Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Thanks @Bor Ik zou het compliment mooi aannemen. Kom nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik ben ooit meen in 1985 moeten rennen voor mijn leven. De ex van mijn zus gaf mij de schuld dat ze van hem ging scheiden. Kwam toen ook op het politiebureau terecht. Vroeg nadien of ze ons naar huis wilde brengen. Zegt die ben geen taxi. Zeg ik stuk maar, dikke vinger. Sta ik met zijn zus te liften zie ik het politiebusje aankomen en stoppen. Zeg tegen mijn zus gewoon verder liften en doen of je niets ziet op een gegeven moment bleef een politieman aan het roepen, dames kom nu en stap toch in aub hahahaha. Hebben ze ons naar huis gebracht en zijn nog uren bij mij thuis koffie blijven drinken. En nee dit was geen familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei Delarope: En toch he, wellicht zeur ik een beetje, maar om zomaar 8 x dezelfde boete te betalen zonder dat er ook maar iemand naar gekeken heeft! CJIB doet alles geautomatiseerd, wellicht dat een OvJ het ook wel een beetje te veel van het goede vind. Ik vind 8 x te hard rijden een beetje teveel van het goede! Ik vind het prima dat dit zwaar bekeurd wordt en inderdaad: je zeurt!! Zeker nog nooit een geliefde verloren aan hardrijders!! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Grrrrrrrrr 27 augustus 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) En als je een vrouw bent, dan vind ik je ook grrrrrrrrrr! Net als Lieke! 27 augustus 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Zo. Diepe zucht. En ik neem hier geen wóórd van terug. Grrrrrrrr.... 27 augustus 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Lieke pakt het sportiever op dan jij Delarope wil je altijd het laatste woord hebben Ook al voegt het al lang niets meer toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Delarope: Nee hoor, ik verbaas me alleen. Het is toch een behoorlijk bedrag alles bij elkaar. Ja, én?? Zelf veroorzaakt toch?? Kost je alleen geld als je je niet aan de regels houdt. Eén keer kan gebeuren maar ácht keer!?! Kom op zeg, wees geen zielepoot. Eigen schuld, dikke bult. De boetes kunnen mij niet hoog genoeg zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 8 fouten is 8 boetes die zij bereid is te betalen de paal heeft 8 x geflitst, niet als een mitrailleur afgevuurd. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik zou ook 24 uur lang volhouden dat het mn schuld niet was, maar ja dat is t natuurlijk wel Ben ook geflitst vorige week. Vandaag dus maar iets rustiger aan gereden. Das uiteindelijk de bedoeling van die flitspalen. Als het alleen om het geld ging deden ze de wegenbelasting of accijns wel omhoog, daar heb je niet al die palen bij nodig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Nou, het is natuurlijk ook n verdienmodel. De staat is niet vies van geld. Aan het end van het urbane gebied staat het bordje ‘ einde 50 ‘ net niet, paar honderd meter verder. Alle tijd en ruimte om rustig gas te geven dus. En dan? Al dat brave ‘regels zijn regels’ , heb ik toch weinig mee. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Ik wel. Ik vind het prima. 27 augustus 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Mag jij vinden. denooitwatvindende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Nou nou @nancy nu beoordeel jij mij gelijk als een soort van wegpiraat die als een bezeten vrouw over de weg heen sjeest . En ja ik reed te hard daar op dat stuk omdat het een stuk is waar je net van 80 naar 50 gaat en anders om terug ga je van 50 naar 80 km. Ik ben een paar 100 meter te laat terug naar 50 gegaan en een paar 100 meter te snel / te vroeg naar 80 willen gaan . Dat wil niet zeggen dat ik mij normaal gesproken niet aan de snelheden houd. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Eigen aanname Lieke, hier ga ik verder niet op in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Tja @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 15 minuten geleden zei Lieke7777: Nou nou @nancy En ja ik reed te hard daar op dat stuk omdat het een stuk is waar je net van 80 naar 50 gaat en anders om terug ga je van 50 naar 80 km. Ik ben een paar 100 meter te laat terug naar 50 gegaan en een paar 100 meter te snel / te vroeg naar 80 willen gaan . Dat wil niet zeggen dat ik mij normaal gesproken niet aan de snelheden houd. Je blijft maar excuses zoeken. Zelf weten. Maar je zat gewoon fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat zeg ik toch dat ik fout zat , heb nergens gezegd dat ik niet fout zat , alleen dat ik er geen gewoonte van heb om continue te hard te rijden. . zeg alleen dat dat dit op deze plek waar ik geflitst ben erg makkelijk snel gereden daar is . rapilos, ikkanhet, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Sinds ik niet meer rijd, heb ik geen bekeuring meer gehad #trots nancy, IJsvogel en karin123 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Bekeuringen zijn gewoon kut en geldklopperij . vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei Zbb: Bekeuringen zijn gewoon kut en geldklopperij . vind ik Met je eens. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik meld me droog af weltrusten alvast rapilos, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik ook, ik slaap onbehoorlijk veel op het moment. Gaat ook wel weer over. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 12 minuten geleden zei Zbb: Bekeuringen zijn gewoon kut en geldklopperij . vind ik En terecht. Daar kun je ook niet omheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik ook ben ook continu moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden