Nun Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Lekker vroeg, vakantie! Op naar het noorden des lands. Drie weken lekker weg. Wat er ook gebeurd vandaag drink ik niet! Dagpact: Nun 28 augustus 2021 bewerkt door Nun rapilos, karin123 en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 28 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 En nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goeie morgen allebei. Netjes blijven hé Nun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goedemorgen vroege vogels! fijne vakantie @Nunen houd het droog . Heb jij nog plannen vandaag @Delarope? 1 uur geleden zei Nun: Dagpact: Nun Maja En goedemorgen @bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal, Speciaal voor @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goedemorgen frummers. Daaaaar is de koffie..... .... en de thee en de rest uiteraard.. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Dadelijk in de startblokken en straks met mijn man en moeder naar mijn dochter der nieuwe huisje kijken. Hoe het is allemaal geworden is. Mijn moeder was altijd bang dat ze mijn dochter niet meer zou zien. 11 jaar is niet niks. Ze heeft haar gelukkig bij ons thuis al in de armen kunnen sluiten en daarom nemen we haar straks ook extra mee. Mijn moeder is iemand die weinig emoties toont maar ik prik daar zo doorheen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wow prachtig @Cleo66 daar wil ik ook wel zijn. Nee ze had geen contact meer met de hele familie. Mijn zoon protesteert nog wel maar heb hoop. Hij had nog een nieuwe stofzuiger staan en die heeft hij me gisteren gebracht om aan mijn dochter te geven. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Heb de hoop dat volgens jaar als we 25 jaar getrouwd zijn de hele bups samen hebben en nemen iedereen dan mee uit eten. Alle vier de kids met aanhang en de kleinkids. Moeders met vriend. A dream come true. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Maar hey ik drink niet Dagpact: Nun Maja ikkanhet 28 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Fijne vakantie @Nun, Moet zo boodschappen doen, en zo geen zin in ! Al dat gesjouw altijd nu kan ik wel wachten tot vriend er vanmiddag is, dan kunnen we het samen doen Maar eerlijk gezegd, doe ik dan liever gezelligere dingen .Dus..zucht.., nog 1 bakkie en dan ga ik toch maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Vandaag of morgen naar de film denk ik De luizenmoeder draait hier Straks even overleggen Als er dan nog plek is tenminste, want liep al aardig vol zag ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen , mooi dat het toch weer een beetje samen loopt @ikkanhet en idd de hoop dat je volgende jaar een mooie 25 jaar huwelijks dag mag hebben . Mooi uitzicht @Cleo66 hoe lang zijn jullie er nog ? Had je 1 of 2 weken. 28 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Gisteren avond gingen we gourmetten , deed de boodschappen en nam 2 blikjes bier mee voor mijn man. Dit had ik nog niet eerder gedaan, zelf alcohol gekocht. Voelde als een grote zonde en ik keek echt om mij heen of niemand zag dat ik 2 blikjes in mijn kar deed of überhaupt stoppen in het drankpad 28 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Goedemorgen. Lijkt me idd apart gevoel voor je @Lieke7777. Maar geen trigger toch? Merk zelf dat hoe vaker ik iets doe, hoe meer het gewoon wordt. Zoals ik nu alweer paar jaar automatisch thee drink of fruit eet rond borreltijd. Vroeger ging dan fles wijn open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Nee was geen trigger @Rosee meer een schaamte gevoel om het te kopen. Wilde gewoon dat niemand het zag . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Mijn man is nu ook winkelen en neemt 6 biertjes mee voor de visite maar voor onszelf niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wat een mooi plaatje @Cleo66 ,geniet ervan! De regen inmiddels weggetrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Lig even op bed. ‘Smiddags wil het deze week even niet. Gek. Heb zelfs al een coronatest gedaan, maar nee. Rusten dus maar. Koken zo. Huis heel goed gezogen en gedweild. Boodschappen en geshopt met dochter. Zal wel gewoon moe zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Delarope: Bedankt @Maja voor de push! Graag gedaan @Delarope. Kleine moeite ! 28 augustus 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden