rapilos Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 6 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers ze zijn hier de daken aan het vernieuwen van alles flats voorlopig wordt het oude weggezogen, wat een herrie goed genoeg excuus om maar af te taaien richting strand dus mooie dag mensen! En als je terug komt van het strand, heb je een mooi nieuw dakkie Jane veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Maar goed, ben alweer veel te veel aanwezig hier Ga ook eens wat nuttigs doen fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Hé bah inderdaad schrikken dan @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Yvonne: En ja, alles weer een beetje in het gewone ritme @Lieke7777, fijn. Ik genoot altijd van de vakanties toen de kinderen nog klein waren: niet hoeven haasten 's morgens, niks móeten, gewoon genieten.... Maar als ze weer naar school gingen vond ik het ook altijd weer fijn hoor. Ja vakantie is heerlijk niets voorbereiden voor de ochtend enz. Alleen tegenwoordig wordt er bijna niet meer buiten gespeeld. Als de jongste naar buiten ging stond hij vaak snel weer binnen, " mama ze zitten allemaal in de game " tja dan geef je ook maar toe van toe maar. Maar ja , papa werkt thuis op zijn kamer dus zijn kamer ook niet beschikbaar. ( dus zat vaak in mijn slaapkamer te gamen) Dus zijn nu onze zolder aan het verbouwen, muur zetten en opnieuw verven, witten enz . Bureaublad erin zodat er boven een kamer is om te werken . Had een zwembad abonnement gekocht, deze heeft hij er totaal niet uitgehaald . Had beter losse kaarten kunnen halen elke keer . Vriendje waar hij vaak mee zwemt Had juist de andere weken weg ipv zelfde als onze weken . Oudste is puber dus ook hele dag bezig met laptop, ging soms vissen maar daar bleef het bij ( heeft niet veel vriendjes ) door de uhp en korte school ervaring hier weer thuis geen aansluiting ( wel alles online aansluiting met vriendjes die niet in de buurt wonen ) hopelijk vind hij nu in zijn nieuwe klas wat aansluiting hij maakt de overstap van mavo havo naar vmbo op een andere locatie van de school. Ik klaag niet, maar idd het vaste ritme is ook wel fijn .vanaf december thuis is dit bijna niet aan de orde geweest ivm corona en school sluitingen/ online lessen .. 6 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 (bewerkt) Vervelend en schrikken dat je man van de steiger afviel @Bor wens je iig jezelf mooie bootdagen toe. En zwemmen in open water brrr nee geef mij maar een zwembad of een kraak heldere rivier. 6 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 25 minuten geleden zei jopie: kraakhelder duinmeer ook goed? Zolang ik de bodem kan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Ik zelfgemaakte tomaten/paprikasoep met geroosterd brood. Met dat thuiswerken kan ik thuis een gezonde lunch maken. Alleen ben je dan wel een tijd bezig, En ondertussen heb ik een was erin gegooid en allemaal andere dingen aan het doen. Meer zin om zo in de tuin te gaan zitten, dan te werken. Gisteren 1 km gezwommen. Dat vind ik heel wat, maar Jopie anderhalf keer zoveel, las ik. De hele week voel ik me al wat gammel. Bij het opstaan denk ik dan steeds dat ik net zo goed alcohol had kunnen drinken. Flauw hoor, die hardnekkige gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Als ik zo'n lijst zou moeten bijhouden van wat ik eet en drink zou ik vanzelf al gezonder eten denk ik. En niet die zak chips gisteren gekocht en opgegeten hebben bijvoorbeeld. Om te voorkomen dat ik me daar vervelend bij voel, of me moet verantwoorden. Ik wil hangmat in de tuin. Met je korte broek naar de psych lijkt me niet verkeerd. Behalve als de broek ultrakort is misschien, en je billen er onderuit steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Maar wat maakt het uit, bij de psych moet je je toch bloot geven. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 @Bor @ikkanhet Ik leef nog , en ja ik ben waar aan t drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Jammer @Claudius Krijg je nog hulp ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Zojuist zei rapilos: Jammer @Claudius Krijg je nog hulp ? Jawel ik ga ook weer opgenomen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Lekker @spirit, andijvie met spekjes Heb ik een tijd niet gegeten Maar..., Over een paar weekjes is de andijvie in de tuin goed, dus dan ga ik het ook maken hoor. vanavond, zelfgemaakte appelmoes, gestampt met aardappelen uit de tuin en hachee van de slager. misschien een rare combinatie, maar het lijkt me heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Jawel ik ga ook weer opgenomen worden. Beter, denk ik he !? Wordt het dezelfde opname als vorige keer, of is dit weer op een andere plek ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 een ander gebouw , maar wel dezelfde kliniek rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Even de krant doorkijken: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/09/06/nuchter-terug-op-de-alcoholpoli-a4057265 Dat motiveert weer even Zbb en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Vreselijke boze chagrijnige dag vandaag met heel veel te veel verkeerd eten… Mijn ego was gekwetst en dat bleef de hele dag zo. Word ik niet leuker van… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 7 uur geleden zei Lika: Vreselijke boze chagrijnige dag vandaag met heel veel te veel verkeerd eten… Mijn ego was gekwetst en dat bleef de hele dag zo. Word ik niet leuker van… Gaat het alweer wat beter? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 20 uur geleden zei Bor: Eet je wel wat nog @Claudius? Of iets van water tussendoor? Hier macaroni gemaakt met extra veel puntpaprika, ananas en kaas. Ik eet niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden