Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen mooi verhaal @lady jane lekker genoten dus. Nou lekker hotelletje op Scheveningen count me in hoor, jammer dat je niet gaat @ikkanhet even lekker eruit je gedachten op anders lekker wandelen aan zee , de pier op . Vis eten bij simonis een groot feestje daar heerlijk. Mijn zus gaat vandaag ook naar Scheveningen met mijn moeder en oma en komen einde middag bij mij . Ik ben aan het werk , had mij verslapen ruim een uur te laat op gestaan, zat binnen 20 min in de auto. Nu ff pauze. 22 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ja is ook heerlijk @Lieke7777 maar ben sowieso niet lekker en mijn zoon is ziek en wacht op uitslag corona test. En we hebben het geluk dat we bij een zoete inval ook meteen kunnen vertrekken. Hoeven nergens rekening mee te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 16 minuten geleden zei spirit: Beter andere keer dan @ikkanhet. Weet je, je neemt je eigen onrust mee en kan dan nauwelijks genieten. Ja daarom een ander keertje en dan laat ik mijn onrust thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 12 minuten geleden zei spirit: Eindelijk, voor mijn doen, redelijk geslapen, hoewel er nog veel onrust in de kop zit. Vandaag zijn er echt dingen, die moeten van mezelf. Niks, de boel de boel laten, vandaag. Wat mot, dat mot. Dus, dat word geen luie bankzitdag, maar aanpakken. Daarna is het resultaat er wel weer naar. Hond al uitgelaten en aan de slag maar. Hier ook al alle was weg gewerkt nog geen sok meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zo gebakken macaroni eten met smac, ananas en gebakken eitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ik heb het vandaag eerder wat fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Ik ben net naar twee films geweest. Is nog goedkoop ook op de zondag vroege ochtend. Ze waren beiden prachtig. Eeg blij dat ik mezelf ernaartoe heb gestuurd. 22 augustus 2021 bewerkt door Lika Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ik kan geen films thuis kijken. Heb ik het geduld niet voor. Maar in zo’n echte zaal… doen @spirit! Ik was naar Le Regarde de Charles Aznavour, zijn verhaal aan de hand van beelden die hij zelf maakte en naar Supernova met Stanley Tucci en Colin Firth over een koppel (zij dus) van wie 1 dementie heeft. Zo mooi!!! Tranen met tuiten gehuild in de bijna lege zaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Indische toko lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 laatste ajam paniki nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Pizza tonijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Hier zo thuis bezorgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 6 uur geleden zei nancy: Psychologie aan de universiteit. Lijkt mij heel boeiend @nancy, maar wel een hele kluif! Zelf vind ik het leuk om te leren en gelukkig biedt mijn werk die ruimte ook. Maar weer tentamens moeten doen, brrrr! Knap @nancyen succes! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Koolhydraatarme kip jambalaya. Gemaakt door mijn zus. Hoef het alleen maar op te warmen. Fijn, na een lange middag ruimen en ruimen. Met zijn tweeën een stuk leuker en efficiënter dan in je eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Net gegeten. Dochter heeft EN boodschappen gedaan EN gekookt. Noedels volgens Hello Fresh recept. Heerlijk! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Al gekozen @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Sardines en thaise kipspies van de bbq. Gekookte aardappeltjes erbij voor een keer en komkommer. Macarons als toetje was de bedoeling maar de Stier was vergeten ze uit de vriezer te halen dus das voor morgen een mevrouw een paar dorpen verderop maakt ze en dat mens maakt ze zo verdomd goed, ze zijn beter dan de macarons van de beste patisserie van de stad. Maar goed, das pas morgen kleintje vanilleyoghurt vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Precies @Bor. Gewoon even die leegte ervaren. Dat is heel normaal om die overgang even zo te voelen. ik kon vaak niet wachten tot iedereen weg was op een verjaardag ofzo, maar als ze dan weg waren…. Help! Gaat best snel weer voorbij. En wrs. beter voor ons soort zonder bier. Maar hé, you did it all @Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ben nog helemaal gelukkig van de films. Wat waren ze mooi. En zondag 09.45 in de bios is een topuitvinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Met de (een) boot naar Aruba? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ik stap ook niet in een vliegtuig, nu niet en nooit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 @Cleo66heb je al een beetje vakantie (gevoel)? Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ik word altijd heel rustig in een vliegtuig. Je kunt toch niets doen. Out of my hands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Maar ik vlieg niet vaak hoor. nu slapen. Proberen. Is niet mijn sterke punt van zondag op maandag. Maar wie weet…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden