Artemis Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 neen dat vind ik niet zo gauw van iemand, en van jou al helemaal niet. gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Mwah, er zijn betere dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Zojuist zei Bor: Nee. En nu?... weet ik niet. Niks? Niks is goed, doe ik met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Mwah, er zijn betere dagen. blijven ademen hè, morgen weer een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Niks is goed, doe ik met je mee. ik doe ook niks met jullie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @Bor nee, voor geen meter zin in. Maar eten is beter ja. Frituurzaak wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ik doe ook al de hele dag niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 fijne avond, ik ga alleen verder niksen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 O, genoeg gedaan, dat wel. Maar niks. Geen drank, geen sigaret, zelfs geen pijnstillers. Go me. Artemis en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 1 minuut geleden zei Bor: Oh dat wel. @ikkanhet.Ik was laat op maar heb gewoon me dagelijkse ding gedaan zoals anders maar dan in kortere tijd. Dat wil wel als ik onrustig bent omdat ik dan bijna niet rook. Maar omdat ik niet, of bijna niet slaap erbij wordt ik zo ontiegelijk moe, zeker als er dan ook nog in mijn ogen "zeurende" kinderen/ mensen bijkomen. Ik loop al de hele dag met een vervelende zeurende buikpijn en koppijn. Dan komt er weinig uit handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Sigaret wel drank niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @Bor dank. Als ik niet zo rammelend ademde, ging ik echt wel voor de nicotine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 15 minuten geleden zei ikkanhet: Ik doe ook al de hele dag niks. Ik ook niet, gisteren ook al niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 7 uur geleden zei Bor: En hoe gaat het met @haddock, hoe sta jij ervoor wat betreft roken? De boel staat op hold, Bor. Me meissie hep herfstvakantie, we doen t samen en ze stopt liever weer als ze weer in het tuig moet. Ieder excuus om voorlopig door te roken wordt door mij natuurlijk zo geaccepteerd. dezwakkesterke nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Hier een zeer enerverende dag. Vanmorgen met kleindochter naar de nieuwe Sinterklaasfilm in de bios, daarna lunchen, winkelen enz enz. Terug met de bus was voor haar het hoogtepunt . Tja, tegenwoordig zien kinderen vooral de achterbank van een auto. Maar die heb ik niet. Mijn man wel. Was erg leuk, kleding uitzoeken en speelgoed en tussendoor ook nog kunnen spelen in een winkelcentrum. Thuis, gebroken door de zwaarte van alle tassen, spelletjes gedaan. Ze was niet blij, oma won. Tja, moet ze ook maar aan wennen. Morgen komen beide kleinkinderen. We gaan gaten graven op het strand en daarna pannenkoeken bakken. Ik geloof dat ik na deze week vakantie en deze week herinneringen rond B. wel toe ben aan vakantie, hahaha! Maar dan een echte . Nee hoor, ik ben een bofkont, zó'n intense week gehad, gewoon heel fijn! Straks wel vroeg naar bed.... In sommige weken leef je intenser dan in andere weken. Toch wel mooi. Leven. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 14 minuten geleden zei nancy: Toch wel mooi. Leven. Mooi @nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Hier rijst met roergebakken groenten en kipfilet. Nog even bedenken wat ik zelf neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 van restje bloemkoolcurry, noodlesoep gemaakt met extra groenten erbij lekker makkelijk, na een dag hard werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Wat een ellende weer om hier te kunnen komen. Net kon ik weeeeer niet inloggen. Alles zat vast. Ben benieuwd of ik dit bericht wél geplaatst krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Nee dus, eerst weer ergens een punt moeten plaatsen. Pfffffff. Ben er nu eigenlijk wel klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @Bor toch, schoenen zijn echt niet geschikt om online te kopen :O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Vind het verschrikkelijk online shoppen , ik wil passen en zien hoe iets staat. meerdere malen iets besteld dat toch niet juist blijkt te passen. Zit je weer met gedoe dat je het weer retourneren moet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 (bewerkt) Ach ja, ik ben nogal een elitaire zeikerd op winkelen voor kleding gebied. Maar wat zijn dat voor wonderbaarlijke schoenen @Bor? 22 oktober 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Misschien een linkje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ha, ik zit er bovenop vanavond! Ze zijn inderdaad mooi, goeie kleur ook. Maar euh, geen hak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden