Rosee Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Mijn jongste zoon is vandaag jarig en we gaan vanmiddag varen. Heb daar zelfs al stress over of ik wel alles heb: verjaardagstaart, hapjes, bordjes, dekentjes voor als het vanavond fris wordt etc etc moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 @Tatum hoe is het ermee. ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Gefeliciteerd @Rosee met je zoon , fijne middag . Zonnetje schijnt heerlijk voor een vaarmiddag. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 30 minuten geleden zei Lieke7777: @Tatum hoe is het ermee. ? Het gaat weer goed, @Lieke7777. Ik zit op werk. Eerste week weer gehad en bevalt me weer prima. Dank je voor de vraag. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Vandaag bij de huisarts geweest. Ik heb een verwijs voor de reumatoloog gekregen om eens te laten kijken naar mijn lichamelijke klachten in combi met hypermobiel en verdenking op fybfromyalhie. Een verwijs voor een lifestyle training ivm de klachten en overgewicht mij zelf weer meer in balans te krijgen met coaching. En over 3 weken weer uitgebreid bloedonderzoek ivm de vermoeidheidsklachten en lage ijzer waardes ws zal ik dan op onderhouds dosering blijvenet ijzer tabletten ook om mijzelf beter te voelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Nou @Lieke7777, dat wordt een flinke APK dus Nou ja, ze kunnen alles beter maar eens goed nakijken dan he. Life style training is ook nooit weg natuurlijk. Kreeg @Bor dat ook niet binnenkort ? Hier, toch nog onverwacht prachtig weer geworden. Mijn wasje droogt heerlijk op het balkon Ook nog een paar uur naar de tuin geweest alle courgettes in de kas gerooid Alleen maar blad en bloemen En als er dan een een heel klein courgetje aan kwam, dan rotte die binnen een paar dagen weer weg Heel raar, vorig jaar heb ik er zo vreselijk veel van afgehaald ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 (bewerkt) Jammer Rapilos, het lijkt erop dat je courgettes niet bevrucht worden bij gebrek aan bijtjes, je kunt ze dan zelf bevruchten door met het stuifmeel van de mannetjesbloem over de stamper van de vrouwtjesbloem te wrijven . Je kunt trouwens de bloemen ook eten, je versiert de salade met de bloembladeren of je vult de hele bloem met kruidenkaas ofzo. Oh, ik lees nu dat je ze al gerooid hebt... 23 augustus 2021 bewerkt door Yana rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Ja ook wel eens zoiets gelezen Yana we hebben wel heel veel bijen in de tuin en er wordt wel na de bloem een courgette gevormd, maar vervolgens rot het weg, voordat hij groot is geworden Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Heerlijk gewerkt. Huh??? Ging zomaar…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Yeah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Dat lukt me niet kijk vaak op mijn mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Goed gedaan @Bor. Even weg van het moeten. Misschien kun je na morgen gewoon weer lekker thuis zijn en is de druk wat weggevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Ja, ik begrijp het @Bor. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Mijn werk ging zo lekker vandaag en ik had er zo weinig zin in. Gek he? De filmochtend van gisteren gaf me een ruimere blik. Lekker. Morgen ga ik weer beginnen met zwemmen in de ochtend. Ben ik al de hele dag blij om. Het kan weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Fijn @Lika! Vaarmiddag/avond ook geslaagd, jongste zoon had het ook enorm naar zn zin. Boften ook met het weer. @Cleo66 alles ingepakt? Goeie reis vannacht! Lika en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 mooie vakantie @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Heb het goed @Cleo66! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden