Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 oktober 2021

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ga gezellig met hem mee @Rosee om herinneringen op te halen :)

Als ik uit het raam kijk zie ik gouden licht over witbevroren weilanden en er hangt nog mist in het dal, het is prachtig.
Verder heb ik nieuwe schoenen en die zitten heerlijk. Ik zou met geen mogelijkheid een probleem kunnen verzinnen. Er ligt wel een torenhoge berg beddengoed te wachten op een strijkijzer... hophop, aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. D is met de kinderen naar Eurodisney, waar je zin in hebt hè. Ik heb altijd gezegd dat het belangrijk is om je eigen leven te leiden en je niet in alles aan een partner aan te passen. Soms wou ik dat ze dat iets minder consequent toepaste.

Dagpact 

Claudius
Toos
Yana
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  ,   

Straks naar brijder  , vandaag neem ik de jongens mee naar mijn behandelaar. 

Ze heeft al aantal keer gevraagd  hierom heb het elke keer afgehouden.

Heb er  beetje buikpijn van. 

Het zit grotendeels  in mijn hoofd alsof ik opeens iets heel kwetsbaar meeneem..

Zal vast goed komen straks mijn gevoel maar  eens goed uitspreken het zit er niet zomaar . 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,,

Tja, naar van je knie @Yvonne
ik voel de laatste tijd ook wel pijntjes hier en daar en wil daar maar niet aan toegeven
stel je voor dat het ouderdom is :lol:

Pas om 9.00 uit bed vanochtend, en dat komt zelden voor
Daarna dik drie kwartier gelopen in de storm en trap op zes hoog
trots op mezelf, na die luie dag van gisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Mijn knie wil niet de laatste tijd, vervelend, maar het is niet anders. 
Maar wakker worden omdat hij ook 's nachts niet wil... bah. 

Yvonne, ik heb geen idee hoe goed jouw ha is en of hij/zij (veel) verstand heeft van het bewegingsapparaat. Je kunt ook overwegen om naar een fysiotherapeut te gaan voor een consult, die wordt toch geacht e.e.a. te weten over knieën, of naar allebei. Het is maar een idee, misschien kun je er iets mee. (Oei, ik geef zo maar ongevraagd advies :blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, het is geen kwestie van op het dagpact staan of gaan drinken. Dat is veel te kort door de bocht. Ikzelf plaats me tegenwoordig op het dagpact als ik me wankeler voel dan anders. Soms ook als steuntje voor een ander. Als ik er niet op sta, is dat echt geen teken dat ik ga drinken, noch een vrijbrief voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Brijder is toch verslavingszorg?
Waarom moet een behandelaar van verslavingszorg je kinderen zien/ ontmoeten? Wat is daar de reden van?

Deze vraag, vraag ik me oprecht af @Lieke7777 dus zonder onderliggende gedachten of zo hoor. (ik zeg het maar even bij;))

Mijn behandelaar  is ook betrokken  geweest  bij PVO begeleiding. 

Dat is ouder en kind zorg , ze heeft in en  tijdens de UHP verschillende gesprekken vanuit die functie bijgewoond  ( met jeugdzorg  enz  1 gezin en 1 plan.  )  vandaar dat ze , ze heel graag een keer wilde zien .

Het is een leuk gesprek geweest  , gewoon gezellig uiteindelijk  .

Volgende maand laatste afspraak met haar en dan stroom ik alleen nog verder met  de schema therapie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bor Of het nooit meer weg gaat weet ik niet , maar je leert er anders naar kijken handelen en denken.

Mijn vraag is laat je duidelijk merken wat dit met je doet ?  Wat het voor je betekend als jou nee niet gerespecteerd  wordt ?

Een nee kan nee zijn maar de kunst is uitleggen waarom je nee  zegt,  wat dit met jou doet .

Dat is iets wat je ws ook niet  eigen hebt gemaakt .

Ik heb het mij eigen gemaakt om te zeggen wat ik wil of  nodig  heb .

En zelf zit in in een fase om dan te accepteren  dat ik het gezegd heb en dat het daarna niet meer mijn verantwoordelijkheid  is wat de ander er mee doet,  dat kan je niet veranderen en heb je geen invloed op.

Ik heb de neiging er wel invloed erop te willen houden en dat is een grote valkuil. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...