn mond. Dat heb ik soms ook heel erg lang na het stoppen @ikkanhet Ik zie het altijd maar als ontgiften hoelang ben je nu precies gestopt ? Een maand ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Yesssss yessssss Ok ik ben nu weer helemaal blij . Bericht gehad dat we per vandaag NIET meer onder toezicht " OTS " staan van jeugdzorg .... Het is afgesloten ... karin123, ikkanhet, Reacher en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Heel erg gefeliciteerd @Lieke7777 wat ontzettend fijn voor jullie Je harde weken is niet voor niets geweest Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 5 minuten geleden zei rapilos: @Lieke7777 Dat herken ik hoor, dat puschen Wat goed dat je nee hebt gezegd en gewoon ; ik kan dan niet zonder verdere uitleg te geven Toen ik nog in de zorg werkte heb ik dat ook moeten leren want vond steeds dat ik een uitgebreid excuus erbij moest vermelden, waarom ik dan niet kon Vind het trouwens behoorlijk ver gaan, als ze dan ook nog gaan vragen om je afspraak te verzetten Ja vind ik ook hoor, heb toch goed nee gezegd . Ja lastig hoor wil altijd alles maar inbouwen waarom ik niet kan . Het hoeft niet , het mag ook zo gewoon een nee zijn . Musashi en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Dagpact ; Claudius ikkanhet Maja Yvonne Tatum Zbb Rapilos Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 6 minuten geleden zei rapilos: Dat heb ik soms ook heel erg lang na het stoppen @ikkanhet Ik zie het altijd maar als ontgiften hoelang ben je nu precies gestopt ? Een maand ofzo ? 38 dagen inmiddels. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ja, kan nog best hoor @ikkanhet Had er soms maanden last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Ik heb nog steeds het gevoel dat ik soms op sta alsof ik een week aan de boemel ben geweest , alleen gaat dit weg als ik gedoucht heb of even rustig wakker worden . Er hoeft iig geen drank in als ik mij zo voel en dat deed ik toen wel , zo beroerd dat ik vanzelf weer ging drinken . Want dat gevoel ging echt niet zo snel weer weg . 1 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Er wordt momenteel druk geboord vlak boven mijn hoofd. waarschijnlijk weer eens nieuwe bewoners? Zeker al de 4e keer, de bijna 10 jaar dat ik hier nu al weer woon. Went nooit, die herrie. Maar eens aan de wandel dan maar weer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 10 minuten geleden zei rapilos: Ja, kan nog best hoor @ikkanhet Had er soms maanden last van Ja zal wel overgaan voor ik een jongetje ben rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 21 minuten geleden zei Lieke7777: Yesssss yessssss Ok ik ben nu weer helemaal blij . Bericht gehad dat we per vandaag NIET meer onder toezicht " OTS " staan van jeugdzorg .... Het is afgesloten ... Super @Lieke7777 kun je dat hoofdstuk definitief afsluiten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden