ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Nog één dag dan tik ik een maand aan. rapilos, nancy, billy1981 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 6 minuten geleden zei Zbb: Ik word/ben ziek geloof ik. dit is een grote trigger voor mij,zeker in combinatie met me al heel lang niet lekker in me vel zitten Ja raar is dat he (normale) mensen denken niet aan drank als ze ziek zijn. Maar dat was voor mij ook altijd de grootste trigger. Van drink maar je bent toch al ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ja ik ben zo gewend om me kater weg te drinken,dus zo ook griep/verkoudheid verschijnselen. en inderdaad voel me toch al niet lekker dus ... maar dat ga ik nu maar is niet doen ikkanhet, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Musashi: wij gaan trouwen volgende week. Een kleedje heb ik al, vandaag nog verder shoppen schoenen, jas, lingerie natuurlijk en prinsessenoutfit voor mijn meisje. Die is ook zo trots als een pauw! Wat leuk, @Musashi! En je dochtertje erbij, extra leuk. Veel plezier met shoppen vandaag! Ik ben wel benieuwd naar je jurk! 23 oktober 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goedemorgen overigens! Beterschap ZBB. Enneh...niet drinken, hè, behalve veel water. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Dagpact: Artemis Billy Claudius ikkanhet zbb Toos Goedemorgen! Klein wereldje hier, maar de regen schijnt weer even voorbij te zijn. Wat leuk @Musashi! Gefeliciteerd. Een "kleedje", wat klinkt dat grappig. Bedoel je een echte trouwjurk met alles erop en eraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei Toos: Wat leuk @Musashi! Gefeliciteerd. Een "kleedje", wat klinkt dat grappig. Bedoel je een echte trouwjurk met alles erop en eraan? Kleedje is jurk in het Vlaams geloof ik nee een witte bruid word ik niet, die maagdelijke status is al lang voorbij Toos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goeiemorgen @nancyen @Toos Mij valt het op dat de momenten dat ik aan drank denk steeds verder uit elkaar liggen. En dat die momenten van trek ook steeds korter duren. Als ik zo'n moment heb hoef ik in gedachten maar voorruit te spoelen en dan ben ik al genezen. Ik ben er nog lang niet maar de inzichten en zelfkennis worden steeds beter. billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Hoi @Toos, welkom hier. Hoe gaat het met je? Nog plannen voor het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) En oh ja, er was twijfel om die dag wel/ niet te drinken. Maar we hebben al doorgegeven ah restaurant dat de bruid niet drinkt, dus er wordt ook een speciale alcoholvrije apero voorzien! Hands up!!! 23 oktober 2021 bewerkt door Musashi Artemis, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @nancyen @Toos Mij valt het op dat de momenten dat ik aan drank denk steeds verder uit elkaar liggen. En dat die momenten van trek ook steeds korter duren. Als ik zo'n moment heb hoef ik in gedachten maar voorruit te spoelen en dan ben ik al genezen. Ik ben er nog lang niet maar de inzichten en zelfkennis worden steeds beter. Wat ga jij goed, @ikkanhet, complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei nancy: Wat ga jij goed, @ikkanhet, complimenten! Dank je @nancy ben er ook heel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 4 minuten geleden zei nancy: Hoi @Toos, welkom hier. Hoe gaat het met je? Nog plannen voor het weekend? Dank je wel. Gaat een rustig weekendje worden. Niks spannends. Als het wat minder nat wordt in de tuin misschien daar nog het één en ander opruimen. Dat heb ik ook, @ikkanhet. Het trekt me steeds minder als ik aan de gevolgen denk. Kan mijn tijd wel beter besteden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 minuut geleden zei Toos: Dank je wel. Gaat een rustig weekendje worden. Niks spannends. Als het wat minder nat wordt in de tuin misschien daar nog het één en ander opruimen. Dat heb ik ook, @ikkanhet. Het trekt me steeds minder als ik aan de gevolgen denk. Kan mijn tijd wel beter besteden. Ja heerlijk is dat als je merkt dat het je steeds minder doet. Ben eergisteren dan met bingo in de kroeg geweest en de hele avond met een rivella gedaan. Toos en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Een wonder dat mijn zus de broek niet uit is gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 57 minuten geleden zei ikkanhet: Nog één dag dan tik ik een maand aan. Een maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Claudius: Een maand? Ja hoezo? 23 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Weer fris en fruitig zo bij de buufjes koffie doen en dan gezellig met mijn man naar het outlet shoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goedemorgen. Hier nog geen zonnetje te bespeuren. Jammer. 53 minuten geleden zei Toos: Dagpact: Artemis Billy Claudius ikkanhet zbb Toos Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 hier mager zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 35 minuten geleden zei ikkanhet: Ja hoezo? 46 Dagen Bewolkt hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Hi. Gefeliciteerd @Musashi Nog een alleendag vandaag. Iemand zin om me op het dagpact te zetten? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 uur geleden zei Musashi: En oh ja, er was twijfel om die dag wel/ niet te drinken. Maar we hebben al doorgegeven ah restaurant dat de bruid niet drinkt, dus er wordt ook een speciale alcoholvrije apero voorzien! Hands up!!! wat een leuke berichten @Musashi Wat goed geregeld van je Heel veel plezier met de voor pret Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goedemorgen trouwens allemaal, Hier nog helemaal bewolkt Hoop dat er nog wat zon gaat komen vandaag. Jij gaat ook goed he @ikkanhet ! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden