Spring naar bijdragen

Woensdag 25 augustus 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen,

Zbb lukt het allemaal nog?

Ikzelf heb besloten wat minder bij de kaartenmakerij te gaan werken en wat meer op een andere dagbesteding. Vind de keuze erg moeilijk omdat de kaartenbegeleiding me ontzettend goed geholpen hebben na m'n herseninfarct en iedereen graag wil dat ik blijf. Dus wil ik gaan proberen om 2-3 dagen per mnd. daar te zijn.

De andere dagbesteding is vlak bij mijn huis en is echt gericht op kunst dus leer ik daar ontzettend veel. Bovendien krijgen we een grote locatie waarin meer activiteiten gegeven worden.

Zo een heel verhaal op de vroege morgen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Ikkanhet en zbb. 
Las dat je behoorlijk in de knoop met jezelf zit zbb. Wat ellendig. 
Maar gezien de laatste heftige binge ook weer niet zo verwonderlijk. 
Geef jezelf de tijd én de kans om je weer beter te gaan voelen :rose:

Jij ook een goedemorgen Bollewol. 
Leuk, groot gelijk om het roer dan wat om te gooien. 
En het lijkt me dat die nieuwe dagbesteding ook wel heel goed bij jou gaat passen, leuk, goede beslissing!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Lekker aan de koffie nu,
Eerst mist vanochtend, nu laaghangende bewolking
Lopend boodschapjes gedaan, want morgen een dagje uit met de kleinkids
Doe ik ook nooit
Dus..krenten bolletjes gekocht, snoepjes, snack komkommertjes, drinken
Benieuwd hoe het zal zijn morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

staat op de site als je m opent ikkanhet
in elke provincie/gemeente gelden misschien andere regels/tarieven/vergoedingen

hier maar niet naar t strand, kapotte vouwfiets en de reserve is ook niet 100% betrouwbaar
buurman zijn vakantie is voorbij, eens kijken wanneer hij me kan helpen met wat ik zelf niet kan.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei spirit:

Ik heb ook de ervaring, dat je bedbodem minstens zo belangrijk is. Heb toen hele nieuwr, speciale lattebodems, die we toen ooit hadden gekocht, gewoon weggegeven. Hoe dom kan je zijn. Maar wilde toen overal vanaf. Waren bijna nog gloednieuw. 

Waarom heb je ze weg gedaan dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bor:

Totaal niet hetzelfde als ik waar ik mee bezig ben Lieke. Maar geeft niet, ieder z'n eigen doel(en). Dit wat ik doe is heel veelomvattend, je zou het eens voor kunnen stellen bij je huisarts want volgens mij past jou doel hier ook wel in. Dat het dan wel vergoedt wordt? 

Ik wist hier niks van dat dit bestond. Om medische redenen heb ik verwijzing gekregen en toegelaten. Misschien dat dat verschil maakt in vergoeding? 

Ik weet dat eigenlijk niet. 

Ik zie niet zo goed het verschil , krijg  via de link  een beweeg dietiek  programma door om samen met een coach  hier aan te  werken gezonde levensstijl.  

Of lees ik verkeerd  is je link niet goed ,  ik heb ook een medische doorverwijzing  gekregen,  ga morgen maar eens bellen met de zorgverzekering  . Want via het online overzicht lijkt het maar 300 euro in jaar  vergoed .. 

Ik zal dit ook eens  Google in de buurt hier want huisarts  wilde overal wel een verwijs voor geven wat bij mij past .

Maar programma  wat ik hier zag en mij aangemeld heb is hier 5 min van daan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Heb je daar ook hard of medium in? 

H2, H3 of H4 hardheidsoorten naar gewicht
https://www.lidl-shop.nl/p/meradiso-7-zones-koudschuimmatras-90-x-200-cm-h2/p100330063


Emma heeft maar 1 hardheid geloof ik, maar als je wilt proefliggen; ik heb de mijne bij beterbed gekocht
op die dag in november dat alles heel erg goedkoop wordt. (wel vantevoren de prijs checken, want tientallen
procenten klopt meestal niet. Ik weet de naam niet meer trouwens van dat koopjesweekend (black friday???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...