nancy Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goedemorgen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Koffie en naar het werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal Fijne werkdag @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goedemorgen! Goed voorbeeld doet volgen @nancy, gauw aan de slag! hoe gaat het met jou @ikkanhet? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 1 minuut geleden zei Maja: Goedemorgen! Goed voorbeeld doet volgen @nancy, gauw aan de slag! hoe gaat het met jou @ikkanhet? Ik krabbel weer langzaam op. Een paar hectische weken gehad. Mijn zoon was het niet eens met het contact met mijn dochter en heeft weer een zelfmoordpoging gedaan. Politie, ambulance etc en ziekenhuis in weer. Gelukkig gaat het nu weer redelijk al heeft hij weer grote bonje met mijn man gemaakt. Twee stijfkoppen bij elkaar. Dus zelf ook weer goed de fout ingegaan alsof dat iets oplost. Maar ja gedane zaken nemen geen keer dus maar weer met volle moed ertegenaan. Een keer zal ik het leren Deze week wel druk bezig in huis. Ook meer bezig met bewegen dus nu spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten. Gisteren zouden we naar de buren gaan. Ik wou smorgens maar de buurman appte kom maar vanavond want heb extra bier gekocht..... ahum. Dus maar terug geappt dat ik andere medicijnen heb en geen alcohol mag drinken althans dat het niet verstandig is. Maar dat is dus goed gegaan. Mijn app vriendin waar ik al een paar jaar mee app was terug uit de afkick kliniek en ging eerst best goed maar ze zit nu echt in een binge en was eergisteren zelfs met de auto zwaar bier gaan halen. Ze zei ook dat haar hele huis vol glas lag. Doet me pijn maar kan zo weinig doen. Heb ook de 2 dagen Scheveningen geannuleerd omdat ik merk en weet dat het me nu geen goed zal doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Dat zijn geen gemakkelijke tijden @ikkanhet. Probeer het drankgerelateerde contact te vermijden. Zeker nu je de draad weer oppikt. Ik kom naast je op het dagpact. Zet ‘m op en meld je hier als je het moeilijk hebt! 6 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Doe ik, dank je @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Uitslaapochtendje was het voor mij, ook wel eens fijn. Wat wordt het al weer een stuk later licht... Nu eerst een bakje maar. @ikkanhet, wat een hectiek weer, pfff. En wat verschrikkelijk moeilijk als jouw zoon zó diep zit.... Maar goed dat je toch weer overeind krabbelt. DAGPACTikkanhet maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goeiemorgen @jopie, Ik lees dat jij ook in een hectische periode zit, op meer dan één gebied lijkt me. Hoe lang nog voor je jouw huis op wielen weer kunt gebruiken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Hi. DAGPACTikkanhet maja Yvonne Jopie Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 @ikkanhet opnieuw opkrabbelen na een heftige periode voor je . Idd wat je schrijft gebruik lost niets op maar o zo aantrekkelijk . Je gaat er tegen aan ga die badkuip maar weer vullen , maak er wat van . Heb je eigenlijk al wel externe hulp verlening voor je gebruik ? Je lijkt mij zo alleen ( ondanks je man ) het is zo fijn als je ergens anders kan aankloppen als je in gebruik wilt gaan . Uit de cirkel stappen uit je confort zone. Succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Voor die badkuip ga ik zeker weer @Lieke7777 Heb geen externe hulp wel gehad in het verleden, maar ben en voel me echt niet alleen. Zit in 2 vriendinnen groepen met mensen hier uit de buurt die best veel organiseren op zijn tijd. Vorige week terrasje, deze week wokken en binnenkort bowlen. Zodra ik me weer wat beter en zekerder voel ga ik ook aan die activiteiten meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers niks dissonant Knakker evenwicht is ook belangrijk in het geheel ik kabbel rustig voort en heb het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Ik twijfel toch of ik die film -Druk- wil gaan zien. Festen is de enige film waarbij ik ooit weg ben gelopen in de pauze. (Ergerlijk voorspelbaar vond mijn jonge blonde hoofdje toen) Jagten heb ik me niet aan gewaagd geloof ik. Twijfel weg. Wel gaan. Eens kijken wat het oudere grijzende hoofd nu zegt… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 41 minuten geleden zei ikkanhet: Voor die badkuip ga ik zeker weer @Lieke7777 Heb geen externe hulp wel gehad in het verleden, maar ben en voel me echt niet alleen. Zit in 2 vriendinnen groepen met mensen hier uit de buurt die best veel organiseren op zijn tijd. Vorige week terrasje, deze week wokken en binnenkort bowlen. Zodra ik me weer wat beter en zekerder voel ga ik ook aan die activiteiten meedoen. Maar kan je ook bij ze aankloppen als je in gebruik lijkt te willen gaan , dat bedoel ik er meer mee te zeggen. Begrijpen ze je als alcoholiste ? Begrijpen ze waarom je wilt drinken op moeilijke momenten? Dat bedoel ik meer met eenzaam, ik was het ook , wist niemand waar ik bij kon aankloppen. Externe hulp, heb mijn behandelaar een aantal keer gebeld op moeilijke momenten, had een ervaringsdeskundige die ik belde als het even niet ging . Later kwam mijn AA club erbij , en nu heb ik een sponsor die ik altijd mag bellen als het niet goed gaat en ik naar alcohol zal neigen, iemand die mij begrijpt en waarmee ik kan delen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 1 uur geleden zei Quinn: Hi. DAGPACTikkanhet maja Yvonne Jopie Quinn Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Goedemorgen. Een goed en open gesprek gehad met baas J. We gaan samen verder. DAGPACT: ikkanhet maja Yvonne Jopie Quinn Tatum lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Een hele goede morgen allemaal, Wat een grauwe dag weer Nou ja, al aardig actief geweest vanochtend. Kijken of vriend mee wil naar de bios vanmiddag, want tuin weer is het helaas alweer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Mag ik ook op het dagpact @Tatum ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 5 minuten geleden zei Tatum: DAGPACT: ikkanhet maja Yvonne Jopie Quinn Tatum Rapilos Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Ja, ik begrijp dat je al die dingen goed wilt doen @jopie. Ik zou ook denken dat die goed moeten. Dan is de basis geregeld en weet je waarover het gaat. @Tatum ik vind het toch fijn om te lezen dat jullie doorgaan. Al heb ik er natuurlijk geen drol over te zeggen. Hoe voelt dat voor jou? Ik herken heel erg het gevoel dat je weg moet zijn. Dat dat het beste is en dat er dan…. Zelf probeer ik nu de overgangen minder abrupt te laten zijn. Wel de opleiding doen en een dag minder werken en kijken of het wat is en of het gaat en vandaaruit…. Maar dat vind ik moeilijk hoor. Liefst denk ik: en vanaf nu is alles anders en ga ik doen wat ik wil dus weg met het oude. Blijkt en bleek alleen niet altijd zo’n goed idee. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Sorry @rapilos. Was niet mijn bedoeling om je er af te gooien. @Likagemengde gevoelens. Vrijheid lokt, maar gisteren waren er ook eerlijke dingen geschreven over sollicitatie- en arbeidsplicht. Dat kan zeker verkeerd uitpakken. Ook heb ik goed nagedacht. Op papier zou ik over 5 jaar met pensioen kunnen gaan. Dat mijn AOW dan een paar jaar later ingaat wordt door het pensioenfonds opgevangen. Het zou zonde zijn om die kans te laten gaan. haddock en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 En dat zal vrijer voelen @Tatum. Dat denk ik echt! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2021 Yes, hij gaat mee. Half een naar de bios naar de film Druk Ben benieuwd Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden