Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Artemis, godin van de natuur, mijn archetype omdat ik mijn heling in de natuur vind. Sinds 17 maart op alcoholdebaas om de ijsberg onder het topje alcohol aan te pakken. Waarom dronk ik zoveel. Op 1 januari 2021 ben ik gestopt met drinken en daardoor komt de oorzaak van mijn alcoholprobleem naar boven. Eerder had ik daar een draad voor, maar die gebruik ik nu niet meer. Dit is mijn contact met het forum, met lotgenoten in een alcoholvrij leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) Dit is mijn 1 oktober badge, ik heb ze allemaal 1 t/m 9 op 1 oktober 1 december 2021 bewerkt door Artemis 1 oktober badge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Welkom terug? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Dank je @Claudius maak er maar een uitroepteken van! mijn oefenschrift in a mad world lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 nog eentje dan, ik ga mijn verzameling hier plaatsen om mezelf en anderen te herinneren aan waarom we hier zijn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 en ik heb ook ontdekt hoe ik mijn hier geplaatste bestanden opnieuw kan plaatsen, dus niets is verloren, deze pas ik toe en het werkt fijne zaterdag Mila68 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 uur geleden zei Artemis: Dank je @Claudius maak er maar een uitroepteken van! mijn oefenschrift in a mad world Dat is helaas dikwijls onmogelijk Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 18 uur geleden zei Claudius: Dat is helaas dikwijls onmogelijk @Claudius jawel, het is mogelijk, dit is mijn draad, mijn oefenschrift en deze wereld, ik ben een werk in uitvoering en werk aan mezelf, elke dag gaat het beter, alcoholvrij brengt nu de voordelen na 9 maanden. Met jou komt dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Deze deel ik omdat ik die op een wereldforum tegenkwam. waar alcoholisten elkaar steunen in de strijd. fijne zondag karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 @Artemis, gefeliciteerd met 9 maanden en 17 dagen zonder alcohol. Je kan het jaar droog staan al bijna om de hoek zien piepen. En ik overdenk je bijdragen op je ‘nieuwe’ draad graag. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 dank jullie @karin123 @lady jane @Maja @Claudius lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 En door, ik drink niet love peace and a better world Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 dag 294 lief dagboek, Ik heb fans, minimaal 2 fans die elk bericht, hier of elders, met een sad emoticon liken, dat betekent DUS dat ik gezien word, gewaardeerd word, Volgers heb, mogelijk Volgelingen Dat betekent dat ik Populair ben, 1 a 2 personen LEREN iets van mijn berichten. Nu moet ik uitkijken geen Messias complex te ontwikkelen, goed opletten dus. Hoewel Ik ga door, ik ben een paard, Paarden trekken vliegen aan, daar hebben ze een staart voor, het deert ze niet. Paarden zijn wijs. Ik ben wijs, want ik heb minimaal 1 volgeling. Ik denk 1, maar soms zijn er 2 , raadsel, is het dezelfde of zijn het 2 verschillende volgers? Dank je voor deze aandacht. Je helpt me enorm hiermee Dit was mijn dagboek, 22-10-2021 liefs Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mila68 Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Op 17-10-2021 om 07:57 zei Artemis: Deze deel ik omdat ik die op een wereldforum tegenkwam. waar alcoholisten elkaar steunen in de strijd. fijne zondag Wauw! P.s. Ik heb je niet gevolgd. Ik heb je pas net ontdekt ;-) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Malle Positief omdenken is een groot goed. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Dank @Artemis! Ik leer deze dagen zoveel van jou. Omdenken én je laat mij grijnzen, ondanks alle shit. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Op 17-10-2021 om 07:57 zei Artemis: Deze deel ik omdat ik die op een wereldforum tegenkwam. waar alcoholisten elkaar steunen in de strijd. fijne zondag Hier moet ik eens goed over nadenken. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Dank jullie @Jannigje @Maja @Quinn @Mila68 er is inderdaad een hoop sh*t (zal um gelijk maar zelf censureren) en mijn alcoholvrije weg van de heldin roept zoveel herbelevingen op. Opgegroeid tussen daders, coping mechanisme van humor en in de kast kruipen. Alles jong verdoven met alcohol. Het komt allemaal boven. En er is geen haar op mijn hoofd die terug wil in het kast met de fles. Mocht mijn volgeling hier weer een sad emoticon geven dan WEET ik dat ie het gelezen heeft. Dit omdat ik schrijven wil. Ongeacht negatief commentaar. Je bent mijn vader niet die me de mond snoert, je bent mijn moeder niet die me de mond snoert en je bent alle daders niet de me de mond snoeren. Dag 295 zal ik ooit durven vertellen waarom ik dronk? Waarom zou ik, let bygons be bygons lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Artemis je raakt mij iedere week weer met je gevoels afbeeldingen en daar dank ik je voor Reacher en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 4 uur geleden zei karin123: Artemis je raakt mij iedere week weer met je gevoels afbeeldingen en daar dank ik je voor dank je wel @karin123 en zo raak je mij, positief. Ik zit in een achtbaan en voel grond onder mijn voeten. Basis. Fundament. Zoals een paard, vier benen stevig op de grond, middenin de storm, de tijd is aan mijn kant. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Fijn dat je er weer bent @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 zoveel tekst in mijn hoofd...... maar ik leen het liedje van De Dijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 De dijk - Recht in de ogen Natuurlijk zijn er hufters Klootzakken en slijmjurken Er zijn crooks en bandieten En drabbers te veel Natuurlijk er zijn lafaards Er zijn schoften en schurken Schandalig, misdadig, Corrupt, crimineel Kijk maar om je heen Natuurlijk heb je klerelijers Heb je boeven en teringlijers Er is tuig en geteisem En gajes volop Natuurlijk er zijn racisten Er zijn fascisten en klojo's Mafkezen en mafketels en nono's Met een bord voor hun kop Maar kijk om je heen Wij zijn er ook nog Wij zijn met de meesten Met mensen die snappen hoe je als vriend Door de verschillen heen over de grenzen Elkaar recht in de ogen kunt zien Natuurlijk zijn er oorlogen Misdaden en aanslagen Is er moord en doodslag Om handel en geld Er is honger en woede Ellende en armoe Er is strijd en terreur Wraak en geweld Kijk om je heen Wij zijn er ook nog Wij zijn met de meesten Met mensen die snappen hoe je als vriend Door de verschillen heen over de grenzen Elkaar recht in de ogen kunt zien Natuurlijk zijn er pummels Zakkenwassers en etters Ophitsers en zwetsers Vernachelen het feest Natuurlijk er zijn eikels Er zijn drabbers en zeikers Tirannen, foute mannen Ze zijn er altijd geweest Geschreven door: Huub van der Lubbe karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden