Claudius Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goeiemorgen @Claudiusen @Boekanier karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Claudiusen @Boekanier Mooie boom ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Moet nog beginnen aan een brief die wordt doorgestuurd maar voel me op het moment alleen maar leeg. En die brief gaat dan weer via via. Vraag me ook af of dit zal gaan helpen of dat ik het beter zo kan laten. Heeft het meerwaarde etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 19 minuten geleden zei ikkanhet: Moet nog beginnen aan een brief die wordt doorgestuurd maar voel me op het moment alleen maar leeg. En die brief gaat dan weer via via. Vraag me ook af of dit zal gaan helpen of dat ik het beter zo kan laten. Heeft het meerwaarde etc etc Een doorstuurbrief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 @Claudiusen @Boekanierhet gaat om een brief om duidelijkheid te krijgen waaraan of waardoor mijn vriendin overleden is. Maar die brief moet naar de hulpverlening en via hun naar haar zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei Boekanier: Ja, daar zat ik net aan te denken. Ik zou een kort briefje sturen met uitleg wie je bent, en dat je graag wat meer informatie krijgt. Ja denk dat ik dat ook ga doen want krijg het niet uit mijn hoofd en heb de hele nacht steeds beelden voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Als je het niet uit je hoofd krijgt, wat bedoel je dan met meerwaarde @ikkanhet? Of dat het mij misschien helpt alles een plaatsje te kunnen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei Boekanier: Ja precies, en niet te uitgebreid want misschien krijg je helemaal geen reactie. Ja daar heb je gelijk in want ze had niet zo'n goede band met haar zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ook goeiemorgen trouwens @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik zou het in ieder geval proberen op deze manier @ikkanhet. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei Etty: @ikkanhetAls het de enige manier om opheldering te krijgen zou ik het doen. Het hoeft niet heel uitgebreid, als maar duidelijk is dat je deel uitmaakte van haar sociale netwerk en je betrokken voelde bij haar. Dat de zus kan snappen dat het belangrijk is voor jou. Want misschien wil ze voor haar zus niet zo veel doen. Is er geen afscheid? Dat is juist het ergste het afscheid is al geweest maar ze wisten van mij alleen de voornaam en de woonplaats dus dat heb ik niet bij kunnen wonen. niks en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik zag de trailer, lijkt me een mooie rol van Cage. goeiemorgen frummers wat is het nog donker nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goedemorgen. Het wordt een prachtige dag vandaag. Nog even bedenken wat ik ga doen. @ikkanhet, goed idee dat je een brief wilt schrijven. Hopelijk krijg je dan antwoorden, waardoor je het wellicht makkelijker een plekje kunt geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei Cleo66: Goedemorgen, alweer vrijdag. Ik heb de hele week "last" gehad van het drama met de zusjes. Moest er gisteren zelfs even om huilen . Wat verschrikkelijk voor alle betrokkenen. Maar ook dat het me zo aangrijpt. Hoe zou ik meer afstand kunnen nemen ? 1e nacht zelfs slecht van geslapen. Blijft maar malen . Eerlijk gezegd weet ik er weinig van. Is dat vlak bij jou in de buurt gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Waarom jezelf met anderen vergelijken, vraag ik mij dan eerder af. Ik kijk niet iedere dag het nieuws en op de radio heb ik daar niets over gehoord. Ik weet dus niets van een drama van zusjes en ga mijn neiging om het nu op te zoeken onderdrukken. Niks mis mee om geraakt te worden, in principe, toch? En anders het nieuws vermijden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Ik heb het niet gemist, wel iets ervan gehoord, maar weet er het fijne niet van. Ik vind het wel heel erg dat dat ene zusje zo jong nog al overleden is. En vraag me dan ook af hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Maar eerlijk gezegd komt er zoveel slecht nieuws voorbij in de journaals dat het me verder niet raakt. Vandaag dit, morgen dat. Vanwege het overwegend negatieve nieuws dat verspreid wordt via de journaals kijk ik die bijna niet. Ik hou mijn wereldje tegenwoordig wat kleiner. 29 oktober 2021 bewerkt door nancy Toevoeging letter karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Er gebeuren elke dag afschuwelijke dingen. Soms trekt me dat ook erg aan, dan is het beter om nieuwsberichten te vermijden. Het is niet te bevatten, niet te voelen, al die ellende. Tenminste, voor mij niet. Ik moet mezelf daar tegen beschermen, anders loop ik de hele dag te huilen. Ben jaloers op de werkmethode van Etty. Ik voel me gedeprimeerd. Zieke collega en verwarrende klussen, die nóóit afkomen. Er lijkt wel een vloek op te rusten. Graag zou ik een klus afronden voordat ik de volgende begin. Of dan tenminste délen van de klus. Maar nee. Laat ik ook er doorheen kijken, naar later vanmiddag als ik lekker buiten in de zon loop, onder de dwarrelende blaadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goedemorgen. Ik kijk nu weer nieuws en lees de krant. Sinds kort weer, maar niet fanatiek. Ook ik heb de zusjes gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik ga vanavond ook naar Pig @Etty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 3 uur geleden zei Claudius: Claudius Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen voor mijn doen Nu eerst een bakje en dan snel aan de slag. @ikkanhet, inderdaad die brief schrijven. Uitleggen dat jullie de laatste tijd veel contact hadden, maar dat dat plots was weggevallen. Ik zou het inderdaad kort houden, wel vertellen dat het jou bezig blijft houden en dat je daarom heel graag wat meer informatie zou willen krijgen. Sterkte. @Cleo66, vervelend dat dat drama jou zo raakt. Jij woont in die regio, dus waarschijnlijk zul je er ook via allerlei media veel over horen en lezen. Op die manier komt het allemaal steeds dichterbij, wordt het steeds meer 'eigen' ... Misschien meer afstand houden en niet alles lezen wat er over naar buiten komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden