Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Musashi:

Goeiemorgen, even delen dat ik zo blij ben om op zaterdag katervrij op te staan! Dat is toch echte luxe eigenlijk, en dat al bijna 10 maanden lang! Zo fijn hè, hele frisse dag voor je, ipv te wensen dat de dag maar snel voorbij is om terug in bed te kunnen…

wij gaan trouwen volgende week. Een kleedje heb ik al, vandaag nog verder shoppen schoenen, jas, lingerie natuurlijk en prinsessenoutfit voor mijn meisje. Die is ook zo trots als een pauw! :D

Gefeliciteerd :rose: wat een leuk nieuws, na alles wat je hebt meegemaakt nu een zonnige kant op. natuurlijk ga je niet drinken op je eigen bruiloft, weet je hoe vervelend dronken bruidjes zijn :rolleyes: je mist alle fun , wees maar trots op je 10 maanden straks. :heart: heb je nog een bandje nodig ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een dagje alleen thuis, dus drummen en muziek uitzoeken, en zo dwaal ik naar de jaren 70, veel goede muziek en ik merk dat ik de bijbehorende emoties ook voel. Ooit had ik een heel goede muziektherapeute en zo kwam ik achter mijn eigen drumstel terecht. Ik nam les en sindsdien is mijn drumstel mijn beste vriendin. Ik weet nog van de eerste TOP2000, 2000 beste nummers in de aankomst van het jaar 2000. Daar begon mijn emotionele reis door de tijd. En alle drank om die emoties te verdoven, hopla, proost op weer een nieuw jaar met veel drank. 

2021 is anders, geen druppel gedronken en ik voel me elke dag beter, ondanks de achtbaan kan ik het aan. Zit ik nu toch naar muziek te luisteren waar ik een jaar geleden niet tegen kon, omdat het zoveel opriep. Dat is toch groei? en pure winst, elke dag weer en nieuwe dag. Ik voel, hoe moeilijk dat ook is, ik leer het wel....... ooit.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk toch ook meer online te shoppen in de toekomst. Ben helemaal opgedraaid met de kleine winkelen. Krijgt ze in de ene winkel een appel, krijgen we in de andere winkel reclamaties over de appel….grrrr ik weet weer even waarom ik winkelen eigenlijk echt niet leuk vind :angry:

maar zij is gesteld ondertussen. De rest doe ik deze week dan wel…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst echt boos geweest op mini. Voor de zoveelste keer een plant omtrekken. Ik ruimde net de stofzuiger op. In de box gezet, met best wel wat stemverheffing.:blush: Eerst een pruillip en toen brullen. Ik mij schuldig voelen natuurlijk. Maar goed, zal wel vaker een keer boos zijn. @nancywat zijn jullie een leuke oma en opa! Fijn dat je zo genieten kan in de vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...