Claudius Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen dagpact claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Hier zit ik nu bezig aan herhalende opdrachten bezig waarom ik beter niet meer zou drinken. Ach ja het leid tenminste af. Straks ga ik nog maar wat proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 uur geleden zei Aboutaleb: Het komt goed slaper. Wie slaapt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen , de wekker ging veel te snel , werkdag vandaag. Daarna 8 dagen vrij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Prettige werkdag @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen frummers. Maandag, nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen. En een bakje om de dag te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 3 uur geleden zei Claudius: Goedemorgen dagpact claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) Dubbel 27 september 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Maja Goedemorgen allemaal en dankjewel voor het bakkie @Yvonne, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Dank U vriendelijk Yvonne om mij een hoofdletter te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 25 minuten geleden zei Aboutaleb: Net niet gered. Jammer! ow vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen. Hoe is het met je knie @Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 2 minuten geleden zei Aboutaleb: Gebanned op verzoek van @bolletje O vandaar je nieuwe Nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Hier ff spannend mijn man is met mijn zoon naar het ziekenhuis. Hij krijgt een infuus voor zijn osteoporose. Hopelijk vallen de bijwerkingen dit keer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) Hoe kom je er bij dat ik een ban heb aangevraagd. Op de eerste plaats kan ik geen ban geven en in die 11 jaar dat ik hier ben heb ik nog nooit een ban aangevraagd voor iemand ik heb alleen gewaarschuwd dat de moderator dat doet als jij dat gedrag blijft vertonen. "Je krijgt straks genoeg tijd om je tuin op te ruimen boekanier als je een ban hebt gekregen." Dit is de zin waarbij jij Boekanier in vult, maar dit was juist een waarschuwing naar jou. Maar goed ik laat me weer mee slepen door dat gezeik. Ik ga werken mensen. Een hele fijne dag en kijk wat echt belangrijk is om op te reageren!!!!!!!! 27 september 2021 bewerkt door bolletje Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goeie morgen iedereen, Wat ik nog vergeten ben te vertellen is dat ik een afspraak gemaakt heb met een bio-magnetiseur. Eens kijken of dat misschien kan helpen bij m'n slaapprobleem. Iemand die daar ervaring mee heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedemorgen allemaal, Veel te vroeg wakker, en nu weer slaap. Moet zo werken, op de fiets ga ik maar. Begint wel donker te zien nu. Nee, lieve @bolletje, ik heb geen ervaring met een bio- magnetiseur, maar hoop dat je er baat bij hebt bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Neem maar een bakkie koffie even om wakker te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Eenmalige reactie @Aboutaleb, jij schreef gisteren nog "shit nog steeds geen ban". En nu heb je een ban en ga je gewoon door met een andere naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ik ga naar werk. Discussie heeft geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 5 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Nee, lieve @bolletje, ik heb geen ervaring met een bio- magnetiseur, maar hoop dat je er baat bij hebt Ja ik hoop het ook Rap. Ben heel benieuwd en zal er zeker over schrijven hier. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden