Spring naar bijdragen

Zondag 22 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen   mooi verhaal @lady jane   lekker genoten dus. 

Nou lekker hotelletje op Scheveningen  count me in hoor,  jammer dat je niet gaat @ikkanhet even lekker eruit je gedachten op anders lekker wandelen aan zee , de pier op .

Vis eten bij simonis  een groot feestje daar heerlijk. 

Mijn  zus gaat vandaag ook naar  Scheveningen met mijn moeder en oma en komen einde middag  bij mij .

Ik ben aan het werk , had mij  verslapen :rolleyes:  ruim een uur te laat op gestaan,   zat binnen 20 min in de auto.

Nu ff pauze.  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei spirit:

Eindelijk, voor mijn doen, redelijk geslapen, hoewel er nog veel onrust in de kop zit. 

Vandaag zijn er echt dingen, die moeten van mezelf. Niks, de boel de boel laten, vandaag. Wat mot, dat mot. 

Dus, dat word geen luie bankzitdag, maar aanpakken. Daarna is het resultaat er wel weer naar. Hond al uitgelaten en aan de slag maar. 

Hier ook al alle was weg gewerkt nog geen sok meer over. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan geen films thuis kijken. Heb ik het geduld niet voor. Maar in zo’n echte zaal…

doen @spirit! Ik was naar Le Regarde de Charles Aznavour, zijn verhaal aan de hand van beelden die hij zelf maakte en naar Supernova met Stanley Tucci en Colin Firth over een koppel (zij dus) van wie 1 dementie heeft. Zo mooi!!! Tranen met tuiten gehuild in de bijna lege zaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sardines en thaise kipspies van de bbq. Gekookte aardappeltjes erbij voor een keer en komkommer.

Macarons als toetje was de bedoeling maar de Stier was vergeten ze uit de vriezer te halen dus das voor morgen :) een mevrouw een paar dorpen verderop maakt ze en dat mens maakt ze zo verdomd goed, ze zijn beter dan de macarons van de beste patisserie van de stad. Maar goed, das pas morgen :P kleintje vanilleyoghurt vanavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies @Bor. Gewoon even die leegte ervaren. Dat is heel normaal om die overgang even zo te voelen.

ik kon vaak niet wachten tot iedereen weg was op een verjaardag ofzo, maar als ze dan weg waren…. Help!

Gaat best snel weer voorbij. En wrs. beter voor ons soort zonder bier.

Maar hé, you did it all @Bor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...